Sest see pole ometi niigi ilmselge

Allalaaditud fail

Ma olen mitu päeva järjest koju minnes arvuti tööle jätnud ja te ei kujuta ette, KUI mõnus tunne see on. Täna näiteks pikutasin pool tunnikest sellal, kui ahi juba küdes, ja olin sellises mõnusas une ja ärkveloleku vahepealses seisundis – oleks mul läpakas kaasas olnud, oleks ma raudselt Facebooki ikka tööle pannud, et näha, mis inimesed päeva jooksul kirjutanud on. Aga kui mul arvutit ei ole, lesin ma rohkem niisama, aga kokkuvõttes on kodusveedetud aeg tunduvalt produktiivsem – teen seljaharjutusi, loen ja tegelikult saan isegi rohkem õpitud. See on hämmastav, kui vähe tegelikult õppimiseks arvutit vaja on, tihti on seda vaja ainult tulemuste formuleerimiseks, vahepeal saab lihtsalt märksõnad kirja panna. Aga kui rüperaal õppimise ajal “kõrval käib” … See ei käi kunagi lihtsalt niisama kõrval. See MEELITAB. Nii et ilma on endal tunduvalt mõnusam olla, tulemusi on rohkem ja üldse. ÜLDSE.

Kui ainult oleks kuidagi võimalik ka nii, et läpakas on küll laua peal, aga seda käima ei pane …

2 kommentaari

  1. Paar korda proovi, siis juba saab.. harjub mõne õhtuga!🙂 Ma vahepal vaatan läpakast seriaale, aga enamasti ei viitsi enam seda sissegi lülitada enne nädalavahetust🙂

    • Jah, ma kavatsen ka hakata seda harjutama. Päris ilma sisse lülitamata minu puhul ei saa, on vaja lihtsalt mõne asja jaoks, aga vähendada tahaks küll.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid