hmm

Mõtlen siin. Ma vahel ikka teen seda. Mõtlen, et ühelt poolt on see hea, et meie meediakajastus paneb inimesi mõtlema, et nemadki võiksid sekkuda. Üks sõbranna näiteks nägi hiljuti, kuidas üks mees poes (oma?) puudega lapsele kallale läks, lõi teda esmalt lahtise käega ja siis ka rusikaga, kuni ema lapsest kinni rabas ja temaga minema jooksis. Sõbranna uuris nime välja (väikeses kohas mitte just väga keeruline) ja saatis anonüümse kirja lastekaitsesse. Anonüümse selle pärast, et tuttavate pealt on teada, et kui oma nimega rääkima lähed, ei taga keegi sulle anonüümsust – ja see isa, kes oma lapsele rusikaga näkku annab, on ilmselt selline inimene, kes tuleb ja sul autoakna puruks lööb.

Ja see on see teine pool. Et ajal, mil inimesed internetis ahastavad, et miks ometi keegi varem midagi ei teinud, võiks pigem mõelda sellele, kuidas seda muuta. Sest see “miks” on tegelikult täiesti ilmselge – inimene, kes oma last piinab, on vaimuhaige ja vaimuhaiged on ohtlikud. Ja inimesed ei taha enda või oma laste elu võõraste pärast ohtu seada. Aga meie kohtusüsteem tunnistajate anonüümsust ei kaitse. Lisaks on Eesti megaväike ja ka siis, kui asjad ei TOHIKS lekkida, lekivad need ikka. Näiteks sain ma nooruses teada, et üks minu tuttav põeb AIDSi tükk aega enne seda, kui tema pere ja sõbrad sellest teada said. Sest ta käis arsti juures – ja see ei olnud “üks arst rääkis teisele” situatsioon, vaid situatsioon, kus kõik arstid + õed seda omavahel arutasid ja hiljem rääkis igaüks veel kõigile, kes vähegi kuulata viitsis. Sest see tuttav oli kuulsa mehe poeg, eks ole. Praegu me näiteks näeme, kuidas mõne blogijani jõuab info, mis juriidilisest seisukohast ei tohiks sinna jõuda. Hetkel on sellest loodetavasti kasu, ehk survestab avalikkuse tähelepanu riigivõimu esindajaid piisavalt, et kokkuleppemenetluse tulemuseks päris kaks aastat tingimisi poleks. Täpselt sama moodi liigub info aga teises suunas ka – kui ma lähen kuskile ütlema, et ma nägin naabri aknast, kuidas ta oma naist tooliga pähe peksis, on äärmiselt suur tõenäosus, et mu andmed lekivad ka siis, kui mulle kinnitatakse, et tegu on anonüümse tunnistusega. Kokkuvõttes on hulga targem palgata üks pätt ja lasta tal naabrile natuke tellisega koputada – kui hästi valida, ei räägi sihuke kellelegi mitte midagi, ja teiseks mõtleb naaber kaks korda, enne kui üldse kättemaksu planeerima hakkab. Mitte et ma kedagi vägivallale õhutaks või midagi, lihtsalt teoretiseerin, et sellises ettekujuteldavas olukorras tunduks isiklike jõududega karmale kaasaaitamine tunduvalt ohutum variant kui ametivõimude kaasamine.

Kole lugu nii või teisiti. Tahaks lihtsalt elada riigis, kus inimene, kes kedagi abistada soovib, ei peaks isikliku julgeoleku pärast kartma. Või vähemalt mitte sellises ulatuses.

Päikselisematel teemadel. Mul oli täna täielik tikrihetk, kui kasutasin esimest korda uut hambaharja ja tundsin, et see on esimene kord mu elus, mil ma PÄRISELT hambaid pesen. Ma ei hakka nime panema, sest see oli mingi täiesti tavaline poehambahari, täiesti tavalisest hinnaklassist ja teistele ilmselt nii orgastilist kogemust ei pakuks, aga ma ei teadnudki, et hammastepesu nii võib käia.

41 kommentaari

  1. Teise pere lastekasvatuse “meetoditesse” sekkumise eest on väikeses kohas pealegi suur vahe, kas seda teeb nais- või meesolevus. Viimaste puhul on oht, et kogukond hakkab sosistama – see mees on kindlasti pedofiil. Mis ta muidu võõraste laste vastu huvi tunneb?

  2. Aga mis siis, kui palgata mõni pätimaiguline kapp mitte tellisega kopsima, vaid tunnistama? Näiteks kui on teada, et mees peksab naist või naine last, siis palkad kapi, kutsud ta seni kohvile vastavasse kohta, kuni tema ka näeb, ja siis tema läheb ja avaldab-tunnistab. Siuksele vast ka mõtlemata pärast sisse ei sõideta.

    Näiteks ühes sarjas kutsus üks naine kinnisvaramaakleri oma korterit üle vaatama. Konks oli selles, et naise mees oli politseinik, kes teda igapäevaselt peksis ja vähemalt korra oli loote kõhust välja peksnud. Ei lähe ju mehe sõpsidele jaoskonda kaebama, saad veel peksa. Oli siis maakler seal, kui mees koju tuli. Maakler oli kõrvaltoas, kui mees naise jälle läbi peksis. Aga seekord haaras naine enesekaitsks noa ja pistis mehele kuhugi kavalass kohta, kust see “kogemata” verest tühjaks jooksis. Enesekaitseks. Ja “juhuslikult” oli maakler tunnistaja. Igati JOKK. Ei?

  3. Tikrihetk = jube tahtmine kõik oma elu ja mõttetegevuse detailid internetti valada?

    • Hetk, kus mõni muidu igapäevasena tunduv detail tundub järsku selline, et tahaks kuskile tänukirja saata. Samm lähemale tõelisele valgustusele.

      • miks see tikrihetk on? tikker afaik tulistab netti lihtsalt kõik, mille peale päeva jooksul mõtlema juhtus (võtaks kohvi? ei vist ei võta? vist ikka võtaks? homme peaks pesu pesema. heledat. tuleb õhtul poest pulbrit osta. tahaks kohvi. mul on liiga palju pesu.) – mingist hetkest pole mõtet rääkida.

        • Kes on Tikker, kes koristab 12 h järjest ja miks Kaur nii hästi ta blogiga kursis on? Selles on küsimus!

          * Ma pigem ei esitaks kahtlustust, et Kaur LUGES Tikri blogi. Või et ta loeb seda PIDEVALT.😀

          ** Ma nüüd lugesin. Seda, et Selveri maksapasteedi sees on mh seller.

        • tikker on sihuke ürgblogija, igiammustest aegadest, kes teda siis ei teaks! aga et pidevalt lugeda – ei – ma ei suudaks.

        • Rents on ka ürgblogija, jah?🙂 /Tglt tikrihetk on ka Rentsi blogist kuskilt juba läbi käinud. Ürgtikrihetk ürgrentsi ürgblogist../

        • Rents on minu arust suht värske alles. Millal sa alustasid, austraalias vist?

        • Kaur, tõesti… Kui juttu alustatakse lapse löömisest, ent kohe läheb jutt hambaharja peale, on uusväljend “tikker” täiesti kohane

        • Esimene sissekanne on 4.mail 2007.a – see teeb oma sada aastat ikka ära ju küll.😀

        • Tikril on 25.jaanuaril 2005.a alustatud. Rents, sinu blogi saab alles 2 aasta ja 3 kuu pärast ürgblogiks.🙂

        • Ah et peagi kolm? Ma peagi 10. Mis siis.

        • Dish varsti 10 promilli täis v?

        • Höh, 2007. ? Isegi mina alustasin 2005.😛

        • No selge, et sa oled ürgsem kui Rents, aga on sul kolm või kümme, Ray?

        • Mul on – õnnetuseks – suht permanente miinus viis ja pool, mida aegajalt õnnestub ajutiselt nulli poole viia tõsiste pingutustega…

  4. Mul tuli tikrihetk ja ma tunnistan, et seda Tikri tikrihetke kirjeldust lugedes tekkis mul tunne, et ma ei jõua elu sees mitte ühtegi sammu astuda ja isegi varbaid ei jõua liigutada, sest maailmas on ju olemas Tikrid, kes 12 h järjest koristavad, s.t mind pole maailma tglt üldse vaja – kõik tehakse Tikrite poolt niigi ära (kui Tikri teisipäevast tööpostitööd just mitte arvestada).😀

    Kuid tellisega andmisest rääkides. Minu arust on selliste asjade puhul hoopis hullemad olukorrad need, kui ahistatud lapse juhtumist teatamise peale kohalik politseinik ütleb, et eks selle lapse elu ole siis nagunii juba p—s ja ma küll midagi tegema ei hakka ning kui naine helistab, et ta mees vehib mootorsaega õue peal ja lubab ära tappa, saab ta politseilt vastuseks soovituse, et katsuge ikka kuidagi ära leppida… Äkki nemad pärast lekitavadki infot????

  5. Mul on ka üks taoline hambaharjahetk olnud. Johnsoni hambahari oli🙂

    • Krõõt tuli Facebookis küsima, kas ma räägin Jordani hambaharjast.😀 Ei räägi, mingi täiesti tavaline Max White on. With Polishing Star, kui keegi testida tahab.

      • max white tähendab, et kasutad kõike valet. Kuna valgendav hambapasta kahjustab hambaid. Küsi oma hambaarstilt.

        • No ma ei usu, et hambaHARI sihukese nime pärast nüüd kohe kuidagi kahjulikum oleks kui mõne teise nimega hambahari.

        • Googeldasin ja see pilt hambaharjast näitas kohe, et ongi sama sitt, kui hambapasta. Täiesti võimalik, et “kaubamärk” tähendabki selles sisu, hoolimata tootegrupist.

        • Oi😦 Ma nii lootsin, et Rents tohib hambaharja edasi kasutada. Ilmselt mitte, kui sitt on.

        • Võibolla tohib ta seda mingiteks muudeks manipulatsioonideks kasutada? Dr Rolandi eksperthinnang ei ole teil raisata.

        • Ehk saab sellest hambaharjast vähemalt nende anaalprotseduuride juures kasu, mõnusalt pehme on, aga samas mõnusalt kõditab igemeid. Kõditas st.

        • Issand jumal, milline kollektiivne trollimine siin käib. Kohe häbi lugeda. Nagu lasteaiatasemel põhikooli tüdrukute bande õigeusukirikus kiremas.

  6. Minu lugupidamine sulle, Rents, kuid.. Ajakirjanduslik soovitus: kui teed 1 teemat, piirdu a i n u l t ühe teemaga. Ära lisa sellele muud.

    • Minu soovitus sulle: kui tahad ajakirja lugeda, siis mine ja loe ajakirja. Kui sa mulle just blogimise eest palka ei taha maksta, siis mind absoluutselt ei koti, mitut teemat sa ühes postituses näha tahad.

      • Pealkiri oli “hmm”, aga postituses ei olnud sõnagi ümisemisest. Minu ajakirjanduslik soovitus sulle: pealkiri vali postituse sisu järgi. Näiteks kui teed järgmiseks postituse pealkirjaga “Mine perse, AbFab”, siis eelistaksin ka postitusest midagi anaalmatkade kohta lugeda.

        • Meediast/Tellisega löömisest/kuidas Rents uue hambaharja ostis.

          Vat selles pealkirjas on stiili ja maitset!

      • Nüüd tuli välja -blogija saab blogimise eest palka? No see asetab kogu formaadi täiesti uude valgusesse. Okseleajavasse.

        • Idikas. Seda ma räägingi, et ei saa. Kui hakkan saama, siis see, kes maksab, tellib ka muusika. Kuni keegi ei maksa, võiks lõuad koomal hoida.

      • sorri

    • ja pilte paluks rohkem

      • (ja kui teema on abfabist, siis ka pildid olgu temast, muidugi)

        • Miks mitte ka gif-id, laulud, luuletused, lühinäidendid ja mõni filmijupp.

        • Mhmh, monoteater teemal “anaalmatkad”, jääme kõik ootama.

      • Teeme uue teema – miks inimesed (primaadid Pariisis) üldse söövad? Võiksid nad ju söömata läbi ajada, Versace

        • Aga palun: elutahketoiduta.blogspot.com

  7. “survestab avalikkuse tähelepanu riigivõimu esindajaid piisavalt, et kokkuleppemenetluse tulemuseks päris kaks aastat tingimisi poleks….”

    Ma väga loodan, et me elame jätkuvalt õigusriigis ja kohtuvõim on sõltumatu igasugusest survest.

    vt ka näiteks varropetitsiooni allkirjastanud 38000 inimest kui avalikkus kedagi/midagi survestamas.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid