andke abi (hästi loogiline ja normaalne küsimus)

Havi käsul, minu soovil, tahan kollektiivset mõistust kasutada, nii et ulatage abikäsi. Otsin ühte multikat. Aga see ei ole nagu tavaline multikas, vaid täispikk. Skandinaavia oma, kui ma õigesti mäletan, siis Rootsi toodang. Paari aasta eest tehti, aga kuna ma olen juba iidne, võib see “paar” sedapuhku ka näiteks viit tähendada. Pole vist päris lastele suunatud, aga peategelaseks on noor blond poiss, kelle vanemad muudkui kaklevad. Treileris keegi muudkui suitsetas vist ka ja tehti rõvedat nalja. Ja mitte midagi muud ma sellest ei mäleta. Kas keegi oskab selle põhjal pakkuda, mis multaga tegu võiks olla?

23 kommentaari

  1. See on küll Taani toodang, aga äkki Terkel i Knibe? Seal ema (kui ma õigesti mäletan) tegi küll kenasti lastele toidutegemise ajal suitsu ja tuhatoosi asemel raputas pannile tuhka vms. (http://www.imdb.com/title/tt0386820/)

    • Kusjuures ongi see.😀 See on lausa vaimustav, millised geeniused mu blogi loevad ja kui pisikestest kildudest pilt kokku pannakse.

      • Noh, ma juhuslikult näinud seda:P Aga võtan geeniusekomplimendi vastu otseloomulikult.

    • Horchada, minult sulle samuti 12 punkti. Kiirreageerimise eest

    • Pisikesed geeniused? …Milline on blogija, sellised on ka tema kommentaatorid. Katrin Pauts kustutas kord Õhtulehes oma kommentaariumi. Peale seda polnud enam mingit lõõpi. Katrin Lust seda teha ei söanda, seetõttu kannatab. Rents mind natuke hirmutab – ta on liiga humoorikas. Isegi minu jaoks.

      • Lust kannatab, kuna ta on konkreetselt loll. Leht ongi ta sobilikult klouni kohale paigutanud, aga ta ise ei saa sellest aru.

        • Katrin Lust ikka nii loll pole, kui meie paljud tippblogipidajad, mida ise suure huviga SA oled fännanud ehk järeldada saab alati millestki, millest aru ei saa… Nii palju, kui blog.tr top100 tippe olen vaadanud, siis kõik on paras pask olnud peale Rentsi blogi, muidugi igavusest olen AbFabi oma lapanud😛.

        • Mul on olnud õnn Katrin Lusti korduvalt kallistada, aga sõpru meist ei saanud. Ütleme siis nii, et iseloomud ei sobinud.

        • AbFabi oma on kinni, nii et seda on suht võimatu lapata.

        • Abfab, sul oli kunagi mingi lühikese nimega blogi, umbes nagu tmv või ptnv või umbes nii? Seda ma küll lappasin.

          Ma nüüd mõtlen, milliseid blogijaid ma fännanud olen. Teller oli tore; sepa pildid – nutikad; fotoblogijaid on muidugi veel. Leivo & Kaja; daisychain; epp; jaanus piirsalu; roger; teine viljar; naine. Ongi vist kõik?

          Omaette küsimus, kas fännata inimest või blogi.

        • Roland – http://kurinurm.blogspot.com/2014/09/blogroll-2014.html

        • See jah oli.

        • See, kus on kirjutanud (kahekümne)teine Eesti ja pildid Justinist, pole Sinu, Abfab, postitatud?

        • See oli ühisblogi, kõigi postituste eest ei vastuta😀

      • Kas fännata inimest või tema blogi? Mina tulen siia Rentsi, Roltsi, Morgie, Kauri ja kui-veel-mõni-uus-tahab, siis tema pärast.

        • See, kes AbFabi komme ei armasta, on idioot. OK, ma armastan, aga ikkagi olen idioot tema arvates ja ilmselt mõne teise humanitaari arvates,

        • Mitte ainult humanitaari.😛

        • Aa, muide, saladuskatte all öeldult: AbFab EI OLEGI humanitaar. Aga vaadake, et te talle ei kiru, et mina ütlesin, eks.😀😀

        • *Ei kitu…

        • Ära šokeeri inimesi nii karmi infoga🙂. Juba üks öö ei saanud magada, kui tuli välja, et AbFab ei olegi tegelikult mees, nüüd selline uudis otsa. Tuleb teine unetu öö…

      • Muide, Rents, kui tahad sügavmõttelist multikat vaadata, siis http://www.aegmaha.com/video/6155/siil-udus-subtiitritega

  2. ma panin vadheterfilmen.se päringu su kirjeldusega, eks näis, kas joppab😀

  3. Nägin kunagi Soome TV-st samasugust turhapuro raputamise paroodiat. Esitajaks Kinnunen (“hyvin mielenkiintoinen”). Aasta polnud siis enam 65, aga ikka veel must-valge.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid