Mulle meeldib True Detective’i soundtrack

Selline mõnus ja rahulik vanakooli muss. Näiteks Townes Van Zandt:

9 kommentaari

  1. Rents, kas sulle tõesti makstakse “True” reklaamimise eest mingi kopkas? Ma ei vaataks seda paska isegi siis, kui peale makstaks.

    • No see on parem ikka kui see sitt mida ta tavaliselt vaatab/kuulab:p

    • On ka paremaid aegu olnud

    • Mulle meeldis nii väga, et vaatasin viis episoodi järjest ära.😀

      • Kärss kärnas ja maa külmand. Ei kirjuta sarjast: teema ei meeldi. Kirjutad sarjast: sari ei meeldi.
        Häda meil selle dishiga.

        • Või häda meil dishiga? ..Vaada, AbFab, mul samane äda – heameelega tahaksin lugeda Su luuletusi, et mõista ühe “meietaja” hingeelu, aga Su gravatar.com ei avane kuidagi.

        • Sitt lugu siis, ei jää muud üle, kui kaasa tunda.

        • Aa, ühe luuletuse võin panna siia ikka, et sul profileerimine nagu kergem oleks:

          “Mäe tagant paistab kaabu –
          sealt ju tuleb Sita-Aadu!
          Teine kaabu paistab veel –
          Röga-Ruts on siia teel!!

  2. Mulle küll meeldis. Hakkasin juba otsast tervet.Soundtrack`i kuulama. Filmi ennast näinud pole. Klõpsasingi just tänu negatiivsetele kommentaaridele, ega ma alati igat muusikapala, mis on üleval, kuulama hakkagi, nüüd tärkas küll huvi, mis sealt siis tuleb.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid