Tean, et te armastate mu spordijutte

Mul on täna nii produktiivne päev olnud, et võib ühe blogimispausi endale lubada küll. Häbenesin siin juba vaikselt, sest ma polnud mitu nädalat KORDAGI jooksmas käinud, aga maru palav on praegu ju väljas. Nii et olin täna hommikul kaval ja tegin oma jooksuringi poole kaheksa ajal hommikul. Soe oli küll, aga täitsa väljakannatatav. Ainult tunda oli, et ma veits möku olen, kui pool ringi tehtud sai, hakkasid tulema igasugu totrad mõtted teemal “Siin metsa vahel oleks täiega tore jalutada.” Kusjuures keha oli valmis, aga just vaim oli see, mis kogu aeg leidis, et võiks ikka tiba lõdvemalt võtta. Aga pidasin oma tunnikese isegi kenasti vastu, nii et ei saa kurta, midagi on vormist ikka veel alles. Paindusin ka pikast venitamispausist hoolimata palavaga nii hästi, et tegi kohe tuju heaks. Ja mulle ei meeldi vara ärgata, aga hommikune trenn annab tõesti terveks päevaks energiat.

Teine väike spordivõit ka – nagu ma rääkisin, treenin lõuatõmbeid ja tahtsin augusti lõpuks kümneni jõuda. See süsteem, mida ma kasutan, on üsna tulemuslik olnud, igal testkorral on tavaliselt ikka üks tõmme juures. Eile tuli juba ÜHEKSA ära (ja toonitan, et kui ma ca nelja kuu eest harjutama hakkasin, et teinud ma ÜHTKI), nii et eesmärk on käeulatuses.

Aga nüüd lõpetan ma oma koduse ülesande, et ma oleksin homme targem, kui olen täna.

P.S. Ükski keelefänn pole mulle meilinud, Alexander vist ei olnud ikka piisavalt seksikas. Peaksin ehk hoopis rootslannasid linkima hakkama.

3 kommentaari

  1. Muidugi armastan su spordijutte. Blogide lugemine on veidi nagu teiste kaudu elamine ja kogemine, nii et sinu spordijutte lugedes on endal ka spordisem tunne. Noh, et juba kogetud, siis ise polegi enam vaja tosse jalga panna ja higistada. Täänaaan!

  2. Tore süsteem, aga kust võtta õues tooli, mida esimeses faasis nõutakse?

    • Mina päris alguses tegin neid asju toas laua ääre küljes, jalad laua all. Asend jääb samaks.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid