Seoses viimase aja sündmustega

Tahaksin oma kallitele lugejatele ühe video pühendada.

7 kommentaari

  1. Kuidas sa ka ei punnitaks, asshole oled antud teemas ikkagi sina🙂 Tänan tähelepanu eest.

    • Sul ikka kuskilt king pigistab, ma vaatan? Kui sul on probleem, oleks aeg seda lahendada. Kui probleemi ei ole, siis oleks aeg elu tiba chillimalt võtta ja selle käigus leppida sellega, et Maa pöörleb ümber oma telje ja inimesed ütlevad vahel (isegi mitte sinu pihta suunatud) koledaid sõnu.

      • Ütle nüüd, et sellel postitusel ei olnud vähimatki seost meie vaidlusega🙂 Ning jah, king pigistab tõepoolest, aga mitte seetõttu, et kuskil internetis on mingi uiui-kolesõnaline lämin või et ma näen tonte seal, kus neid pole või et oi-ma-olen-nii-paks-ja-keegi-ei-armasta-mind-buu-huu. You still don’t get it, do you?

        Pigistab hoopis see, et sinu kui muidu just nagu mõtleva inimese poolt ei oleks ausõna oodanud niisugust reaktsiooni ja see teeb kurvaks. Üritasin juba oma probleemi lahendada, täpselt nagu isegi just oma kommentaaris soovitasid, aga no nagu seinaga räägiks…

        P.S. “Mina teen trennis trenni ja mind ei huvita, kas teised sama teevad, aga kui ei saa rahulikult elada, sest kogu aeg peab mõtlema, ega äkki keegi salaja ei vihka, oleks ehk siiski aeg seda kaaluda, saaks ehk lõpuks rahu. Kuigi ei tea, kas tasub, hiljem hakatakse äkki anorektikuks sõimama.” – ma juba ammu käin trennis, aitäh soovituse eest.

        • Mul on sinu pärast hea meel. Ise ka kohe lähen. Loodetavasti jõuavad need lubatud endorfiinid ka meile mõlemale varsti kohale.

  2. Nii nunnu video😀

    • Tõesti nunnu!

  3. Kustkohast küll sina, Rents, selliseid toredaid videosid ammutad? Kuigi ma ingliskeelsest kädinast mitte mõhkugi aru ei saa, olin algul noore poolt. Jutu käigus ülemuse poolt. Kuni tatipanekuni. No ütle!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid