vabanduseks

Mul on tõesti megakiire nädal olnud, te ei kujuta isegi ette, KUI kiire. Täiesti ime, et ma haigeks pole jäänud, arvestades seda, et vahepeal olid ööd, kus neli ja viis tundi magada sai. Nii et vabanduseks panen ühe ilusa laulu.

P.S. Toomas, kes sa mind poes teretasid – anna andeks, et ma küsisin, kas sa see paks oled, ma pidasin seda Kooma Tommi silmas, noh.

2 kommentaari

  1. Tom “ilma viinata purjus” tegi vahepeal kõva trenni ja pidas selle kohta isegi päevikut, mäletan. Mulle meeldis seda lugeda, kuigi see mind mingitele tegudele ei innustanud (permanentne paastulaager http://kuldemarvoslap.blogspot.com/ )

  2. See oli päris lõbus kohtumine. Ma sain küll kohe aru, et pidasid mind koomatoomaks, aga hoidsin selle teadmise endale. Läksin kontorisse tagasi ja itsitasin omaette nagu lollakas. Tore oli oma lemmikblogijat vabas looduses ootamatult tabada. Märkus väliste dimensioonide kohta oli siiski asjakohane, kuid mõttest ma kaugemale nii kui nii ei jõua.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid