Küsimus suurele ringile

geko

Huupi kõmmutamine, ma tean, aga ega keegi teist juhuslikult sel suvel Hollandisse minemas ei ole? Oleks vaja üks (igati legaalne) kameeleon Eestisse transportida. Ma panen ta pildi ka, siis näete ise, kui armas ta on.

12 kommentaari

  1. Aga kameeleonit endale ei saa – see tuleb mulle ja Taavile 🙂 Pesa juba ehitamisel. Tegelikult tahaks isegi ise järgi minna, aga mul pole õrna aimugi kui kaugele ma augustiks oma töödega jõuan ja kust mõni lisa-roolikeeraja leida…

    • Hakka või mõtlema, et peaks enda puhkuse hoopis augustisse nihutama. 😀

      • Noh, konditsioneerita auto on olemas ja mina saan endale “puhkuse” teha millaliganes südametunnistus lubab…

      • Hullutad siin titepiltidega 😛 tegelt näeb ta juba palju suurem ja kobedam välja. Mul oli algselt mõttes augustis veits ringi rännata, nii et mida varem sisalikule järgi tulla seda parem.

    • Kust kandist ja millal ta peaks peale korjatama? Ja millal ja kuhu linna maha visatama?

      • Wageningenist ja nt augustikuus -> Tartusse hellalt mu õe kätte võimalikult ruttu kuna kameeleonid ei talu stressi eriti hästi. Ja vahepeal tuleb teda muidugi ilusti elus hoida = õigel temperatuuril pidada ja kord päevas süüa ning juua anda. Ehk teoreetiline sisalikuhoolitsuse algkursus 🙂 temaga tuleks kaasa ka UV lamp, vitamiinipurk, veepihusti jms kribukrabu aga mitte suurt puuri, sest see on transportimiseks liiga suur.

      • Kuule, Roland, kui sina peaksid autoga minema, tulen ma ise kaasa. Ma tahan ometi ka reisida. 😀

        • Ma kujutan juba ette, kuidas Roland Rentsi veepihustiga autot pidi taga ajab, pärast UV lambiga siit ja sealt hellitab. Mine kindlasti!!!

        • Hellitab mind uv-lambiga? Või autot?

  2. Usalda Eesti Posti ? Trash oma ahvikese usaldas nende kindlatesse kätesse…

    • Ma pean parem Estonian Airiga läbirääkimisi 😛
      ja mis ahvike? päriselt?

      • Peaasi, et vahepeal üles ei sula! (Y) Muidu lendab kameeleonilahus Eestisse.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid