Perekool on ammendamatu kullaauk

Olete ehk ise ka mõelnud, mis see eneseväärikus küll olla võiks. Perekool teab vastust:

“Eneseväärikus on see, et kepid sellega, kellega ise tahad, mitte sellega, kellega vaja on.”

18 kommentaari

  1. Nüüd siis tean.

  2. Sul oleks ammu aeg sinna ka kirjutama hakata, mitte ainult lurkida ja irvitada. (Kas sul lapsed üldse on?)

    • Mina saan lapsi ainult ronijaga. Või alpinistiga. Tuled ja teed mõne?

    • seal käivad ja tohivad käia ka lastetud. Näiteks on seal ka koerateemasid. Ja teisi.

  3. Minu, kui väga vaese mehe jaoks on arusaamatu. Miks keegi peaks kuulsat blogijat sõimama anonüümselt. Rents oskad vastata?

    • Mina ei saa üldse aru, miks peaks keegi kedagi anonüümselt sõimama. Arvamuse suurim mõte seisneb selles, et see on isiklik ja seda ollakse valmis kaitsma.

      • Üllatav ongi, et meie esiblogija toob kõik pasa välja, mis talle saadetakse, aga kunagi ei too välja oma olukorda selles seisundis ehk kui halvasti midagi tegi…Miks Sina selliseid inimesi toetad? Ma ei mõista lihtsalt. Sinul on ju põhimõtted? Sina pole lihtsalt lammas või ise arvad endast nüüd teisiti?

        Minu arust sellele hullusele tuleb lõpp teha.

        • Ma ei tunne Merjet eriti ja sind ka ei tunne eriti. Ma ei kujunda kummagi kohta arvamust selle põhjal, mis teine räägib. Tõenäosus, et Merje valetab, on täpselt sama suur, kui tõenäosus, et seda teed sina.

        • Eeee…. Mis toimub? Miski inside tekst siin. Ei saa aru:(

          Kas Merje ja Rents on kusagil kiskuma läinud? Assaraisk! See oleks nagu USA ja Venemaa ju! Ei, nemad ei saa omavahel seda küll teha. Tuumaseened ja häving. No nii ei saa. Tümitage ikka pisiriike!
          :)))))

        • Mina ei ole Merjest rääkinud, aga ma olen suhteliselt nördinud, et anonüümsete kommite osas Merje arvates olen komminud. EI ole. Ta keerabki väga paljudele sitta ilmselt. Aga teemad, mis tema jaoks on olulised, mida tema vanavanaisa arvaks sellest? (Olen kohtunud). Ta vanaisa oleks jah…

        • Ma ei saa aru, miks sa seda mulle räägid? Mina ei tea ju sellest mitte midagi ja teie omavahelist tüli ometigi klaarima ei lähe.

        • Point võib-olla ongi liiga hiljaks jäänud. Aga liiga palju imbetsille pole kunagi liiga palju🙂 Abby ja co aitavad kindlasti või mitte?

        • Roland, lihtsalt statistika mõttes, et mina ka ei saa sust midagi aru.

          Ronijate ega alpinistidega lapsi saada ma ei soovita. Eriti mitte alpinistidega. Need on kogu aeg mäes, sina aga nutad kodus (hirmust – et kas tuleb tagasi) ja kasid tittedel tagumikke. Ronijad on vbl paremad, trenn on kodule lähemal ja lühem. Aga ronija riskib kogu aeg, alpinist ainult siis, kui tõesti ära on.

          Mul oli kunagi Beck Weathersi “left for dead”, soovitan lugeda. (Enda oma laenasin kellelegi.) Mitte niivõrd kohapeal juhtunu pärast, ega šokiväärtuse pärast. Vaid seepärast, et see kirjeldab põhjalikult, kui haigeks mäed inimese teevad ja kui perse see nende eraelu keerab. Weathers sai pisiku suht vanast peast ja lisaks oli pere heal järjel, aga kui sa kohe alpinisti võtad, on jama, ausalt, omast varnast võtta.

        • Siis tuleb ikka ronijate juurde jääda.

        • salon.com http://www.salon.com/2000/04/25/weathers/

          “The strain that her husband’s climbing put on their marriage is the main subject of the book’s later sections, much of the story recounted via Peach’s (Becki naine – Kaur) often seething interjections.

          Anyone who has ever had to sit across the dinner table from a spouse trying to stammer out why climbing some volcano in South America is a perfectly reasonable notion will find much to relate to here.

          The writing of this book was probably excellent therapy for Mr. and Mrs. Weathers. Reading it, however, felt like sucking in too much thin air.”

        • Ja. Üks põhjus selle 1996 Everesti jama taga oli väidetavalt see, et eri ekspeditsioonide liikmed hakkasid üksteisele liiast meeldima, veetsid öid vales telgis ja sellest tekkinud isiklikud pinged segasid pärast mäes otsuste tegemist.

        • Rents, Sa ikka ronijaga järglase saades, lubad, et tutvustad lisaks raamatutele ja ronimisele ka sporti?🙂

        • Sa saad alati ronijale või alpinistile tagasi teha, kui ta liiga palju mäes või seinas või misiganes ronitaval asjal on. Saad alati oma blogisse kirjutada, kuidas tal kaks nädalat pärast Everestilt tulekut ei tõusnud ja kui koledad on ikka amputeeritud varbad ja sõrmed siis, kui nad veel ei ole amputeeritud ja kuidas liustikulõhesse kukkumisel kiivrist hoolimata saadud auk koljuluus mõjutab ajutegevust.

          Ja siis sa võid selle kõik välja ka printida, et järglane ka lugeda saaks, kui tema põlvkond veel üldse lugeda mõistab ega kasuta üleilmselt piktogrammisüsteemi. Sest vaevalt, et su praegune blogiformaat on säilinud ajal, mil su järglane oma ema ja isa suhete vastu huvi tundma hakkab. s.t nii umbes 40-50 aasta pärast, kui ta lähiaastail peaks sündima (R.D.N meelest oleks sul muidugi viimane hetk, sest menopaus on ukse ees, aga ära teda NII tõsiselt võta, eks😀 )


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid