fragmente

1. Vaatasin sellist filmi nagu “God Bless America“, mis on esiteks väga äge (üks mees ja üks noor tütarlaps, kes leiavad, et USA on mandunud, hakkavad selle kõige rõvedamaid esindajaid tapma), aga lisaks on selle soundtrack ka äga. Avastasin enda jaoks sealt sellise ägeda bändi nagu Black Rebel Motorcycle Club.

2. Mul on ilmselgelt aega üle, mis sellest, et üks töö ajab teist taga, sest täna mõtlesin, et peaks ehk ikka tiba rootsi keelt meelde tuletama, sest see oli ju äge ja on lisaks ka kasulik. Mis neist muudest väikestest asjadest (nagu lõputöö kirjutamine või tõlketöö tegemine, mille eest päriselt palka saab). Täna suutsin end tagasi hoida ja olin enamvähem mõistlik. Ikka tahaks alati mingi pealtnäha kasuliku asjaga aega raisata, kui päris kohustuste nimekiri ees on.

3. Mäletate, kunagi oli reklaam intelligentsete osakestega pesupulbrist ja kõik naersid? Ma ostsin endale Vanishi plekieemaldi ja olen täiesti rabatud, sest see tunneb pleki ära. Ainult pleki juurde tuleb valge vaht peale, mujale mitte. Plekki küll kahe leotamisega ära ei võtnud (vähemaks võttis küll), aga IKKAGI. Efekt on ju see, mis loeb. Ma olen veendunud, et see on määdžik. No ja ma tegelikult leotan seda veits veel ja pesen kuuekümne kraadiga läbi, proovigu siis mitte välja tulla.

1 kommentaar

  1. SF rokkbänd ja mängib lõõtsa? Väga gay!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid