Mustlasnäitus Tartus

1

Kas ma juba ütlesin teile, et kuni 30. märtsini on minu ja Annika Haasi tehtud näitus Eesti mustlastest Tartu Postimuuseumis (Rüütli tänav 15)? Ei ole kallis, pilet on 1.20 ainult. Ja muuseum on avatud K-P kell 11-18. Ma olen kindel, et ma promosin seda juba siin. Aga kui ei teinud seda, siis nüüd igatahes teate. Käige ära ja kirjutage hiljem, mis te arvasite, sest aprillist läheb see juba Tallinnasse, Rahvusraamatukokku.

Mul ainult üks lapsuke on, kiitke siis seda ometigi.

10 kommentaari

  1. Tundub kaunis. Kas ja kuidas sul selle mustlaspoisi tööde näituse korraldamine edeneb? Ma kirjutasin sulle ükskord sel teemal.

    • Kuhu aadressile sa kirjutasid? Hotmailile? Sest ma jäin su meili ootama, aga pole enda meelest seda saanud. Äkki saadad uuesti aadressile jailbreax@hotmail.com ja ütled siin ka, kui oled selle teele pannud?

      Y-galeriile täna kirjutan uuesti, ehk isegi saab asja.😛

      • Saatsin jah hotmaili aadressil 27. veb ja nüüd just kirjutasin uuesti.

      • mul on hotmailiga tuttavaid, kellele ei ole alatasa võimalik kirju saata. see hotmail on üks jube umbusklik server, väga kerge on endale spämmisilt otsaette saada. yahoo on teine sama lollakas.

  2. Aitäh. Me korraldame õpetajate ühiskülastuse.

  3. Ma vaatan seda pilti ja mulle meeldib see kollane kivipõrand kõige selle taustal nii väga…😀

  4. Kiidan. See aasta pressifoto auhind tuli ka teile ve?

  5. Kus see Rahvusraamatukogu ka Tallinnas asub? Kui mingil kummalisel põhjusel peaksin sel ajal Tallinna sattuma, siis väga hää põhjus läbi astuda.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid