ajupuue

Mõtlesin juba, et mul on aeg end haiglasse sisse registreerida, sest mul oli päriselt täna emaga selline vestlus:

Ema: Mine võta siis endale kurke ka koridorist.

Mina: Ahah, kust ma kapsa jaoks purke saan?

Ema: Ei ole siin mingit kapsast, KURKE mine võta koridorist.

Mina: Ahah. / Võtab kilekoti ja läheb sauna. / Kus siin need kurgid on?

Trennis oleks ka peaaegu ilma jalatsiteta seinale läinud ja alguses unustasin suisa vöö külge panna. Tõesti nagu oleks keegi tellisega pähe andnud või midagi.

Õnneks lugesin just seda artiklit. Süda on kohe rahul.

Lisa kommentaar

Kommentaare veel pole.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid