Mul on ikka parim blogi

Ja mitte ainult minu tagasihoidliku isiku pärast, kuigi ka see on arvestatav põhjus. Vaid selle pärast, et teistel blogidel on hulga igavamad kommenteerijad. Näiteks. Tavaliselt kommenteerivad nad teemasse. Ma pole aru saanud, mis värk sellega on? Kirjutab blogija kleitidest ja kommenteeritakse kleitidest. Mul ei juhtu seda iial. Ma võin kirjutada kasvõi karusmarjadest, inimesed räägivad ikka sellest, kes ikka teistest suurem tropp on ja kas ma olen ehk kaalus juurde võtnud.

Muidu on elu täis selliseid igavaid igapäevaseid probleeme (boiler kukkus seina pealt alla, tööl tahab lärm kõrvakuulmist võtta), et neist ei viitsi kirjutada. Samas kulutavad need täpselt nii palju ajuressurssi, et muust kirjutamiseks pole vaimset energiat. Eks ma siis elan niisama, teieta. Ja nutan.

Ahjaa, kaks märkust.

1. Julia teeb megahästi süüa. Kohe tore, et ta külas käis.

2. Ma poleks varem ettegi kujutanud, et suruõhuhaamrit kasutades on võimalik samal ajal vaikselt omaette vilistada. Inimloom on ikka imeline.

28 kommentaari

  1. Igavad, kes blogivad püüdlikult teemasse? Vaata näidet, mida kirjutasin ÕL Lustiblogisse http://www.ohtuleht.ee/591828/teeme-uhe-asja-selgeks-metsareiv-ei-ole-joomapidu

  2. päevalehe Radist = õhtulehe Dish. muusik, elektroonik, estica fänn

    • ———————————————————————————-

  3. Rase?

    Ma mõistan Sinu muret, et Sinu kommentaariumis pidevalt kommenteerivad isikud, kes selle kommentaariumi taseme on igatpidi alla viinud. Mis kommenteerid üldse, kui ridade vahelt ei oska lugeda? Õnneks olen mina siin, kes seda keskmist madalat taset on upitanud oma üksikute kommentaaridega väga kõrgele.

    • Kohtasin Rentsi puhtjuhuslikult, ÕL Lusti moekommentaaris. Mind üllatas kohe neiu ülimalt perfektne eesti keel ja mõnus sarkasm.

      • Issand jumal, kes seda kumu ikka lahendada viitsib siin. Pole isegi ühtegi etnoloogia teadmist vaja.

      • Kumu ehk paberipraht? Jah, ma olen eestlane, aga samas ka eurooplane🙂

        • Kumu ehk kunstimuuseum minu jaoks, aga võrdlesin oma tähevääratusega kumat ehk ristsõna. Tähe mäng😉

        • Tähemäng on liitsõna ja kirjutatakse kokku.

        • Ei kirjutata, kui ei taha. Kui on uus mõiste, siis kokku, aga kui küsimus tekib kelle? või mille? siis lahku, olid kunagi reeglid. Kui meie mängime tähte siis on kokku, aga muidu lahku. Me pole ju tähed? Soovin kossuplatsil rematchi, kui annad😀

    • Rolts, ära oma enesupitamisega väga iiale mine🙂

      • Oh, ei jaganud biiti jah?:( (Ma tihti ei saa ka endast aru). Ootasin Sinust rohkemat…

        • Pettusid?

        • Mida Hunt tegi?

  4. A täna sadas vihma muidu. Said ka märjaks vä?

  5. Luba küsida, Roland, mida sa oma esinemisega siin üldse taotled. Salvamist? Targutamist? Vestehumoreski?

  6. Tahtsin Rentile teada anda, et ta (teised ka) saab minust septembris nädala puhkust või väga palju kauemaks. Muud väga coverdamist nagu polnud.

  7. Rents kas ma võin modereerida su kommentaariumi kui sa puhkusele lähed?😀 Jätkake samas vaimus. Omalt poolt lisan, et lõpuks õnnestus (needusega) ratas maha müüa ühele hiinlasele ja tundus, et karma kättemaksuna sain jope peale portsu linnusitta… mis lähemal uurimisel osutus hoopis liimiks.

  8. Oled nagu Asley Cole?:( Või hullem?)

    • Veel coledam. Näiteks nagu Nabi.

  9. jeeeeee! poriiii!

  10. Minu jaoks linnusitt on ikka aktuaalsem…Mis see Nabi nüüd tegi?😀 Young oli: https://www.youtube.com/watch?v=2VvEMJaeBSg


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid