Viimasel ajal on mul see laul ripiidi peal

Kui keegi ära ei tunne, siis blond on Brody Dalle (Distillersist noh), keda me muidu oleme harjunud hoopis tumedamas toonis nägema. Shirley Manson on ikka Shirley Manson, teda pole vaja tutvustada.

P.S. GOGis on ainult täna kuni 85 prossa allahindlus. Ja HP nädalapakkumine tundub ääretult meelitav. Kellele seda päris elu üldse vaja on?

6 kommentaari

  1. Oli aeg, kui olin Shirley Mansonisse armunud (Stupid Girl – Garbage), aga asi pole selles. Täna tuli mulle sõber külla ja köögis läks jutt toiduvalmistamise kultuuri peale. Et miks pigistan toore muna pannile peo vahel?

  2. Sellega seoses tahakski talle näidata, et pannile visatatakse isegi pappkarp takkajärele! Rents, sul olid siin möödund aastal paar head näidet, kuidas su metsik mees süüa teeb. Näita veelkord, ma ise ei leia kuidagi🙂

    • Kahjuks pole ta VEEL mu mees, aga kui ma ta üles leian, saab temast minu laste isa.

      Enjoy: https://www.youtube.com/watch?v=C8Wu3Bps9ic

      • to Rents

        Päris hea toidusaade:))

        Nägin mõni aeg tagasi üht Rootsi dokumentaalfilmi, mille põhiküsimus oli – kas me TÕESTI vajame nii palju kokasaateid?

        Esimese maailma mured. Sellel “metsatöllil” katus tõsiselt sõitma hakanud. Cool!:)

        Mõtlen. Kui nüüd üritaks Eesti kohta samasugust kanalit teha, siis – mida Eestlane kõige rohkem vajab? Selgeltnägijate tuleproove? (Eesti saadete vaadatavuselt 3 kohal).

        Võibolla Rents teed ära? Youtube kanali, kus hakkad selgeltnägijaid leidma-proovile panema:))))
        Sul on selle peale annet. See sinu algne ilublogi oli superhea huumor.

        “Rents otsib selgeltnägijat”. Oi-oi, paljud tahaks seda saadet vaadata:))

        • Mis katus sõidab. Täpselt sobivalt äge mees ju.😀

        • Tänan, Rents! Just seda Meatball Massacret ma silmas pidasingi. Seivisin nüüd lingi favoriitidesse, et ära ei kaoks.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid