miks alati nii?

Ma olen viimasel ajal lisatrenni osas üsna laisk olnud. Mõtlesin küll suve alguses, et käin korralikult kaks korda nädalas jooksmas, aga tegelikult jõuan sinna ikka ca korra nädalas. Lõuatõmbeplaan tahab ju täitmist ja seda ei viitsi eriti poole jooksmise pealt teha enam (alguses, kui seeriad olid imelühikesed, tegin küll jooksuringi läbi ranna lihtsalt ja tõmbasin sinna vahele lõuga ka, seda siis muidugi pärast peapaela sättimist ja toore munakollase joomist, teate küll, kuidas trenniinimestel käib).

Nii et mõtlesin mina eile, et ei, seekord ei ole laisk päev, vaid teen enne lõuatõmbed ära ja siis lähen jooksma. Jagasin veel seeriad kaheks osaks, sest need on praegu minu jaoks juba parajalt rasked, aga kui ära ei tee, pead kordama jääma. Nii et eile pidin lõpuks viie seeria asemel seitse tegema, et soovitud tulemust saada, aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Rääkida tahtsin ma sellest, kuidas ma randa neid lõuatõmbeid tegema läksin. Lähen mina nimelt sinna ja seal on üks mees.

Kujutage nüüd ette. Selline mees, kes ilmselgelt on trennile pühendunud. Kõhulihased, mille peal saaks juustu riivida (taevake, ma hakkan neid öösiti unes nägema), keskendunud olek, kindad, et peopesi ära ei lõhuks jne. No ja siis mina. Minikleidis. Ikka lühikeses minikleidis. Ja lõuatõmmeteks peab teatavasti käed üles tõstma. Retuusid olid küll all, aga siiski. Oleks ma ikka veel päris nõrguke, ma oleks lihtsalt teisipidi minema kõndinud, sest mark oleks olnud tema seeriate vahele oma kolme lõuatõmmet teha, aga kuna vähemalt seda ei pidanud praegu häbenema, astusin ikka ligi. Nii me seal kordamööda võimlesime, ma vaatasin vahepeal pingsalt eemale, sest isegi mina saan aru, et kergelt imelik oleks, kui tuleb mingi piff, pm näitab kanni, teeb midagi, mis hoolikal vaatlemisel natuke lõuatõmbeid meenutab (viimased seeriad olid ikka väga vaevalised) ja siis üritab veel small-talk‘i ka teha. Mkm, nõu vei. Samas – maailmas eksisteerib veel üks inimene peale minu, kes ei joo laupäeva õhtul väljas, vaid tõmbab rannas lõuga, see on ette määratud. Oma tulevase viie lapse isast vaatasin ma tuimalt mööda seal. Oh häda ja viletsust, veel kümme aastat Madiga internetis kirju vahetada.

Muidu mõtlen taas, et peaks ikka üritama ropendamist piirata. Mulle korra kuus tuleb ikka meelde see. Mitte et ma töö juures vannuks vms, ma teen keeleregistritel väga hästi vahet, aga see häirib ikka eraelus ka veidi. Vahepeal läks juba päris hästi, kuni juhuslikult köiega näkku sain. Vandumine aitab valu vastu, tõesti aitab. Aga sellega võiks asi piirduda ka. Mul on üks naabrimees, hästi viisakas. Aga vahel, kui ta mu akna all üksi väljas on, siis istub ja vannub omaette. Täiega imelik on kuulata. Ma ei taha ühel hetkel selline pensionär olla.

P.S. Just praegu, kui ma kätega seda kirjutasin ja samal ajal nägupidi koogis olin, kõndis järjekordne sportlane mööda. NO RAGRETS!

6 kommentaari

  1. Hmm. ma vahetan ka oma igapäevasest jooksmisest osa vist lõuatõmmeteks – vahepeal on ilm lihtsalt nii rõve, et päevas pole poolt tundigi kus tahaks väljas viibida. Pealegi see ei aja higistama. Kahjuks naaber on oma ratta koridoris just sinna kohta pannud kus ma trepi all rippuda saaks (toru pole, aga sirgete näppudega lõuatõmbed on ka ju millekski head, eksju?). Päris 50 plaanis pole, aga 1 rohkem kui Rentsi praegune maksimum on võiks ju täitsa hea saavutus olla 😀 Rents, mitu teed?

    • Kuna eile tegin ühe tavalise seeriana üheksa ära, siis ilmselt teeksin maksimumi püüeldes kümme või üksteist.

      Aga ronijatel ongi kasulikum sirgete sõrmedega teha, eriti kui pöidla järgmise sõrme peale asetad. Treenid haaret.

      • Ehh, mu tänase päeva plaan oligi seeriana 11 + nii palju kui järjest õnnestub.

  2. Värdjad.

    lugupidamisega…

  3. Miks Robertil “Rocky” jutumärkides on särgil? Mingi keelespetside teema?

    • Ameeriklastel on vahepeal komme hüüdnimed jutumärkidesse panna.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid