Hoiatuseks potentsiaalsetele kavaleridele

Karel üritas Facebookis selgitada, et ta TEGELIKULT ei käi minuga:

Kui ma kedagi armastan, olen pigem üsna vaikne ja keskendunud. Sinu puhul on see viimane välistatud – sult saab ainult peksa ja nõudmisi.

True dat, ei hakka eitamagi.

37 kommentaari

  1. Miks sa purjus peaga postitusi teed, kallis?

    • Ma ei olnud purjus, ma olin veits võtnud. Ja ma jätkuvalt ei ole su kallis.

      • Reena, ma ei peaks sulle hakkama seletama, et mu jaoks ei ole sõna “kallis” nii kitsapiiriline ja ainuisikuliseks reserveerimiseks mõeldud keelend.

  2. Minu meelest ei peaks sa üldse meestega tegemist tegema. Kui , siis ehk vaid ärakasutamise eesmärgil. Ära abiellu jmt. Mehed on lollid ja primitiivsed, kes mõtlevad ainult seksist ja rindadest. On tobedus end sellistega siduda. Võrdväärilist nagunii ei leidu, aga lollist tropist tuleb vaid häda.

    • Aww, ricardo, ega sa ometi mu kromosoomivea nalja liiga tõsiselt ei võtnud? Mina usun, et maailmas on ka väga palju toredaid mehi, ma olin ühega isegi tükk aega abielus. Nii et ei ole ehk asi sugugi nii hirmus.

      • On Sinuga kõik korras?

        • Sa mõtled seda, et ütlen avalikult välja, et mõni mees tundub vahel homo sapiens sapiens olevat? Ilmselgelt tähendab see seda, et on aeg taas mu skisofreeniaravimite doosi suurendada, enne kui päris käest ära läheb.

        • Mina torgin niikuinii, seega ei saa öelda, et ei taha torkida. Võiksin ju küsida, kas päevad, aga neid on Sul olnud ennegi. Nüüd pole või? Vabandust, kuna mööda panen, aga midagi oleks nagu lahti. Ilma põhjuseta Sa ei noki kunagi kellegi kallal. Sorry, et küsin avalikult. Sa ei pea vastama niikuinii.

        • Mida sa nüüd täpsemalt silmas pead? Pervode kallal nokkimist või Kareli visiooni? Pervode kallal nokin ma ainult läbi huumoriprisma, ei vihka kedagi, aga olin siiralt üllatunud selle pärast, et nad ise tõesti eeldasid, et kui nad tulevad võõrale inimesele iba ajama, ei jõua see kuskile edasi. Minu meelest on see väikeseks norimiseks piisav põhjus. Kareli kallal nokin ma vahel küll, aga see on vastastikune. Ja selles mõttes on tal tõesti õigus, et nõudmised on mul üsna kõrged, ta on neid piisavalt kõrvalt näinud.

        • Ütleme nii, et kirjapildis aru saada, mis on tõsiselt ja mis mitte, on suhteliselt keeruline ära tabada, samas on ka see vahel paljudele keeruline ühise laua taga. Kareli kohta tean vaid natuke, aga see jääb juba kaugesse minevikku, nii 8 aasta taha, seega ei saa sellest nokkimisest väga aru…Ilmselt mingi haritlaste värk?:)

          Ilmselt see nimi, mis siin kommentaariumis läbi käis pervode teemal, on tõene?🙂

        • Me oleme Kareliga sõbrad.

        • Oluline info uuendus🙂

        • No ma ei saa päris täpselt aru, mida sa küsid või mis sulle arusaamatuks jääb. Aeglane oled v?

        • Kui Sina ei saa aru, siis kes meist aeglane on?!😛

          Kuidas Sa jaksad iga öö ringi tuiata?

        • No sa oled järjest esitanud kümme totrat küsimust, millest ma järeldan, et postitusest sa vist eriti aru ei saanud.

        • Ma loendasin viis küsimust. Mis postitusest?🙂

        • Ma tahaksin kasutada sõna “tüütu”, aga mul on tunne, et ma poleks ei esimene ega isegi mitte kümnes.

        • Kallis, kas Sa oled väga väsinud?

        • Ei, vahest lihtsalt ei saa aru, miks suvalised tondid mind kallikeseks kutsuvad.

        • OK, Sul on selle sõna jaoks ilmselt mingi erilisem tähendus. Minu mälu järgi, ma olen seda sõna siin varemgi kasutanud, siis Sa pole pahaks pannud. Just äsja kirjutasid, et oled Kareliga sõbrad ja nüüd kutsud teda suvaliseks tondiks. Mis see IP blokkimine teeb? Ei saa kommida?

        • Mitte Karelit, vaid sind, tainas.

        • Ma ei arvanud, et minust mitmuses kirjutatakse. Tainas mis tainas😉
          Aga kindlasti oled saanud väljamaalastelt kirju algusega “dear…”, kuidas alustad vastust? “Firstly, I’m not your fucking dear”?

        • a) Kui sa aru ei saa, et erinevates keeltes kasutatakse/peetakse normaalseteks erinevaid väljendeid, oled sa tiba lollim, kui ma arvasin.

          b) Tõsi ta on, et potentsiaalsed kavalerid pettumuse valmistamiseks eriti palju võimalusi ei saa. Ja tõsi ta on, et ma oskan seda selgelt välja näidata.

        • See on nagu nõiajaht. Potentsiaalsed kavalerid? Mis asja? Sa meeldid mulle, väga meeldid? Aga WTF? Hea meelega olen tiba lollim, kuna see teema on siin ikka ülijabur. Kas ma olen varjatud kaameras? Potentsiaalsed kavalerid? Võh. Ma ei julgeks enam Sinuga kohtudagi. Need naljad ei ole naljakad. Kui siis natuke on ka🙂. Tegid tuju heaks.

          LOL.

        • Potentsiaalne kavaler on selline mees, kellega ma mingil põhjusel olen juba nõustunud välja minema. Lihtsalt vallaline sõber või mees, kes minu ees poes piima ostab, ei ole potentsiaalne kavaler. Lihtsalt tüüp, kellega ma olen kaks korda kohvi joonud, aga ei midagi enamat, ei ole ju päris kavaler, vähemalt minu jaoks küll mitte.

        • Kriipsuta mind julgelt maha, kuna ma olen surmigav. Pigem lootsin Sind sebida kuhugi reisile, kus oled giid ja keeleteadlane ning niisama mõnus nagu ikka ja püüan kõige muu eest hoolitseda. Sul on tõesti kena kann, aga ma ei vaata inimest mingi suhte staatuses, kui pole teda kunagi isegi näinud.

        • Ära muretse, sa pole kunagi selle listi läheduseski olnud.

        • Jumal tänatud!

          Aga muu listi?

        • Tüütute küsimuste listis oled konkurentsitult esikohal.

        • Jess! Proovigu keegi ette saada! Amatöörid!

          Mitu listi Sul on?

  3. Karel on siinkohal vist positiivne kangelane – ikkagi mees, kes RÄÄGIB /okei tšätib/ oma tunnetest. Eks?

    Ricardo, mu arust ei ole põhjus “väärilist ei leia ja muud on tropid” põhjus meestest hoidumiseks. Suhetes on palju head, mida ei sega ei vääritus ega tropilisus. Iseasi, kui sa räägid püsisuhetest…

  4. Krt, siin ei jõua Rentsi peidmehi enam loendada, silmade eest võtab kirjuks. Kõik kaalu- ja IQ-kategooriad tunduvad olema esindatud.
    Kaur, Ricardot ära pane tähele, see on niisama üks imelik seltsimees.

    • Noor pruudi-eas naine, miks peakski jõudma? Las loeb ise.

      Ma kunagi Printsessi blogis pakkusin tollele, et tehku mingi graafik või värk, et palju tal igal ajahetkel toimivaid suhteid on ja kui kaua need kestavad. Keeldus viisakalt. Aga Rents kui tükk maad süstemaatilisem inimene kindlasti peab mingit logi, tuleb vaid välja meelitada, et kus see on. Keegi tal Endomondos või Sportlyzeris sõber on?

      • Ma olen väga aktiivse eluviisiga inimene, selle kõrvalt ei jõua väga palju suhteid pidada, läheb logistiliselt keeruliseks, tuleb liigselt aega planeerida jne. Teiseks on igasugune lähedus äärmiselt subjektiivne, sel talvel on mul juba kaks korda juhtunud, et keegi vihastab, sest arvab, et ma ei käitu meie sügavatele tunnetele vastavalt – ja mina olen samal ajal õndsalt arvanud, et me pole sõbradki, pigem tuttavad.

  5. Mina ootan juba siira huviga, et kaua Rents viitsib.
    Vihjeks: ta võib ju olla TÕELISELT, ma kordan, tõeliselt ilusa kanniga, mida üldse ei pea anoreksia/ buliimiaga piinama, aga siseinfo ütleb, et tüütute kavaleride suhtes veidi lühikese närviga.

    *korgib õlle lahti*

    • Ma juba tundsin nii puudust Sinu arvamusest🙂

    • Aga võiksid veidike teravam olla😛


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid