veits kummaline küsimus

Avastasin täna kapis sobrades, et mul polegi enam “normaalseid” sokke. Minu vanuses tähendab “normaalne” “selliseid nagu vanasti”. Kõik on madala sääreosaga. Mul aga on ju pool ajast (eriti selle ilmaga) jalas sõjaväesaapad, sest nunnusid kingi ja saapaid ei saa ma ju pori sees lörtsida. Aga kus selliseid sokke üldse müüakse? Konsumis paistsid ainult need madala säärega ja Sokisahtlis olid need ikka mingi pitsiga.

Muidu – kannatage veel esmaspäevani, siis ütlen teile, kas on lootust lähemal ajal taas normaalset blogi lugema hakata või mitte.

13 kommentaari

  1. Suva pood Küüni tänaval.

  2. Njaah, kus sa varem olid? Me just tegime sportsdirectist ühistellimuse. Sealt sai neid va saapasokke ostukotti pandud.

    Aga Suva netipood? http://www.sockmann.com/et/suva-socks/suva-half-terry-boot-socks-2-pairs-in-pack-perfect-for-fishing

    • Mis mõttes, kus sa varem olid? Iga kord, kui ma küsin blogis/facebookis, kas keegi lähemal ajal Sportsdirectist tellimas on, on kõik vait nagu kuldid rukkis.

  3. Tavaline toidupood a’la Selver v Maxima. Mina sain oma bambuskiuga sokid just sealt. Ideaalne oleks muidugi hoopis vähese linasega. Noh ja meestele/poistele tehakse siiski ka normaalse kujuga sokke veel (isegi kui su jalg on 37).

  4. Ma täiesti nõustun sinuga, ma ei leia Tallinnas ka kusagilt normaalseid sokke. Siis kui Prismast mingid kallimad Puma omad leidsin, jalutasin suures entusiasmis koos turvamagnetiga koju eksole…

  5. Ma käin põlvikutega terve talve.

  6. Prismas on saapasokid täitsa olemas.

  7. see sissekanne tähendab siis “esmasp selgub, kas mu m-töö võetakse kaitsmisele või jaa”?

    • Üks juba võeti. Esmaspäevaks selgub, mis teisest saab ja kas ma olen hukule määratud või pean veel paar nädalat tõmblema ja saan teist ka kaitsta.

  8. Kui lähed reisile, siis poleks ju nii kindel🙂

  9. Rimi lastesokkide seast leiab sageli lahedaid värvilisi odavpakke (2-4 paari). nagu sa mul neid kõiksuguseid triibulisi ja tähelisi jms oled näinud jalas (või ei ole näinud😀 ). Ma keeldun ostmast kallimaid kui 1 eur/paar – laste omad on adavamad ka kui täiskasvanute. ning naistele mõeldud sokid on enamasti mingitele bigfootidele a la 39-41, mis minule on nominaalselt parajad, kuid reaalselt mitu nr suured. Oma 38-39 jalale võtan enamasti 34-36 sokid.🙂

    Selveris ei ole normaalseid enamasti. Ja Sokisahtlis on koledad. Aga s.o maitse asi muidugi.🙂

    • Kui järgmine kord näed, siis osta, ma ostan sult ära.

  10. Jep. Sama siin. Ostan meestesokke.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid