Miks? MIKS?

Miks ometi, Ryan Gosling? MINA pidin ju su tulevase lapse ema olema!!!

/ Nuttes ära

12 kommentaari

  1. aga miks mitte tulevase lapse kasuema?

    • Olgem ausad, ma oleksin IGAS MÕTTES talle sobivam kaaslane, kui Eva Mendes …

  2. Samad tunded siinpool🙂 Seda enam, et kui ma viis õlut ära joon ja silmi kissitades peeglisse vaatan (kaugelt, sest noh, nüüd olen ju lühinägelik), siis näen naaaaatukene Eva Mendesi moodi välja😀

    • Täpselt! Kui mina prillid eest ära võtan, olen ma täiusliku kehaga ja ideaalse näolapiga.

      • Kas see tuleb mingist silindernägemisest, et keskelt pildi kokku tõmbab ?

        • Mis see silinder siia puutub? Pigem ikka, kas nõgus- või kumerlääts. Silinder on silinder. Silinder ei tõmba kokku midagi, kui ta just õlllepurk pole :D:D

        • “Woosh” on sinu jaoks tavapärane heli, jah ?

        • Mis moodi see heli eesti keeles ka võiks kõlada? Kas see tähendab kekatsit? Google ütleb, et kekats on “dude”.

        • Mida Google “patoloogilise lolli” kohta ütleb ?

        • Misasja te jahute siin – parem rõõmustlege. Sony laseb tootmisse nõgusa fotosensori! Hõissa!

  3. Jah, sama ka siin. Ja ma isegi juba olen tõestanud, et ma isegi sünnitan kobedaid tittesid.
    Ja siis muidugi see ka, et out of all people ja Eva Mendes?!

  4. Ooot, kas ta laseb munad omal maha võtta? Vast jätkub ikka sinu jaoks ka?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid