soovitus

Täiega bindžvotšin Lost Roomi praegalt. Nii huvitav on, et ma ei suuda lõpetada, õnneks on seda ainult üks hooaeg ja kuus osa.

15 kommentaari

  1. Ma vaatasin paar aastat tagasi ja ikka lootsin, et tehakse veel mõni hooaeg juurde, tõesti põnev oli.

    • Kamraad Rolts! Kuna näen sinus visa hinge, jagan paari elulist tähelepanekut. Kaur hiljem täiendab.
      1. Sellist meest, kes naistest lõplikult aru saaks, pole olemas! Hormoonid ja huvid on lihtsalt sedavõrd erinevad
      2. F1-jutt ja õunakott pole kosjaminekuks eriti terav käik. Alustada oleks tulnud kinosaalist ja põlvesilitamisest.

      • (sorri, sattus valesse kohta!)

      • (sorri, Rents! Eksitas mind su e.l – p.l – a.m – p.m – x.c… Eestlased oma kodumaal niimoodi ei räägi. Eestlased ütlevad lihtsalt, et kell on 15 (hääldatakse viisteist)

      • Tööpäev kestab Eesti enamikes firmades 9 – 17, ilma mingi pai mooninguta. Hea, kui keegi kolleeg on hommikukohvi mulksuma pannud.

  2. Ma ka votšin natuke päärgast. Ja pikalt. Aktuaalse Kaamerani🙂

  3. Otsin meest, kes saaks naistest aru.Tehti selgeks, et olen sõber ega midagi ärgu ma lootkugu. Sõbrana viisin suure kotitäie õunu.

    Nüüd rääkis mingist temapoolsest ära kasutamisest, millele vastasin, et võtan alati sõbrana teda ja sain vastuseks pärast uut õunte küsimist:õunad ve? ma mõtlen kas üldse… kui siis, õhtu poole.. arvestan su F1-ga ka

    Kas keegi mõtleb, mitu korvpalli kohtumist ma pole näinud? No päriselt, millal sport on saanud takistuseks kauni neiuga kokku saamisel? Kuna varem kogemata teada andsin F1-st?

    • Kamraad Rolts! Kuna näen sinus visa hinge, jagan paari elulist tähelepanekut. Kaur hiljem täiendab.
      1. Sellist meest, kes naistest lõplikult aru saaks, pole olemas! Hormoonid ja huvid on lihtsalt sedavõrd erinevad
      2. F1-jutt ja õunakott pole kosjaminekuks eriti terav käik. Alustada oleks tulnud kinosaalist ja põlvesilitamisest.

      • Ma saan üldiselt naistest väga hästi aru, aga need naised ei huvita mind mitte mingil tasandil.

        Õunu pakkusin palju varem. üllatus oligi, kui küsiti, kas pakkumine on jõus. Viisin puhkuse reisilt ka kingituse, mil polnud mitte mingit tagamõtet ehk sai õunad ja Bulgaaria värki. Kuna varem oli teada, et sõprus on vaid laual, siis äkki minu juhm hoolivus pani meelt muutma?

        Kui ütlesin, et ta on ainult sõber, siis tuligi see F1 jama. Kas solvasin teda, kui tema avalduse peale, et kasutab mind ära, vastasin, et ta on vaid sõber ehk kasutagu mind ära?

      • “Bulgaaria värk” on mingi eriti eksootiline seks?

        Ma ei jaga naistest midagi, ei oska täiendada. Õunad on minu arust muidu üsna nunnu algus.

        • Sa oled vist väga hästi Bulgaaria üldise “eluga” kursis, ma vaatan🙂.

          F1 ajal sain sõnumi: “Sain õunu. Seega sind ei “tülita”.:D. Praegugi veel mõtlen WTF. Miks tal oli vaja selline sõnum saata, kui on öelnud, et sõnumisaatmine on talle kallis. Ma oletan, et on minu peale pahane või kes teab neid naiste mänge…Selline mõnus 5C klassi tase.

        • Rolts, kuuldes su kurba poissmehe-nuttu, soovitan – jäta see õunakott kus iganes ja keskendu välimusele. Enterpise?

        • Dish, saa aru, mina kurdan (jah, võib küsida, miks siin) siin vaid selletõttu, et sõbranna, keda võtan vaid sõbrana käitub imelikult ja see peab olema tingitud faktist, et ta on naine. Kui on huvitav inimene, siis mind ei koti, kas ta on ilus või kole, mees või naine.

        • Huvitav inimene? Olen minagi sellist kohanud. Üks mees oskas luuletusi tsiteerida. Hiljem selgus, et see tüütus ainult riimis räägibki. Üks naine võttis end mu ees kohe alasti. Aga ta tegi seda ka kõigi teiste ees. Kitarritinistaja tuli konkursile ühe soologa. Tegelikult ei teadnud ta akordegi… Kõik nad olid huvitavad inimesed. Esmapillgul.

      • Rolts, kuuldes su kurba poissmehe-nuttu, soovitan – jäta see õunakott kus iganes ja keskendu välimusele. Enterpise?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid