Ubju

Ma ei ole heas tujus. Supilinna on üleöö suured kärbsed tekkinud, mis tähendab, et nii kui ma varbaotsa teki alt välja pistan, maandub keegi sinna peale. Ma ei tea, kust nad teavad teisest toa otsast, et see varvas välja pisteti, aga teavad. Ja mina ärkan selle peale kohe üles. Nii et ma olen nüüd magamata ja pahur. Ilmselgelt vajab printsess herneteral printsessivoodit, mida ümbritseks õrn läbipaistev eesriie. Aga seda mul ei ole, nii et võin teile sama hästi oma lõppenud dieedist rääkida, kui magada nagunii ei saa.

Nagu ilmselt mäletate, kui teil mingi mälu on, siis olin 30 päeva suhkru- ja kohvivaba. Teoreetiliselt. Tegelikult oli see täiesti kohvivaba (teed jõin, mis tegelikult muidugi ka kofeiini sisaldab, aga kohvijooke mitte) ja enamvähem lisatud suhkru vaba. Võib öelda, et kohvi järele ma eriti ei igatsenud ka, ainul kõige palavamatel päevadel oleks väga mingit jäist frappuchinot tahtnud. Aga nii, kui august algas, tõmbasin järjest kaks tassi sisse, sain üledoosi ja õhtul magama minnes ka veel süda tagus. Ehe näide sellest, miks dieedid ei toimi – sest sa igatsed millegi järele 30 päeva ja kohe, kui keeld ära võetakse, asud pangutama nagu heroiinisõltlane. Kohviga ilmselt pole probleemi sellest hoolimata, mulle lihtsalt ei meeldinud see, et ma olin hakanud seda pea igapäevaselt jooma. Ühel poisil oli sihuke komme, mina kohvitasin temaga koos ja kui ta suveks ära läks, nagu üliõpilased ikka teevad, avastasin, et harjumus on sees. Aga mulle ei meeldi mõttetud harjumused, nii et tõmbasin selle natukeseks nulli, et edaspidi saaks kohvi päriselt NAUTIDA, kui seda vahepeal joon. Tundub, et see toimib küll.

Suhkruga on tiba kehvem lugu, sest mu menüü ju suures osas suhkrust koosnebki. Selle dieedi üheks põhjuseks oli see, et ma lootsin, et kui ma olen sunnitud oma tavalised suvetoidud (jäätise, jogurti ja mõne vahepealse kohukese) ära jätma, söön ehk rohkem selliseid asju ka, mis rauda sisaldavad. Selles mõttes toimis, et kuna ma eriti tavalisi mahlu ka juua ei saanud, jõin palju granaatõunamahla. Mis on muidugi kaheldava väärtusega, arstid pole väga ühel meelel selles osas, kui palju organism taimsetest saadustest üldse rauda omandab. Ja selle dieediga oli küll nii, et nii kui see läbi sai, hakkasin ma kooki ja jäätist näost sisse ajama. Kaaludes sain teada, et olin selle dieediga kaks kilo alla võtnud, kõht on nii sile, et isegi tahaks end silitada kogu aeg, aga juba ette tean, et seda pole kauaks, need kaks kilo on küll nädalaga tagasi ja pean silma peal hoidma, et hoogu ei läheks. St ei tohi dieedilõpurõõmul lasta liiga kaua kesta. Õnneks ei ole mul hetkel selle jaoks piisavalt rahagi, aga teate küll, tasuta maiustusi naissoost isikutele ikka tuleb siit ja sealt. Mitte et ma kurdaks, ilma nendeta oleks maailm ikka kurb ja sale koht. Kõle, s.t., seda tahtsin ma öelda. Kõle.

Aga ma vist üritan ikkagi natukene veel magada. Äkki tuleb välja. Head päeva, tibulinnukesed.

P.S. Eestis ikka naabrivalve toimib. Sõbranna (meessoost) korterikaaslane on ära, oma tüüp käib külas. Ja naaber tuli ukse taha küsima, et mis suhe tal korterikaaslasega on, et teised inimesed muudkui külla voorivad.

17 kommentaari

  1. Selleks, et dieedi lõppedes ei tekiks ohjeldamatut kõige keelatu söömist, on kasulik dieedi ajal kord nädalas endale ühte-teist lubada. Dieedile see see 1x ei mõju, aga vähendab tunduvalt vaimset pinget.

  2. @kärbsed: Jah! Ja sellest tulenevalt on mu tuba ka ämblikke täis. Sellest tulenevalt: kumb on hirmsam, kas suuuuur ämblik toanurgas näljaselt ringi vahtimas või mõne aja pärast.. tühi toanurk?
    @naabrivalve: Minu naabrid küsisid ühel hetkel, mis staadiumis mu suhe ikkagi on, et kas peaks kommunaalide arvel prügiveo ikka kahe inimese pealt arvestama, sest nemad on küll näinud, et noormees viib vahel prügi välja, aga mõnikord olen ma ikkagi üksinda kodus. Vat siis.

    • No sinu omad vähemasti küsivad, aga mul lajatati üks hetk lihtsalt 2 elanikku arve peale 😀

      • Tõsi, tuleb tänulik olla 🙂

  3. “Ma ei ole täna heas tujus,” ütled? Teadsa, mul sama. Esiteks on mu tekk sama lühike kui sul, teiseks sääsed kärbsete asemel.

  4. @kristiina, su suhteformaat on korras

  5. (see tähendab – olen su fänn, kui sind veel peaksin nägema)

    • “veel nägema” – hmm.. 😀 Aga isikliku fänni vastu pole mul midagi. Fänniformaat ongi natuke poolik hetkel.

  6. a sa püüa kogu aeg suhkrut vältida. asenda see millegi muuga, mesi, stevia. tegelt on nii, et kui toituda täiesti tasakaalustatult, ei teki magusavadust üldse

    • Tean, aga jäätis näiteks on LIIGA hea. Ja mul pole nii palju viitsimist, et hakata seda kodus tegema.

    • Söömisega jamamine minu meelest ei tohiks ikka elu segama hakata. See on veidi liig, kui muule ei saalgi mõelda, kui sellele, mida ikka on sünnis süüa ja mis on tabu, ning mille sees on siga ja mille sees nisu ja mille sees suhkur ja mille sees sool. Toidule pühendatud elu pole vist väga Rentsi teema ega ju? Küll ta sureb ilma täiesti tasakaalusumiatagi varem või hiljem. 😀

      • * Täiesti tasakaalustumisetagi. Sry, öö on.

      • Suremine on selles mõttes hea asi, et oled surnud ja pole muret. Mul oli konkreetselt olukord, kus ma lihtsalt EI JAKSANUD enam kolmandale korrusele kõndida näiteks. EI JAKSANUD enam trennis normaalselt kaasa teha. Ja veel sadat miljonit asja. Konkreetselt selle pärast, et toitumine polnud tasakaalus. Ja kui sa surnud ei ole, aga elada ka normaalselt ei saa, on see ikka üsna häiriv ja motiveerib küll oma toidusedelit üle vaatama.

  7. Sigatoitude jälgimine tuletab meelde, et ühes majutusasutuses oli meitega üks tšetseen, kelle traditsioonilisele lihaküsimusele me alati üksmeelselt vastasime, et:
    ”Jah, ka tänases supis/kastmes/klimbis/padjas on sealiha ning kui kõrv taldriku lähedale panna, siis võib isegi ruigamist kuulda.”
    Või enam-vähem nii….

    Lisaportsjon ei haise, ega ju?

    – MNC

  8. Mida hala – osta sääsevõrk (Poola odavversioon on paar eurot) ja rahu majas. Niu-niu.

    • Kärbsed kadusid sama järsku kui tekkisid. Päev või maksimaalselt kaks oligi neid. Sääskedega pole sel suvel ühtki probleemi olnud.

      • Ma usun, et see minu hiigelämblik on Supilinna kärbeste kadumisega seotud. A praeguseks on tema ka kadunud. Ilmselt liikus Tähtverre.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid