Päeva kommentaar

Pärineb Õhtulehest, kus arutatakse Loho ja Tarandi pereväärtusteteemalist konflikti:

See Elver Loho pole just kõige kaunim naine , ju on ise Tarandit jahtinud ja ilma jäänud, nüüd siis mõtleb haiglasi teooriaid välja , et vastamata armastuse pärast kätte maksta…Vähemalt selline mulje jääb küll antud kirjatükki lugedes. Sellised naised nagu Elver Loho võivad väga julmad olla. 

13 kommentaari

  1. Aga kõik on ju õige. Ta tõesti ole see… mistandoligi-naine.😀

  2. Tsiises, milline sõnavõtt! Kolmemilline! Ömm… kas keegi SUNDIS Tarandit Lohoga suhtlema?
    Haha, mulle tuleb seepeale üks teine mees meelde, kes ka teatud olukorras oma tööaja maksumusest rääkima hakkas…

  3. Loho ei anna Tarandit kohtusse, et mitte liigset tähelepanu tekitada. PR tähed Eesti poliit-… ma ei saa öelda “taevas”… poliit-aabitsas.

  4. kõigepealt ma naersin päris palju. siis mõtlesin natuke ja tahtsin natuke nutta ka. siis guugeldasin ja no ikka tuli päris nututuju peale.

  5. Järjekordne habemega naine tegutseb… ?

  6. Krt, teades seda, mida ma tean, ma naersin päris kõva häälega vahepeal.

    • Kas ma peaksin artikli läbi lugema ja siis siin sõimlema? Rents, palun. Õhtuleht, miks ma süvenesin? Loen pigem Merje Ausi blogi. Rents ära pahanda.

      • Ma ei usu, et Rents pahandama hakkab, kui sa vahepeal ei loe või ei kommenteeri.

        • Aga Sina? Millega Sina peale hakkad, kui ma ei kommi?

      • Rolandilt tuleb ikka õppida, et kuidas igas pulmas pruut ja matusel kadunuke olla😀

        • Ma… vist tean… sobivat senseid… :p

        • Shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, honey, shh.😀

        • Ma arvan, et ma oleksin küll maailma kõige koledam pruut, küll üks karvasemaid, aga loeb ju sisemine mitte välimine ilu🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid