Kes minuga koos elama hakkab?

Minu korterikene on väga armsake. Aga sellel on üks suur miinus. See on pisike. Nii et kui ma just söögilauda välja ei tõsta (ja mul pole tegelikult seda vaja,taldrikut võib ka süles hoida), ei ole mul stripiposti jaoks kuidagi ruumi. Aga just posti on mul hädasti vaja. St tegelikult on mul vaja suisa kahte posti, ühte horisontaalset ja ühte vertikaalset, nende abil saab suurepäraselt üldfüüsilise nii tehtud, et ka mina ükskord tugevaks (aga mitte suureks) saaksin. Sest minu eesmärgiks on to become strong without looking like it. No umbes nagu Oona. Olen juba välja guugeldanud, mis see kõige usaldusväärsem firma on ja puha.

Nii et alustaksin näiteks sellisest treeningust ja tulemuseks oleks see:

Aga selle jaoks on mul vaja ruumi. Nii et ilmselgelt on mul vaja korterikaaslast, kellel ei oleks midagi selle vastu, et osa meie elutoast minu treeninguks jääb. Või kes oleks valmis suurema magamistoa mulle loovutama. Või … Või noh, kõik on kokkulepete küsimus, eks ole. Koeraga peab ta ka vahepeal väljas käima, aga muidu olen ma vähenõudlik inimene. Isegi asukoht ei ole oluline, mul ei ole sangpommi jala küljes, võin kasvõi Malaisiasse kolida, kui lubate, et korterikaaslased mu koera ära ei söö.

Et kes on essa, kes mu omale rabab?

14 kommentaari

  1. Meil on ruumi….koeri ei söö. Kaks tükki ees ootamas ka.

    • Tore, loodetavasti isased, et minu preili saaks end ikka primadonnana tunda, nagu ta harjunud on.

  2. Ma võtaks sind kasvõi korraks enda juurde, et õhtuti õlle kõrvale naerust pisaraid pühkida, kuidas sa seal posti otsas urvitad nagu pärdik. Aga kass ei saaks koeraga läbi. Muud head põhjust nagu polegi.

    • Kui ma korraks käin seal urvitamas, võin ju koera koju jätta.😀

  3. Mina vôtan. Sama isekatel pôhjustel nagu AbFab. Ühtlasi on imik ka entertainitud.

    • Sinu õnneks saan ma ka siis aru, kes sa oled, kui sa nime ei pane, nii et jätan meelde, et sinu juurde saab alati. Saab näha, kas olen varsti Tallinnasse kolimas selle nimel.😀

  4. Mul on korteris kaaslane juba olemas, aga selline trenn, et “become strong without looking like it” kõlab väga isuäratavalt, äkki üritan ennast kunagi sinu posti külge nihverdada, kui sa selle kuhugi paned. Juba iiri tants pani mind mõtlema, et näe, kui tore, muidu nagu kolisev ballett, aga kõvakingaga käärhüpe käraks ka millekski võitluskunstiliseks. Võitlusklounaad oleks kah äge.

  5. Kas Emajõe rannas ei saa seda postivärki teha mingi juba olemaoleva kolaka küljes? Sa võiksid blogis ajad teada anda ja pealtvaatajatelt raha küsida.😉

    Kuid AbFabi juures võid sa ju ainult treenimas käia. Ega sa sisse ei pea siis kolima. Ta on ju nii lähedal. Hundid terved ja lambad söönud!

  6. Koli indiasse, saate postipere luua.

  7. Nüüd võib laulda:
    Kes siis Rentsi ei tahaks,
    Rentsi silmad on pruunid.
    Sellel kes Rentsi tahab
    peavad olema suured ruumid…

    jne.

  8. Mul siin ruumi palju, võid kasvõi mitu posti püsti panna. Tuppa, ja õue ka, kui soovi on.

  9. Meie majas on mitu tühja korterit, aga ma kardan, et ühest sportlasest pea kohal on juba enam kui küll…
    Talinas on see ka.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid