maitseid on mitmeid

Käisin ühe tuttava neiuga lõunat söömas. Tegelikult võiks vist reaalsust tunnistada ja öelda, et naisega, eks meil mõlemal on vanust selleks piisavalt. Tema on juba 30 täis. Ja tal on missioon. Saada mehele ja luua pere. Mis seal ikka, paljud naised ju sellest unistavad, nagu MM teile kinnitada võib.

Rääkis mulle sellest, milliseid raamatuid ta on lugenud ja milliseid meetodeid ta kasutab. Jagas mullegi soovitusi. Ega ma muidugi ära ei öelnud (iial ei tea, millal vaja võib minna – ja inimene on ometigi tore), aga kohmasin, et eks enne peaks ikka suur armumine aset leidma. Tema vaatas mind veidi segaduses näoga ja ütles, et eks meest on vaja valida muidugi, aga põhiline on see, et oleks näha, et on valmis perele pühenduma. Nüüd olin mina segaduses ja kordasin nagu katkine grammofon, et “aga armumine, aga armastus”.

“Nojah, küll see armastus ka tuleb, kui natuke harjute üksteisega. Ega päris täiuslikku inimest nagunii olemas ei ole.”

Ka nii võib.

18 kommentaari

  1. Keegi väitis mulle kunagi (oeh, täpset sõnastust ei mäleta) et meil eurooplastel on kombeks elada sellega keda armastad ja seal Ida pool või Indias (ei mäleta täpselt kus) armastatakse seda, kellega elatakse. Pikemalt ja rahulolevamalt pidid siis need viimased paarid koos püsima.

    • Nojah, ma olen täitsa nõus. Aga mõistlik oleks minu meelest siiski valida enda kõrvale keegi, kellega tõmme ka on. Ja tõsine tõmme ei teki mul sugugi nii kergesti.

    • Kas sellel teiselt tüdrukul, või noh naisel, on ka blogi? Tahaks tema versiooni teie jutuajamisest kah kuulda.
      (Või siis kommi siiasamasse palun, aitäh!)

  2. jahagajahagajahaga… S.t. ma olen nõus, et selleks, et saada lapsi, on muidugi mugav mingi mees kõrvale võtta, kes natuke koormust aitaks jaotada. Ning kui eesmärgiks on võimalikult rentaabel Perekond, peakski võtma tõesti pigem mingi pühendunud tüübi, kes tahab ka Perekonda luua, isegi kui temaga eriti ei kliki ja ta tegelt valisidki hoopis su vanemad välja, kui targa ja ilusa ja ägeda, kes “pole veel kindel”.

    Aga kui kuluefektiivne Perekond ei ole elus kõige tähtsam asi, ma ei näe küll vähimatki mõtet sel paaridesse jagunemise asjal, kui armumistki taga pole.

  3. Noh, armumine jääb ehk ära, aga samas on armastus põhiliselt siiski hoolivus ja ilmselt see tõesti pikema koosolemise järel tekib. Eeldades, et valitakse ikka selline enam-vähem meeldiv variant elukaaslaseks, mitte päris vastumeelne inimene.
    Lugesin kunagi üht raamatut noorte hindude elust, kes USA-s elades lasid end ikka veel vanematel paari panna ja seal oli ka pmst algul neil jube ebamugav, et “a la mingi võõras inimene mu voodis, kuidas ma öösel vetsu saan minna nüüd?” aga mingi aja järel harjusid nad ära, seejärel hakkasid teineteisest hoolima ja lõpuks tundsid, et tegelikult täitsa tahaks selle inimesega ühes voodis magada.
    Ma ise seda ei eelistaks muidugi, aga ilmselt on armastus-kooselu lihtsalt üks variant paljudest, ei pruugi olla ka parim. Lihtsalt me siin oleme harjunud seda parimaks pidama.
    Armumine pole mu meelest seotud konkreetsete inimestega (see ainsa ja õige värk siis) ja võib-olla oleks parem kui me armuksime inimestesse, keda me juba tunneme ja teame usaldusväärse olevat?

    • Ega ma ei ütlegi, et tema versioon minu omast kuidagi kehvem oleks. Tõenäoliselt teebki mõistusega lähenedes paremaid valikuid, nagu siin hiljuti teises teemas jutuks oli. Mina lihtsalt olen selline, et pigem olen üksi, kui “lihtsalt toreda inimesega”, sest ma ei ole piisavalt kannatlik, et kedagi niisama igapäevaselt välja kannatada.

    • Kaasaegses seksuaalsuste ja romantilisuste kontiinuumis on selle jaoks isegi eesliide olemas – demi-.
      Tsiteerin wikist: “demiromantic or demisexual; a person who may identify as “grey romantic” or a “grey asexual”, respectively, because they may feel romantic attraction or sexual attraction once a reasonably stable or large emotional connection has been created.”

  4. Tagurpidi armastus, kõige lähemalt puudutas see mind aastaid tagasi kui juulikuus istusin peolauas ühe Eestisse kursusele tulnud hindust doktorandiga (ps! siit järeldub juba üsna kõrge vanus), kelle vanemad olid talle äsja leidnud samast “klassist” hindust peigmehe — samuti doktorant aga ühes Rootsi ülikoolis. Neiu rääkis meile kuidas nad esimest korda rannas kohtusid ja vargsi tunnistas ka, et teisel kohtumisel läks juba suudlemiseks, kuigi see on enne abielu keelatud. Meie, eurooplased, kuulasime suu ammuli ja suutnud sellist elu ette kujutadagi. Kontrast oli korraga nii suur — oleme kõik teadusmaailma inimesed, kus kehtivad põhimõtted, mida me kõik jagasime, taipamata varem, et need piirid pole traditsioonidele müürid. Mõni kuu hiljem olid mu facebookis tema pulmapildid ja järgmisel aastal beebipildid.

  5. vat-vat, ma teadsin, et mul on miski vale kontseptsioon. et siis see armumine ja see, et sellega vist ikka mehele ei saa.

  6. Armastus või kooselu? Ja kui, siis kuidas? Tühine teema iseenesest.

  7. Isiklikult on mul ta mõttekäiguga ennast väga raske samastada. Eks see sõltub mõningal määral sellest, kui oluline on osapooltele turvatunne. No umbes niimoodi, et veendud, et potensiaalsel partneril pole tervest listist sinu jaoks riskantsetest omadustest rohkem, kui paari niiöelda pisiviga. Loogiliselt võttes pole paha…
    Pean tõdema, et justnimelt tuleviku lahtisus ja asjade ootamatus teevad armumise minu jaoks kutsuvaks. Ja ma ei ole pettunud, kui selgub, et me kokku siiski ei sobi.

  8. “MM” tähendab mind vä? Siis pean oma sõnu sööma, sest ma pole kunagi soovinud naisi alandada (mu maderfaking firmajuhist õde võib seda kinnitada “in the moterfukin way”)

    Tead Rents, ma kirjutan palju kommentaare ning kustutan siis kohe ära.

    Nüüd ma olen kirjutanud ja kustutanud vähemalt 5 kommentaari selle postituse kohta. [kustutan kohe jällegi. krt ma ei tea, mida teha, kõik on kuidagi maderfakinlikult pekkis. mu sõbrad on näiteks üle 40 aasta vanad – mõtle selle peale. sul on vähemalt 4-5aastaline edumaa, et taibata kui nüri kogu see staff on. ja kogu see värk, et pead noortele naistele sitaks meeldima, kuigi oled hallide juustega stuped fakk)]

    Kommentaari eesmärk on sisendada Sulle, mu kallis Rents, midagi positiivset.
    Siit lingilt see positiivsus tuleb:

    P.S. Kaur ja AbFab mingu perse. See, et ma ühesse neist armunud olen, ei tähenda, et ma mõlemaga tegeleda viitsiks. Jaiks! Unistagu edasi!

    • Ma pole alandamise kohta midagi öelnud, ma olen öelnud, et sinu sõnul unistavad paljud naised perest ja lastest. Selle vastu sa ometi ei vaidle.

      • Ei vaidle. See on õudne. Pere ja lapsed.
        Nägin kunagi, kuidas ema-isa zombistusid paari aasta jooksul pärast minu sündimist.

        Ma kohe “attachisin” Nirti raamatuga kui lugesin sealt seda kohta kus too tüdruk leidis pööningult oma ema-isa vana fotoalbumi. Kõigil endistel piltidel olid tema ema-isa naeratavad, ilusad inimesed. Kõik see muutus kohe, kui tema sündis.

  9. Minu naisel ei ole lapsi. Eile sain teada, et talle meeldib see trailer:

    Ma ei teagi nüüd, kas peaksin rõõmustama või hirmu tundma.

    Olin kogemata vale klipi mängima pannud. Mu naine ütles, et kui oleksin kohe just seda videot näidanud, siis oleks võibolla tal ka huvi olnud filmi vastu.

    Mulle endale meeldib hoopis see, mida alati kõigile reklaaminud olen:

    Mu naisel ei ole lapsi. Oleme üle 40 aasta vanad ning vaatame filme. Maitsed on küll erinevad nagu eile aru sain. Mu naine märkab filmides hoopis teistsuguseid elemente kui mina. Ma ei teagi nüüd, kas peaksin rõõmustama või hirmu tundma.

    Tegevus toimub ühes Läti ilusaimas rannas.
    Kohas, mille nimi on Kolka.

    • Esimene tundub sürrelistlikum, midagi dog toothi sarnast, kui tead seda filmi. Teine treiler jätab omamoodi läbufilmi mulje. Oli see hea teos?

  10. Ma palun teie kõigi käest vabandust! Ma vabandan, et mul on ligipääs Rentsi blogile. Andke andeks mulle palun!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid