meie organiseeritud elu

Ma olen maailma kõige igavam inimene. Sel ajal, kui teised jaanipäeva peavad, käisin mina tööl, seejärel jooksmas, seejärel võimlesin ja nüüd õpin. Otsustasin nimelt, et ma olen nii palju aega raisanud, et tuleb suve maksimaalselt kasutada*. Tegin suveks trenniplaani ja õppeplaani (esimene on fun ja teine on vajalik) ja otsustasin muuhulgas, et mul on VAJA ka suuline prantsuse keel järje peale aidata. Seoses sellega on soovitatav vähemalt ülepäeviti mõne prantslasega skaipida. Täna oli kõne, mis kestis 27 minutit ja mul PÄRISELT käed värisesid hiljem suurest pingutusest. Täitsa lõpp, kui väsitav see on, kui pole harjunud rääkima.

Ja õppeplaan on päris äge asi, aga kuna mul on palju huvisid (vabatahtlikke ja kohustuslikke), on see ka üsna tihe. Hakka või mõtlema, et tuleb päriselt Facebookis mahapassitavat aega kokku tõmbama hakata. Seda ma nüüd küll ei taha. :S Kõige suuremaks probleemiks pean ma tegelikult seda, et ma jätsin pühapäeva puhkepäevaks, sest nii on ju Piiblis kirjas. Või siis selle pärast, et vahel tahaks puhata ja mängida ka. Aga ma tean juba ette, et kui ma olen kuus päeva järjest rohkem või vähem asjalik olnud (laupäev on selline poolik päev), siis ei taha mu aju sugugi ühe puhkepäevaga leppida, vaid kukub esmaspäeva hommikul sellise hooga streikima, et see jalgadetrampimine kajab teise linna otsa ära. Otsustasin, et teen kahenädalase testperioodi ja seejärel otsustan, kas pean osad asjad hülgama, et vajalikele asjadele rohkem energiat jääks. Põnev, eks?

P.S. Üks 25aastane tudeng ütles täna, et on avastanud, et kui inimeste vastu sõbralik olla, on nendega kergem läbi saada. Inimene ikka õpib, kuni elab.

* Esmaspäev, noh, ma kavatsen 30 päeva magusat ja kohvi ka vältida, aga seda alates järgmisest esmaspäevast.

15 kommentaari

  1. Sa hakkad tasapisi nimekirjahulluks muutuma, ausalt.😀

    • Mul ei ole lühimälu juba ammu enam.😀

    • Aga tegelikult, kui täiesti tõsiselt rääkida. Arvestades seda, et mu trenn koosneb aeroobsest, cardiost, + mitme erineva skilli süvendamisest ja neid kõiki ei peaks samal ajal tegema, on plaan üsna hädavajalik, et meeles pidada, millal mida teha.

      Õpingutes on plaan ka hädavajalik, et mul oleks silma ees, mida ma tahan saavutada, ja oleks meeles kasvõi tibusammudega edasi liikuda.

  2. mismoodi sa neid prantslasi endaga suhtlema kutsud? mul on vahel sarnane tunne, et peaks mingis iks keeles rohkem suhtlema, aga lihtsalt ainult selle põhjendusega kellelgi nööbist kinni võtta, et “räägi minuga, sa oled sobivast rahvusest” ilmselt ei saa.

    Vahel on see olnud mul üks lisaargument, miks kuskil riigis ringi hääletada.

    • Annan inglise keele grammatikat vastu. Hispaania keele partner on ka, itaalia keelega on kehvem hetkel.

    • Selline “nööbist võtmine” võib napakate otsa komistamisega lõppeda ja siis on vähem resoluutsed (nagu mina näiteks) ilge jama otsas ja ei oska neist lahti saada kuidagi. S.t suvalt vist ei tasu keeleõppeks inimesi korjata fb-st vms kohast. Isegi laivis võib ju hullude haardesse sattuda, ilma et ise arugi saaksid, kuidas see juhtus ometi.

      Lisaks võib selguda, et native speaker räägib mingit setu keelt või dokkide slängi tglt, mis on muidugi huvitav, aga kui selgub, et su venekeelne sõnavara koosnebki ainult roppustest, siis on ka kehvasti. Hea, kui ise vähemalt tead, et kõige siivsamat keelt ei õpi või et see on suur-,väike- ja valgevene keele segu jidiši ning taga-karpaatia poola keelega.😀

      • No mina ütlesin näiteks hullule haitilasele otse, et ma ei annaks elu sees sulle oma aadressi.😀 Selles mõttes on internet hea, et ei pea kellegagi liiga lähedaseks saama, kui tahad, kustutad lihtsalt skaibist/facebookist maha.

  3. Ma käin ka igal aastal oma maakodus grilli sussitamas ja see on väga hea, aga samas mõtlen, et – tiss? ja kui kauaks veel?

  4. Olen neid üliorganiseeritud edusooritajaid ennemgi näinud. Tavaliselt lõpetavad nad joodikutega samas hooldekodus

    • Surevad kõik ühtemoodi. Erinevus ongi selles, mida vahepeal tehakse. Ja kuni joodikul ja “edusooritajal” mõlemal vahepeal tore on, on ju kõik hästi.

      • Jah, 30selt on enamus joodikuid veel rivis, kuid edusooritajaid on läinud kas insuldiga kasti või hooldekottu palju rohkem, kui sa arvad. Mõõdukas alkohoolik, kusjuures võib rahulikult 80 kanti ka välja vedada

        • Kas sa teed joodikutele reklaami või? Igaüks valib ikka ise, mis talle ahvatlevam tundub. Mulle ei tundu 75aastaselt enda täis peaga täis kusemine sugugi kutsuv.

        • Pole hullu, sa ei saagi 75 täis, vaid oled juba 45selt Killafornias


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid