Päeva kommentaar

Delfis on äärmiselt põnev arvamusartikkel sellest, et normaalne inimene ei taha bussis enda ümber mingeid vaesureid näha. Kommenteerib pikkuveli Eero:

Täiesti nõus – ka minu jaoks oli ekspressbuss üks väheseid võimalusi tunda end vaestest ja pensionäridest vähegi jõukamana. Auto on mul küll olemas, kuid kuna mul kütuse ja kindlustuse jaoks raha napib, siis seisab see niisama parklas – naabritele näitamiseks, no ei saa ju nendest kehvem olla!
Ja ega vaesed ainult bussitrügimisega piirdu: tavaliselt külastan keskmisest kallimaid kauplustekette; Stockmann ja Solarise toidupood on minu jaoks pisut liig, kuid Selverid ja Rimid just sobivad. Eile Selveris käies sattusin aga samasse kassasabasse inimesega, kelle välimusest oli kohe näha, et ta tööl ei käi, ning kes põhjendas oma Selverisviibimist asjaoluga, et teatav kaup oli Selveris odavam kui Maximas. Tegelikult tõepoolest oligi, ent ega siis see ole veel põhjus, et vaesed ja pensionärid hakkavad Maxima ja Keskturu asemel keskmisest kallimatesse kauplustesse trügima!

5 kommentaari

  1. Täitsa nunnu trollimine

  2. Rents, miks nii kollane. Oluline on ikka artikli sisu. Trolle leidub igal pool, aga suurt Tallinna probleemi kajastavast artikli sisust mitte ühtegi lauset.

  3. Rents oled sitt blogis, aga on ju loota kaksikuid sündimas vähemalt?

    • Sest nagu vanasõnagi ütleb: kes on sitt blogis, sellel veab mitmikutemängus.

  4. Aitäh, Rents, silmiavava viite eest! Ma lõpuks sain aru, miks nad Maxima parklas mu auto õhku lasksid, kui ma 6 kg 48-sendist suhkrut ostsin. Korraga! Pursui! Tuleb kaupa ära ahmama! Häbenen.😦


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid