Miks ma tavaliselt oma sõpru teistele ei näita

Lubasin tuttavale, et lõbustan paar tundi tema šveitslasest külalist, sest ma räägin ka prantsuse keelt ja pulapulapula. Juhtus aga nii, et võtsin sõbrad ka kaasa ja vestlus oli hoopis ingliskeelne. Leidis aset selline vestlus, kus tüüp rääkis sellest, et Rolex on nende firma:

Tema: And it’s really prestigious and luxurious.

Sõbranna: Well, so is my pussy.

Facepalmisin sellise hooga, et lõin näoga lauda lihtsalt.

6 kommentaari

  1. Ja see ei olnud mina! See ei olnud mina! Mida sa krt jaurad kogu aeg, et mina olen ka ebanormaalne!

    • Ma olen sinult midagi õppinud, viimased korrad, kui väljas käies on mingi töllakas tüütama tulnud (ja pea alati mingil hetkel keegi tuleb), olen suutnud äärmiselt kiiresti selgeks teha, et me ei ole suhtlusest huvitatud. St ma teen seda viisakate sõnadega, aga olen õppinud end väga konkreetselt väljendama.

      • Ma teen seda ka viisakate sõnadega. No on laim noh.

  2. Imeliselt öeldud.
    Mu õnnitlused su sõbrannale.

  3. 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Kategooriad