Kas teie teadsite, et Chalice oskab päriselt laulda?

Mina ei teadnud, aga nüüd tean. Mitte et ma sellist muusikat üldse kuulaks, aga üllatus oli.

14 kommentaari

  1. Loomulikult, et oskab, ta ju poistekoori poiss olnud varem!

  2. Ma vist olen ta lugusid nii palju kuulanud, et jah, teadsin küll 😀

  3. Tunnistan ausalt, ma Chalicest pole muud arvanud, kui et ta on vaid rütmi saatel deklameerija (räpp). Aga näedsa – poistekoori koolitus.

  4. Omal ajal sain prodjuusserilt disklahvi, miks ma soome tšastuskades Boney M riffe kasutan. Poleks tõespoolest seda vaja olnud.

  5. Riff (muusikas) on laulu saateks pidevalt korratav kolmkõlaarpržo.

  6. Tuli meelde üks tore Ooperifantoomi (oli vist) proov, kus Chalice enesekindlal ilmel näitas Hanna-Liisa Võsale, kuidas laulda tuleb. Panin kõrva taha, et ülbus ja bluffimine käsikäes viivad elus kaugele 😉

  7. Dire Straits, Mark Knopfler – Money For Nothing / Ultima Thule, Riho sibul – Liivimaa Pastoraal. Sarnasust näete? Mõlemad mehed alustasid oma karjääri kitarristina, alles hiljem juurdelauljana
    .
    Minu tšekikontol null, kuigi maksnud olen vähe, http://www.youtube.com/watch?v=uoaBjHYsDAg
    .
    Minu viiskudel on virts, kuigi iseloomu vähe, http://www.youtube.com/watch?v=TUftLMkYyf0

  8. Pidage silmas ka Raul Vaiglat, eesti profesionaalseimat basskitarristi.

  9. Kord küsis üks klahvkamängija lärmaka esinemise ajal mu käest, miks sa soolo asemel basskitarri mängid? – “Nii on lihtsam!”


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Kategooriad