This Is the End (2013)

Tahtsin lihtsalt öelda, et ma olen muude asjade kõrvalt vahepeal telekat ka vaadanud. Uskumatu, ma tean. Nii et olgu öeldud, et Walking Dead on täpselt samasugune emop… Ma ropendan nüüd vähem, oodake, ma mõtlen kohe, kuidas selle kohta öelda.

Walking Deadis on jätkuvalt oi kui palju kisa, aga see-eest oi kui vähe villa. Sarjas domineerib pigem tegelaste ülikeeruline tundeelu kui reaalne sündmustik. Seejuures jääb suur osa emotsioonidest vaatajale arusaamatuks, draamat tehakse lihtsalt draama enese pärast. Seega vaatasin täna öösel raamatu lugemise kõrvale seitse osa reast ära. Üks osa kestab 45 minutit, mul läks seitsme osa peale midagi kolme tunni kanti, sest ma igavamate kohtade peal kerin edasi. Kes viitsib, see arvutab, eks.

Aga Daryl … Tema on jätkuvalt nii armas, nii armas, iga kord mul süda ikka liigutab, kui ta kedagi nülib või pussitab või niisama natuke torgib.

Indrekuga vaatasime eelmisel nädalal filmi maailmalõpust, mis väga ebamugavalt just kuulsuste aastavahetusepidu segama tuleb. See on ametlikult komöödia ja ma ei tahaks öelda, et see naljakas oli, sest see oleks vale. See ei olnud naljakas. Aga see oli nii imelik, et mingil hetkel muutus see huvitavaks. Ja see oli omamoodi meelelahutuslik. Mitte et ma julgeks seda soovitada. Aga maha ka ei tee.

Küll aga soovitan ma sellist sarja nagu Top of the Lake. Uus-Meremaal on üks rase 12aastane tüdruk, kes kaduma läheb. Ja siis on detektiiv ja siis on igasugused kahtlased tegelased. Ja need tegelased on üsna ägedad. Kuigi hetkel olen ma poole sarja peal ja kohati on see ikka väga veniv. St vahel tundub, et just tegelased veavad sarja edasi, mitte süžee. Aga vähemalt hetkel veab veel välja.

Vot. Muud ei olnud mul midagi öelda.

6 kommentaari

  1. Lõpus hakkavad jälle kõik vedama. Mulle igatahes meeldis. Topofthelake.

    • Mul ka sari vaadatud nüüdseks, tõesti oli hea.

  2. *nülib*
    lugupidamisega
    teie keelepede.

  3. This Is The End oli nii kaua naljakas, kuni hakkasid juhtuma üleloomulikud asjad. Siis oli lihtsalt ilgelt tüütu. Ainus tore episood oli see, kus deemon Jonah Hilli krabistas. Mulle ei meeldi Jonah Hill.

  4. Aitäh sarjasoovituse eest! Omapärane ja kaunis.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid