Sõbrad nohikud, aidake

Ma olen otsustanud, et mul algas suvi ja puhkeperiood. Seega tahaks midagi head mängida. RPG-d või adventure’it nagu ikka. Mul on pm kogu viimase aasta (või pikema aja) kraam proovimata, isegi Skyrimit pole mänginud, sest tõelise hipsterina ei saanud ma seda ju siis teha, kui kõik mängisid. Vaatasin palju liste teemal 2013. aasta parimad mängud, aga otseselt miski väga ei kõnetanud. Nii et mida teie mul näppida soovitaksite?

Ja sõbra jaoks küsin, et kui keegi otsustab aastal 2014, et tahaks täiega strateegiamängu proovida, siis mida teie talle soovitaksite? Malet? Ainus strateegiamäng, mida mina mänginud olen, oli Civilization, mille loomisest juba üle 20 aasta möödas on, nii et seda pole vist paslik soovitada.

Pilt näitab ilmekalt, mis mänguritele kõige olulisem on – ilus armor ja suured mõõgad.

P.S. Te ei suuda uskuda, KUI väga ma SEDA mängu ootan. Tundub, et ma pole ainus, sest kui uue Tormenti jaoks Kickstarteriga raha koguma hakati, oli eesmärgiks 900 000 dollarit. See tuli kokku kuue tunniga, lõpptulemuseks oli aga üle nelja miljoni. Päris äss.

17 kommentaari

  1. Ahjaa, RPG-dest on hetkel kaalumisel Skyrim, Witcher (1 ja 2) ja Fallout (ma pole ühtki neist mänginud).

    Tõelised huvilised juba ajavad mind hulluks. Sain küsimuse:”eastern? western? turn-based? action? storytelling?” Kuigi tõele au andes, Shadowruni ikka soovitati ka.

  2. Witcher II! üks parimaid minu meelest. W1-l on ‘omapärane’ huumor.
    skyrim on ilma 1000 modita päris keskpärane

  3. tavaline minecraft on liiga igav ja eesmärgipäratu?

  4. Tra osta endale elu. Või kui just mängima pead, siis Hiline Lõikus, Fading Suns või Ashtanga oleks hea valik. Eriti esimene.

  5. Strateegiast soovitaks vist Starcraft 2. RPG’st Diablo 2 ja WoW😉
    Viimasele tuleb lisapakk suvel või sügisel? Igatahes lootustandev😀

  6. RPG-dest soovitan tungivalt.

    Mass Effect 1-3.
    Witcher 1-2
    Dragon Age 1 ja mööndustega 2

    Sisukirjeldusi pole mõtet panna, soovid, googledad ise, kõigi kohta on informatsiooni palju. Igastahes mängimist peaks jätkuma terveks suveks. No – Skyrim ja Fallout muidugi ka, väga head mängud. Iseasi, et kas sa soovid rohkem sandboxi või sellist RPG-d, mis mingit lugu jutustavad.

    Kui huvitab MMO, siis “The Elder Scrolls Online” on hästi õnnestunud minu arvates.

    Adventure žanr pole küll mu eriline lemmik, aga Telltale Games’i “The Walking Dead” meeldis väga, kirjutasin sellest ka blogisse pikema arvustuse.
    http://hundiorg.wordpress.com/2014/02/23/walking-dead-episode-1-2/

    Strateegiamänge on väga raske soovitada, sest see mõiste on kohutavalt lai, hägune ja hõlmab väga eri sorti mänge. Mõned head näited, mis endale on meeldinud: Crusader Kings 2, Total War seeria, Zoo Tycoon 2 (olge vait!), Movies. Tropico 4 on täitsa hea ja kaasahaarav, aga missioonid kisuvad lõpuks pisut repetiivseks.

    • Walking Dead meeldis mulle alguses väga, aga üsna ruttu muutub tüütuks see, et tegelikult pole tegu adventure mänguga, vaid interaktiivse raamatuga, nagu sa isegi ütlesid.:/

      Crusader Kings 2 on tulemas.

  7. Dragon Age I oli yllatavalt hea. koos modidega v2ga-v2ga hea, aga lihtne. Ainult yks kergelt higistama panev kakelung hiigelpikas m2ngus on V2GA v2he. Eriti kui arvestada, et kasutasin raskendavat modi.
    Da II ammendus umbes paari tunniga.

    Skyrim – pole modisi proovinud. Baasm2ng oli s22nne, et ainus mis meelde on j22nud, on lollid repliigid ja mingi lasteaiatasemel m6istatus. 😀
    Witcheri esimest pole m2nginud, teine oli paras click-kr2pp.
    Fallout New vegas ol OK, ehkki viisakusest v6iksid Fallout 2’e v2hemalt korraks k2imagi panna.
    GoT’d sa vist proovisid – proovi uuesti.😀

    ja nagu ikka – klassika, klassika, klassika – ehk: Fallout 1 Ja 2, Arcanum, Es: Morrowind jne

    Muu: Thief 2 ja 3 + Dark mod ning Dishonored.

    – MNC,

  8. “Ma olen otsustanud, et mul algas suvi ja puhkeperiood”
    Niivõrd enesekindlat väljaütlemist kuulen elus esimest korda. Tavainimesed on ses suhtes tagasihoidlikumad.

  9. Pilt näitab ilmekalt, mis on oluline – lisaks muule ka napilt kaetud tšikid. Ma tean noorsande, kes lasid Lara Croftil kogu aeg käpuli ringi käia, pidada äge olema…)

    • Pildil on Rents – Sa tõesti ei märganud sarnasust?

      Lara Croft on kes?

      • Eheee Roland, sa jõudsid ette…oledosav-oledosav:)
        Ma ka Rentsile nõu anda ei oska seekord😉

        • Mina olen vanuses, kus enam arvutimänge väga ei mängi. Mängin vahel miniclipis 8 palli ja olen mannetute oskuste juures päris hea. Kunagi mängisin colin mcrae rallit. õppisin ühe katse pähe (samal ajal tagurpidi katses). tegin champsionshipi vennaga. ta jäi alati 20+ sekki ühel (esimesel ja esimesel on rõhk) katsel maha. nii me kaugemale ei jõudnudki. konkurents…kui vaatasin internetti, siis noh, ma olin 3-4 sekundit absoluutsest tipust ees ehk Eesti parim toona. Aga vast 10-aasta tagune teema…

        • “Mina olen vanuses, kus enam arvutimänge väga ei mängi.” – Mis see tähendab? Surnud oled või? Käed on amputeeritud?

        • Võiks arvata, et vanuses, kus käin tööl, aga noh tööle vast pole juba 3 kuud jõudnud, seega tööd nagu ei saa ettekäändeks tuua. Käteambuteerimine tundub nagu rusikas silmaauku põhjusena, kuna noh, see seletaks, miks mul kogu aur läheks Sinu blogis kommimisele🙂. Sõjamänge olen kõrvalt jälginud, aga seal käib kogu aeg üks suur rahmeldamine, kus vaja päris suurt osavast, et kunagi ammu võttis isu isegi proovida. Kui ma miniclipis vahel jään tundideks mängima, siis mõtlen, palju aega kuluks, kui mingi muu mängu ette võtaksin… Ma mäletan, kui viimati Tartus käisin, siis sain teada, et GTA pidi ikka kuum teema olema. Mina mängisin GTA’d viimati, kui seda ainult pealtvaates “filmiti”. Millal see võis siis olla? Mingi eelmine sajand?

  10. Igatahes on, mida oodata. RPG-st Tormenti uus osa ja adventure’ist The Devil’s Men.

  11. Seda ehk võiks ka ühel hetkel mängida:
    http://www.adventuregamers.com/articles/view/18187


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid