Hide your kids, hide your wife

Ma sain äärmiselt austusväärse ülesande trenni uus playlist teha. Selline, mille saatel oleks hea ronida. Traditsiooniliselt tähendab see normaalsetel inimestel metalit/rokki/punki. Mulle seati ainsaks piiranguks:”Ära ainult prantsuse räppi pane. Või tegelikult … Teeks ikka täitsa ilma räpita?”

Ma tunnen, et mu kunstilist eneseväljendust piiratakse! Inimesed ei tea lihtsalt, mis on hea. Ma veel näitan neile kõigile.

Keegi vene träna oskab soovitada?

9 kommentaari

  1. Ei ole vene träna, aga ronimisega peaks sobima.

    Minä annan kaiken ja enemmän
    Tuli polttaa uskon mihinkään
    Mitä sitten jos sielun menettää
    Mutta on vain pakko roikkuu perässä

  2. Mu vene playlistis on ainult Kino ja Tatu😦
    Nii et kui üldse midagi, siis https://www.youtube.com/watch?v=zZLgxjPLvQ4 (tatu + rammstein).

    Metali puhul tuleb alati sama pala nightcore variant üle kuulata – mõnikord on parem. Ja a capella samuti – toosama Rammstein – https://www.youtube.com/watch?v=9gRQgYdlxbA näiteks (ehkki ronida selle saatel ei saa, võib naerma hakates seinalt pudeneda)

  3. Ma ei tea, kas alljärgnev vene träna kärab?

    Kui ei, siis on alati Bojarski esituses musketäride laul võtta: paraparapparaadujemsa…

    • Aivo!!!
      Loe uuesti!
      PUNK, mitte PUNKT!!!

      • 😀
        Kaur, mul ei pruukinud uuesti lugeda, kuna vene rocki sooviti samuti.

        Ma ise ei kujuta ette, pole selle ronimisega tegelenud, kuidas sellesse tegevusse sobib Võssotski kare hääl?
        Häbiväärselt vähe on venelaste seas punkbände olnud – kui uskuda wikipeediat, siis tosinajagu: http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Russian_punk_rock_groups
        Ehk leiab Rents sellest nimekirjast midagi, millest saab listi kokku…

        • Sa ei pannudki punkti (totška) pungi asemel?

  4. Vaieldamatult põnev vaatamine: https://www.youtube.com/watch?v=qxLwJ-G7V1k aga kui me räägime vene tränakunnidest siis ei saa Artyst üle ega ümber ja kui vähe käredamat siis kindlasti Proxy!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid