oh teid, mu tupsununnukesed

Praegu on see aeg, mil tibukesed kõik pesast välja lendavad.

a) Lahkus hommikul vara. Kui küsisin, kuidas saan talle kasulik olla, tuli vastuseks:”You can’t. I’m finally getting the hell out of this place.” Ma küll palusin, et ta mind kaasa võtaks, aga ta põgenes tagasi vaatamata.

b) See, kellest ma varem natuke rääkinud ka olen (parooli all vist küll), kes ei tahtnud kuidagi EI-st aru saada ja lõpuks otsustas, et ma kardan hirmsasti armastust. Tal oli muidugi õigus ja 22-aastase innuka lõunamaalase (kes muide armastab väga jahilkäimist ja tulirelvi) armastust kardan ma veel ERITI. Igatahes tema läks täna ära ja lubas lahkelt, et kuna ta on valmis andestama (ah? mille eest? tudengitele kätteandmine küll mu töökohustuste hulka ei kuulu, vastupidi, see oleks pigem faux pas), otsustas ta sotsiaalvõrgustikest bloki eemaldada. Allah on armuline! Ma kartsin, et minu silmad ei näegi seda päeva.

c) Neil, kes siia jäävad, sai samuti lõpuks sess läbi. See tähendab, et igati normaalne on hommikul kell viis kiivrid pähe panna ja üksteisele otsa joosta, sest kuidagi peab lõbutsema. Kahju kohe, et hirmus majasokk selle peale välja viskab ja teatab, et minge mängige väljas. See tähendab, et igati normaalne on ka see, et kui hirmus majasokk mõne tunni pärast koju hakkab minema, näeb ta, et poisid on neljakesi end pargis tekile kerra keeranud ja põõnutavad nüüd mõnuga. Sest see, kes palju töötab, tahab ka palju mängida – ja see, kes palju mängib, peab ju ühel hetkel magama ka.

P.S. Mida teie hommikusöögiks sõite? Mina sõin kartulipannkooke hapukoore, sibula ja kurgiga. Õhtusöögiks sõin eile jäätist. Üldse märkan ma, et nii, kui ma automaatpiloodile lähen, läheb automaatselt meelest ära, et hemoglobiinitaseme huvides võiks ju liha ka süüa. Et jäätis on tore, aga selleks, et seda endale lubada, võiks päevas korra (ja mitte samal ajal, sest piimatooted takistavad raua imendumist) ka praetud maksa süüa – see viimane on minu jaoks nii ebameeldiv, et selle kuu aja jooksul, mis ma end ravinud olen, olen korra ostnud maksapasteeti. Ja selle lõpp läks ka koerale. Taimetoitlane aatelistel kaalutlustel kõlaks hulga uhkemalt kui “mul ei tule kunagi pähe liha osta”.

6 kommentaari

  1. Äkki sul on sama sündtroom, mis minul ja mille nimi on “ma ei viitsi liha valmistada ja seetõttu ei tule pähegi seda süüa ja küll keegi vahel pakub”.

    Ütleb k.k.p-s, kes juba tükk aega igatseb maksakastet, kuid ometigi ei viitsi seda valmistada. Aga ta ostis retrosardelle jaanipäevaks ning need äkki sisaldavad liha ka natukene ja ta õnneks vähemalt ei tea, et tal üldse hemoglobiin oleks, olgu siis madal, kõrge või keskmine.😀

    * Mis mõttes sa ei põgenenudki moslemiga kesk ööpimedust ja töö-ööd, loorid võrgutavalt tuules lehvimas, kui ta ometi eemaldas blokeeringu? Räägin ma sulle, et oled ikka romance killer.😦

  2. Daki blogi lugedes tekkis küsimus, et kas su veregrupp on A?🙂

  3. Aga sa tee endale toore maksa ja spinatismoothie. Mmmmmm.

    Ja kui juba veregruppidele jutt läks, siis sul võib muidugi nii ka olla, et sul on näiteks AB veregrupp, aga sa eelmises elus olid 0-grupiga ja ema tahtis poissi, kellel oleks B-veregrupp, nii et hetkel su organismi mõjutab see eelmiste elude ja soovide energia ja seega ta on segaduses. Aga teadlased on leidnud, et kui organism on segaduses, siis kõigepealt kujuneb välja aneemia. Selle vastu aitab see, kui õli juua. Aga ainult fair trade kookosõli võib olla.

    • Siin ei saa isegi mina enam aru, kus sarkasm algab ja kus lõp(p)eb.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid