Mina sellest ebolatüvest aru ei saa

Energiat ei ole, magada võin ka 14 tundi järjest. Jõudu ei ole. Proovisin ükspäev natuke trenni teha ja sõber ütles hiljem vaikselt:”Jube on sind sellises seisus näha. Isegi roppused ei tulnud sul suust välja.” Mingil imelikul põhjusel tasakaalu ka eriti ei ole, liigun vaikselt ja aeglaselt, et kuskile otsa ei koperdaks. Ööd veedan köhides, päeval nii hull nagu ei ole.

Aga teate küll neid “haigusest aukuvajunud silmi”, “täiesti kuivetunud kehasid” jms, mis tavaliselt surmatõbedega kaasnevad? Vat selle osaga ei ole mitte mingit probleemi, sest söön ma jätkuvalt nagu loom. Lootus sellest, et ehk võtan paar kilo haigusega alla, on ammu kadunud, sest just sõin näiteks hommikusöögiks suure kausi pastat, võtsin kaks juustuvõileiba kõrvale ja nüüd mõtlen, et peaks ehk ikka pudingi ka magustoiduks ära sööma.

Kasutegur on null sihukesel haigusel. Kui üldse, siis nii palju on sellest kasu, et annab aega elu üle järele mõelda. Iseasi, kas inimesed peaksid seda tegema, see ei mõju vaimsele tervisele hästi.

12 kommentaari

  1. Kust said? Haiguse üks efekt peaks olema võimetus poes käia ja endale süüa teha. Sul on aga potitäis pastat ja puding kusagilt võtta.

    • No vot, see, kes mulle siin süüa teeb, on küll ainult minu isiklik asi.😛

      • Diagnoos pole ebola, vaid klassikaline ängstiv-blogiv teismeline. “Ma kirjutan ja halan ja vihjan ja nurun tähelepanu, aga kui keegi päriselt ka märkab ja küsib, siis saab sõimata, sest eraelu.”

        • Fain, Kaur, enam ei hala.😀 Ouch, kui valusasti pandi paika.

        • Alright. Sain teada, et see oli sõim ja et kui millestki juba kirjutad, siis pead ikka kõigest.
          Nii et mina ootan raporteid, kuidas valusa kurguga imeda on jm. Kui ei kirjuta, siis oled ise loll.

        • Ma omalt poolt ütlen, et imemistablettidest on natuke kasu küll. Seda sa kindlasti küsisid, eks?

        • freshmaker?

  2. Nüüd on vist viimane aeg, et Roland tuleks ja topiks sulle veidi. Pipraviina kurku, ma mõtlen.

    • Abby, ma olen šokeeritud.:/

    • Rolandil pole aega, kuna mõtleb üle asju, mis juhtub, kui tema peaks olema parima inglise keele oskusega seltskonnas, võõras kultuuriruumis. 2/3 mustanahalistest arvab, et ma olen rassist, kuna ainult 1 julges minu käest teedejuhatamist küsida. 2 hoidsid distantsi. Ajasin vasaku ja parema segamini alguses. Aga parem ikka, kui nad lõpuks oleks Kopli liinidele jõudnud…Nii puiselt ikka ei räägi midagi, Marie oli kindlasti šokis (istusin parajasti Marie Underi kuju ees enne nende tulekut).

      • “Ajasin vasaku ja parema segamini alguses. Aga parem ikka, kui nad lõpuks oleks Kopli liinidele jõudnud” (Y) Vasak-parem-vasak-parem!

        • Ehk siis parem-halvem-parem-vasak-parem-halvem-parem-vasak!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid