it’s one of these days

Hommikul pani üks täiesti hullu, sest noh, ju see tundus talle tol hetkel vajalik. Mulle tundus väsitav ja arusaamatu, sest ma pole topeltstandarditega enda lähiümbruses harjunud. Siis tahtsin joogasse minna, jäin kaks minutit hiljaks ja jälle sisse ei lastud. Siis suutis Atu end kõnniteel nii risti keerata ja passima jääda, et üks jooksja jooksis talle kogemata otsa. Siis palusin sõpra, et ta mu asjad kuivatisse paneks, et ma ei peaks sada aastat nende järel ootama – ja avastasin kohale jõudes, et ta oli sinna pannud pooled.

Sõbrannal lekkis imiku mähe läbi, titt oksendas talle dekolteesse ning kui ta vastutustundliku koeraomanikuna koera tagant koristama hakkas, selgus, et kilekotis on auk.

Sõber pani pannkoogid kapi otsa ja läks kodust ära ja avastas koju jõudes, et taksid võivad olla lühikeste jalgadega, aga oskavad väga hästi ronida.

Ma ei julge rohkem üleval olla, lähen magama ära, äkki homne on parem.

9 kommentaari

  1. Reena kallis, kas Sul on austus teiste inimestega seoses? Jah või ei vastus.

    • Oled hommikuse konjakijoomise juba maha jätnud v? Jah, on küll.

      Kogu aeg on olemas austus elu vastu in general. Austus konkreetse indiviidi vastu, mis sellest kaugemale ulatub, eeldab seda, et inimene on minu meelest austusväärne.

      • Ei jaksaks mina iga hommik konjakit juua. Juua jaksaks, aga rahakott ei peaks vastu. Konjak on ikka üli kallis. Ma olen kõik kallid brändid (brands) konjakit (Cognac) (nagu Jouffe ja Maxime) ära proovinud, aga ei oska kahjuks hinnata neid. Kahjuks ilmselt Sinagi pead konniks brändit, mis on saast ja piiritusjooki Livikolt vms, mis on eriti saast.

        Loodan, et lõpuks saad oma tartulaadsest hajameelsusest lahti ja oskad aega planeerida🙂. See on parim austus!

        • Ma ei tea, kas ma üldse olen kunagi konjakit maitsenud. Ei oska igatseda ka.

        • Mina olen vaid korra maitsnud šampust🙂 Polnud isegi kuulus, siiski kuulsamast natuke kallim. Kui nautida ei oska, siis mõttetu igal juhul. Vähemalt saan kirjutada, mida olen pruukinud, jei.

  2. Ära mine magama, sa ei tea iial, mis une ajal või unes huvitavat juhtuda võib.
    Oli lihtsalt üks nendest päevadest.

  3. Jätsin leivataigna laua peale ja panin ahju sooja. 2 tundi hiljem magama minnes tuli meelde. Õnneks keegi oli ahju välja lülitanud juba ja leib õnnestus ka järgmisel hommikul ära küpsetada. Isegi tainas ei roninud väga palju üle vormi ääre. Laupäev siis selline.

  4. “Charlie the Dog’s life saved by drinking vodka,” ütleb reklaam postituse allosas.

  5. Rolandi ja Rentsi dialoog on huvitav Temperamentne, allhoovuste, varjundite ja kujundlikkusega. Äge🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid