seems the light at the end of the tunnel was a fire

Vahepeal tuletab elu mulle meelde, et ma ikka ei oska normaalselt teiste lastega mängida. Igas liivakastis lõppeb asi sellega, et ma istun lõpuks oma nurgas, ootan, millal koju saab, ja mõtlen, kui loll peab inimene olema, et arvata, et liivakookide tegemiseks peaks enne ilmtingimata liiva peale kusema. Sest inimesed on juba kord sellised, et kui neil on võimalik midagi täis kusta, siis nad seda varem või hiljem ka rõõmuga teevad. Ja mina olen juba kord selline, et kuni otseselt minu asjade peale ei lasta või kellelegi liiga ei tehta, ei viitsi ma ka kellelegi kühvliga virutada, mängin parem omaette ja keeran selja, kui keegi liiga lähedale tuleb. Täiskasvanutemaailmas saavad õnneks kõik näo ette tõstetud raamatu semantilisest tähendusest aru ja ei pea otse välja ütlema, et anna andeks, ma pean seda surnud paberit sinust tunduvalt huvitavamaks.

Seda üllatavam on, et ma olen viimaste aastate jooksul nii palju meeldivaid erandeid leidnud. Räägitakse ju, et inimestel, eriti eestlastel, on pärast teismeiga väga raske uusi sõpru või kasvõi mõttekaaslasi leida, aga minu puhul see küll tõele ei vasta. Kusjuures tahaks öelda, et minu sotsiaalne võimekus on kohutavalt arenenud, aga tegelikult on asi lihtsalt nii, et ma olen mulle omaselt ebadelikaatne ja taktitundetu ja ühel hetkel avastan üllatusega, et see polegi kõiki inimesi eemale peletanud – vastupidi minusuguse huumorimeelega inimesi on tunduvalt rohkem, kui arvata võiks, suurem osa on lihtsalt kultuurikihi all peidus. Tore, eks, iga kord, kui kõik sind halvakspaneva pilguga vaatavad, tuleb keegi neist ikka ja ütleb hiljem, et tahaks sulle jäätist osta. Ja tegelikult on see ilgelt tore – ja mitte ainult selle pärast, et tasuta toit.

Nii et kuna ma nädala eest midagi ei öelnud, sest see oleks ometi labane ja liigkonventsionaalne olnud, olgu siis nüüd kirja pandud, et suur aitäh teile, et te jätkuvalt sellised joodikud, vargad, liiderdajad, laiskvorstid ja tainapead olete. Jätkake samas vaimus.

Igavesti Teie

Rents

P.S. Ahjaa, vaadake see jutt, mis Dylan Moran naiste ja meeste kohta ütleb? Scroobius Pip on selle sihukeseks õpikunäiteks, et Allan Vainola tundub tema kõrval nagu totralt naeratav hipi:

P.P.S. Ukraina tudengid käisid täna telefonist pilte näitamas ja olid tänaste sündmuste üle tõeliselt sillas. Vähemalt siinne seltskond on ilmselgelt ühel meelel.

Pildil on Toxicvision, kes siis veel.

4 kommentaari

  1. See laul tuletas meelde korda, kui ma rõõmsalt kuulasin biitleid ja algas laul sõnadega “Well I’d rather see you dead, little girl
    Than to be with another man”. Mu lõug vajus läbi kolme korruse, sest üldjuhul on nad mu deprekaravim, mitte põhjus. Ja Scroobius Pip kah oli täitsa scary siin.
    Mul vist jätkuvalt on probleem sellega, kui ähvardatakse ja hirmutatakse, kuna armastus on nii suur ja siis tuleks seda pidada romantiliseks, mitte lähenemiskeeldu hankida.

    • Kui sa kuulad laulu, mille pealkiri on “Run For Your Life” siis võibki ilmselt selliseid sõnu oodata ju😛 Ega Lennon ei olnud (eriti) nooruses väga hea mees ka ilmselt, esimese naisega oli kohati suht vägivaldne… Aganoh, see on albumi viimane lugu ja ilmselge täitematerjal niiet võib vahele ka jätta ju😛

      • No alati ei saa pealkirja põhjal ka otsustada. Ma kohe ei oska näiteid tuua, aga on veel juhtunud, et enda arust hakkad midagi nunnut kuulama ja tuleb selline psühho-sõit, et anna minna. Mulle hakkasid biitlid üsna hiljuti meeldima, nii et mul on veel sitaks lugusid, mida avastada ja antud juhul kuulasin ma pleierist tervet diskograafiat, mida siiamaani pole läbi jõudnud kuulata. Aga mind ikkagi häirib see asi mu kommentaari viimases paragrahvis. Nagu näiteks on ka Police’i “Every Breath You Take”, mida ka tõlgendatakse ILGELT ROMANTILISENA, ehkki nad vist ei mõelnud seda sellist, Vähemat midagi.

        • Selle viimase lõigu koha käivaga saan ma ainult nõustuda, ehkki tuleb tunnistada, ma olen robot ja võibolla lihtsalt ei saa Suurtest Tunnetest aru. Tont seda teab.

          Aga biitlitest – kui sa juba diskograafia juures oled, siis soovitan ära kuulata ka Let It Be… Naked, mis on esialgse albumi teistmoodi kokkumiksitud variant… ühe laulu puhul on näha, näiteks, kuidas teisel salvestusel üks muutunud sõna muudab kogu laulu ideed🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid