no pole olemas

Siin üks teine blogija kirjutas alles paari päeva eest noormehest, kes käib talle vahepeal Facebookis ütlemas, kui nõme ta ikka on. Kui võiks lihtsalt selle tropi sõbralistist kustutada, eks, ikka tahaks juttu ajada temaga ju ometi ja vahepeal ütlemas käia, et ta nõme on.

Noh, eile ütles see sama inimene (mitte blogija, vaid see arvamuseavaldaja ikka) mulle, et ma näen MONSTRÖÖSNE välja. Lisaks vähemalt viis aastat vanem ja võiksin pimedas istuda, et tudengeid oma ülemeigitusega ei ehmataks. Ülemeigitus – esmaspäeva varahommikul värvisin kõige heledama püsivärviga kulme. Ma saan aru, et esmaspäeval oli ehk tiba tugevamalt näha, aga eile oli see küll päris normaalne juba.

Kui selle peale soovitasin tal tungivalt kuskile mujale siirduda, tuli ta hiljem küsima, kas mul on mingi mure, et ma nii tundlik olen. MUL on mure. Tema käitub nagu täielik asshole ja MUL on mure, kui see mulle ei meeldi.

9 kommentaari

  1. Kust. Krdi. Persest. Need. Gifid. Võetakse.

    Ja miks.

    Aga üldiselt tundub tore noormees. Ja sa ei näe vanem välja, ära karda. Võid oma hälliröövi-avantüüridega jätkata.

    • Tra see blogi merjestub täiega.

      • GIF EI TÄHENDA BLOGI,IDIOOT. Kui arvad, et tähendab, oled ikka väga idioot. Võta appi google ja uuri, kus miski tuleb, idioot!

        • Kõik korras muidu? 😀

        • Kui rüütellik.

        • See gif näiteks meenutab rollut

    • On ju olemas stilistid, ehk saab noormehe nende juurde suunata, et TEMA vanem välja näeks?

  2. Sel äraolnud täiskuul oli hulludele eriti ergastav mõju mu meelest. Slaavitarid ju ka hullusid ning mõned teised röökisid eetika teemal nii nagu torust tuli ja teised valasid neid kuuma teega üle, nii et üks tagasihoidlik märkus su kahetsusväärselt närbunud ( 😀 😀 jaa, sa ei näegi välja 21 nagu sa tglt oled) välimuse aadressil on suisa köki-möki.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Kategooriad