mina vä? number vä?

alexandra

Ostsin mina eelmisel aastal kaks asja. Õigemini ostsin ma ilmselt paar tükki rohkem kui kaks, aga hetkel räägin just neist. Pika dressika, et sügisel jooksmas käies alaselg kenasti soojas oleks, ja sooja vesti, et talvel ka saaks jooksmas käia. Mõlemad osutusid kusjuures äärmiselt kasulikuks, kuigi eelmine talv oli nii soe, et vesti kandsingi kokku ehk ainult paar nädalat. Vahel panin trenni minnes ja trennist tulles ka selga, aga muidu ometigi mitte. Trenniriietega käiakse teatavasti trennis, mitte ei sahmerdata mööda ilma ringi.

Nüüd tulin eelmisel nädalal selle jakiga tööle, sest hea on sõita ju rattaga, kui selg on soojas. Ja täna hommikul, kui ma vestiga tööle astusin, taipasin, et oot-oot, siin on toimunud mingi kognitiivne paradigmanihe. Minust on saanud üks neist inimestest, kelle meelest on igati normaalne niimoodi ringi käia. Siit on ainult samm spordijoogi ja valgupulbriga pifini. Ja sealt on ainult sammuke veel nende +45 meesteni, kes suvaliseks sörkjooksuks hirmkallid liibuvad (ja kindlasti termodünaamilised, õhku läbilaskvad, vetthülgavad ja mida kõike veel) riided, pulsikella ja NIKE mütsi ostavad ja siis uhkelt mööda alleesid mõõdetud samul edasi liiguvad. Kui hirmus!

Pildil on hoopis Alexandra Bring, kes jagab igapäevaselt pilte oma … Trennist, võib vist nii öelda. Kuigi eelkõige meeldib talle vist tulemusi näidata, aga mis siin ikka, need on päris head ju. Ma üritan vahepeal ta blogi lugeda, sest

a) see on rootsi keeles ja

b) ma tahaks lõpuks ometi aru saada, kes kurat ta on. Selles mõttes, et ta paneb muudkui pilte endast ja oma toidust, nii palju saan ma aru, et ta teeb päevas mitu tundi trenni. Aga on ta siis sportlane? Kui jah, siis mis alal? Modell? Ajab spordiäri? Lihtsalt on ilus? Ma pole veel aru saanud.

51 kommentaari

  1. “Teeb päevas mitu tundi trenni” ei nõua sportlast. Ma (+45 liibukates toosamunegi) lugesin vahepeal oma trennitunde kokku ja nädalas üle 10 tuli üsna tihti ära. Ja ma olen sportlasest ikka päris päris kaugel.

    Aga pulsikell on eluks ometi hädavajalik!!! Ma enda oma tegin nädalavahetusel keerukatel asjaoludel katki ja täna peaks remondist tagasi saama, haa! (Mul pole kahjuks sportlikust vahetusüliõpilasest kallimat, kelle oma vahepeal kanda saaks)

    • Mul ka miskit sinnakanti, 10-15 on igati normaalne trenninädal. Selle pärast ma ütlengi, et mina ei saa aru, mis ta siis täpselt on. Tundub olevat heas vormis ja pilte paneb ainult trennist ja söömisest. Kirjutab ka trennimotivatsioonist ja sellest, mitu kükki ja milliste raskustega ta tegi. Aga mis ta muud siin elus teeb, millega teenib, mille nimel hingab jne, sellest ei saa ma kuidagi aru.

      Pulsikella hädavajalikkus on mulle siiani arusaamatuks jäänud, nagu ka muud kummalised vihjed su kommentaaris.

      • Ronides tõesti pole kella vaja, kriibib ainult ära.

        Enamik inimesi vist blogib oma elu _mõnest_ aspektist – ilust, trennist VÕI lastest – ja jätab muu kajastamata. Muidugi on küllalt tüüpe, kes on saanud oma hobihariduse paberi kätte ja mehele ära ja siis nagu polegi rohkem vaja.

        • Jaa, ma saan aru. Aga ta on maru aktiivne. Näitab mingeid riideid ja toite ja asju, mida “me müüme”. Käib USAs ja teeb seal trenni. Ja siis tahakski aru saada, et kes tema seal “meies” siis täpsemalt on. Sest seal näitab ainult kolme piffi ja ma ei saa aru, kas jutt käib nende firmast või on nemad ainult reklaamnäod. Või eratreenerid või hoopis midagi muud. Eelkõige vist eratreenerid. VIST.

    • Rentsi lõhki-särgiga pilt on mu voodipeatsis. Ajast, kui ta kalju küljes ripnes, pika patsi ja võluvalit punaste küüntega.

      • Seeee on minu särk! (tahad ära osta?)

      • Sirk tean, see on su patent: torkad käärid selga elavale inimesele. Annan tellimuse sisse – tahan tunda sedasama.

        • Annab korraldada😉

  2. Kamraad Kaur, rõõm sind jälle näha! Kahjuks pean tunnistama, et ka minu stopper läks rikki. Seetõttu trennis mõningane paus🙂

    • Peate vist kahepeale endale spordihuvilisest vahetusüliõpilase võtma.

      • Ma sain enda kella just Ali käest kätte, a aitäh🙂

      • Muide. Ma ei ole oma mobla- ja autokella talveajale sättinud. Milleks? Kevadel jälle tagasi…

  3. Ma ei saa aru, miks 45+ mehed ei või sporti tehes korralikult ja tervislikult riides olla?? On vaks vahet kas sa jooksed higist märja puuvillase T-särgiga, mille peale on tõmmatud umbne kilejopp või kasutad termopesu ja hingavat jakki. Proovi kord ja hakkad samamoodi käima.
    Võib-olla leiad mõne vahetusõppejõu, kellel käest riideid laenata .😉

    • Arvan, et vastus peitubki selles, et mehed higistavad rohkem kui naised ja vanemaks saades hakkavad rohkem higistama. Ma olen ka pärast tunniajast jooksu või pikka korraliku trenni kergelt niiske. Treeningpartner on 15 minuti pärast läbimärg.

      • Statistika mõttes, et mul hakkab higi joostes tilkuma 7 minutiga.

        Aga liibukad riided ei haaku sellega kuidagi. Isegi puuvillane särk ei haaku, sest joostes pole suurt vahet, kas ta hingab & kuivab või ei. Pikka maad joostes või aeg-ajalt puhates on kiiresti kuivamine tähtis.. Aga niisama sörkida võib ka teksas ja matkasaabastes.

        • Liibukad on rohkem jalgratturite pärusmaa – seal on vaks vahet, kas sõita särgis, mis liibub ümber keha ja on eest tuulekindel ja tagant hingav või sõita 3 numbrit suurema kapuutsiga dressiga.🙂

          Üle 10km joostes on peamine, et särk ei muutuks higist raskeks ja ei hakkaks märjast peast hõõruma. Siin ongi tehnokangaste eelis. Ja tuleb ka tunnistada, et 45+ mehed teenivad juba niipalju, et pole vahet, kas osta tavaline särk või korralik varustus

        • Ega ma ei vaidle, ma saan aru, et sellel riietusel on omad eelised. Ja tore ju, kui särk hingab. Minu probleem ongi nende liibukatega, olen tänapäeva ühiskonna produkt ja harjunud naiste üleseksualiseeritusega, aga meeste äärmiselt liibuvad püksid riivavad kuidagi silma.

  4. Reena, mis sa Ronimisministeeriumist arvad?

    • Mis ma ikka arvan, eks ta veidi kadedaks ajab, et tallinlastele järjest rohkem ägedaid võimalusi koju kätte tuuakse. Boulderdamine on minu jaoks tavaronimisest ägedam nagunii, nii et ekstra boulderdamishall on väga lahe. Neil avamine lükkus muudkui edasi, nagu see ikka juhtub, nii et oma silmaga pole ma seda veel vaatama jõudnud, aga ka meie treener on sinna paar rada keeranud. Kui ükskord ise sinna “testima” jõuan, siis kindlasti kirjutan ka, kuigi minu (st mitte eriti kõrget) taset arvestades kajastan vast pigem targemate arvamust.

      • Ma ei tea, kuidas see ronimine välismaa keeles on, aga Tallinnas tuleb riigikokku saamiseks kõigepealt Snelli tiik ületada, Toompea sein ära ronida ja lõpuks 100 000 parteikassasse maksta, et üldse valimisnimekirja saada.

  5. Kas vest on see, mida siin varemgi fotodel rõhutatud ning mis toob su tünjuse esile sellisel määral, et isegi Punane Hanrahan oma rubenslike naiste ihaluses sind kiidab?

    • Ma tahaksin ka näha vesti, mis toob esile kellegi reaalselt olemaoleva tünjuse. Tünjuse esiletoomiseks peaks riietus olema ju liibuv, sest vastasel juhul pole keha kontuurid mingilgi moel tuvastatavad ning võib vaid öelda, et vest on inimkeha visuaalselt tünjaks muutev või et tegemist on avaralõikelise vooderdatud vestiga või et tegemist on lihtsalt sooja talveriietusega.😀 Nii et, Rents, sa näita mulle seda liibukvesti, eks, palun! Tehnokangast? Muhumustriline?

      * Ma üldse ei vaidle teemal, kas R. on tünjas. Ma diskuteerin teemal, et soojas vateeritud vestis on kõikide inimeste kehakuju suht nagu karupoeg Puhhil. Pooldades seda arvamust.🙂

      • Võibolla “toob esile” ei ole kõige sobivam… see nagu viitaks, et tavaolukorras on tünjus kuidagi taamal ja märkamatu… kas “rõhutab” oleks parem ?

        • Ok, sobib ka rõhutamine. Kuigi mulle näib, et esiletoomine on ka kõlblik sõna siin. Võrdle näiteks: “Rukkilillesinine kleit toob eriti ilmekalt esile teie siniste silmade sära” vs “Vateeritud vest toob eriti ilmekalt esile teie keha sulni tünjuse”. Kui öelda “Rukkilillesinine kleit rõhutab eriliselt teie sinisilmade sära” või “Vativest rõhutab eriliselt teie keha võluvat tünjust”, siis mingi nüansi erinevus nagu küll oleks, aga mina ei tuvasta neid lauseid võrreldes kõneleja toonis ega lause sisus märkimisväärset erinevust.

          Aga, noh, ma ka ei valda tglt ühtegi keelt perfektselt. Ning igal inimesel on iseendale omane keeletaju ning nüansitõlgendus.

      • Sa siis väidad, et R. on tünjas?!?!

        • Mõned kommenteerijad ja Rentsi tünjus on juba eelmise talve teema. Pärit ajast, kui ma R-i pildistasin talve ainsa pakase ajal ja tal oli see Puhhi vest seljas.😀

        • Isegi k.k.p-s, kes on teatavasti taktitunne ise, ei saa lõpmatuseni tõest ringiga mööda minna – mingil hetkel tuleb tunnistada, et on ikka tünjas küll…

        • Ma pole Taktitunne Ise. Ma olen Delikaatsus Ise! See on pärisnimi, s.t iga täht on oluline.🙂

          Ning Rentsi tünjuse teemal ma üldse ei kõnele. Ma räägin teemal, et vateeritud vestis oleva inimese tünjust on võimatu tuvastada enne, kui ta selle vesti on seljast eemaldanud.😀

        • Tuleb tunnistada väite õigsust vesti osas… kuid oleme näinud Rentsi ka ilma igasuguse vestita ning, noh, ei pea kalasilm olema, et joonte teatavat regulaarset ebasirgsust märgata…

  6. Ma nüüd seletan sulle, Rents.🙂
    Ta on reality-staari naine. See on tema amet😀 (vt ka Tõehetke Lilit ja Pedaja Margret). Saade ise on Gladiators, kus tema mees on üks gladiaator, st et inimesed tulevad saatesse ja võistlevad gladiaatorite vastu võidu peale erinevates asjades.

    • Sa unustasid kõige tähtsama reality-pruudi: Intsu-Inga, nüüd küll Nõia-Intsu-Eks-Inga või miks mitte ka Endise-Nõia-Intsu-Praeguse-Skisofreeniku-Eks-Inga. Hea lapsel ikka mitu nime, vaata või Pilukellukest.

      • Kuram, jah, kuidas Jämejala-Intsu-Endine-Inga mul meelest lipsas!!!

  7. Koprofaagia-Intsu-Inga! Krt, mul läks nüüd mõte lendu!

    • Minu lemmik oli ikka Nõia-Ints ja Intsu Nõid. Mitte et Inga kole oleks või midagi, see lihtsalt kõlab suurepäraselt.

      • Blogija, ole lõõpimises ettevaatlik (minu lemmik oli Nõia-Ints). Internetis jääb kõik kirja.

        • Mida, Intsu nõid on hirmsm sinu meelest siis kui koprofagia Intsu Inga või? See viimane on minu meelest lihtsalt kole, ei kõla hästi ega midagi. Minu variandis on vähemalt keelenali üsna kenasti olemas.

        • Ilmselt ei saadud mu irooniast piisavalt aru, kuna puudusid jutumärgid? Sorri vaan. Kuid – ma ei aksepteeri esoteerikat.

      • Teemaväliselt: eile kuulasin Lusti, täna Savisaart, mõlemad pröökasid kui ühest suust, et Eesti vajab muutusi… Kahju mõlemast. Eesti on ju viimased kümnendid olnud üllatavalt stabiilne riik (pronksiöö välja arvata). Mis kardinaalseid muutusi veel vaja on. Kohvikuid? Restorane?

        • Neil on pmst sama eesmärk – Lust tahab, et Eesti ühineks Briti Rahvaste Ühendusega (et restoranides teeninduse korda saaks) ja Savisaar, et Sotsialistlike Rahvaste Ühendusega (et pensionäride õigused korda saaks).

        • Kuid kes tegeleks Anonüümsete ja Teemaväliste Vaimupuudeliste Ühendusega, küsin ma!?!?!

        • Tadaa… Kaua stabiilne olnud riik võibolla just vajabki mõne meelest muutusi, mida peaks VEEL muutma riigis, mis niikuinii ebastabiilselt ringi liperdab? RevoLustionäärivanad.

          Noh nagu: kord kümne aasta tagant võiks NAINE juuksevärvi ka vahetada.

        • “Liiga kaua stabiilne riik võiks iga 10 aasta tagant juuksevärvi vahetada!?” kõlab siin ühe kommentaatori uitmõte. Tõepoolest. Eile matriarhaalne, täna sotsialistlik, homme demokraatlik?

        • Kirjutasin: võibolla vajabki MÕNE MEELEST muutusi. MÕNE MEELEST.
          Inimene, kirjutades imaginaarsest “mõnest”, tavaliselt ei pea selle all iseennast silmas. Õpi lugema.

          Aga mida tahtagi teemavälisest, kes sõna “aktsepteerima” ilma t-täheta kirjutab.

      • Eh, mulle tuli üks lahe postitus meelde seoses Rentsi lemmiku Nõia-Intsuga:))
        http://alltheprettypeople.me/2011/06/08/unelmate-mees-eesti-meedia-naitel/

  8. Hädavajalikud pulsikellad ja liibuvad termotrussikud!!!
    See sajand pole minu jaoks.

    • Pikad termoalukad on tglt superhead asjad, ausalt. Ntx kui külmal aastaajal päev läbi koertega õues viibid (suurema seltskonnaga kuulekustrenn, kus õpitakse üksteise pealt ja vaadatakse teiste omanike ja koerte trenni, jäljetrenn, verejälg, matk vms, ka agility ja kuulekuse võistlused toimuvad suht külmani õues). Ning treener peab ju mitu tundi mitme rühmaga järjest veel väljas möllama. Või pildistad (ja sul on sada akut😀 sest muidu saavad akud enne tühjaks, kui p— külmub). Põiepõletik on päriselt ka suht vastik asi.😛

    • Trussikud on probleem. Ilma naljata. Kõikide muude sporditeemaliste vajaduste jaoks on lahendused olemas, mittehõõruvaid trussikuid pole aga veel tehtud. (See pole minu isiklik arvamus, vaid kõikide pikki otsi tegevate sportlaste, matkajate ja eriti sõjaväelaste oma.) Igaüks lahendab probleemi omal viisil, aga üldteada toimivat “siili” vältimise lahendust olemas ei ole ja poest osta ei saa.

      • Mingi meeste teema ja ärahõõrutud munad v? Mul on alukad hõõrunud ainult seljakoti vöörihma liiga tugeva kinnitamise puhul vöökohalt õmbluse alt ühe konkreetse 60-l-se koti puhul.No vbl pole ma piisavalt pikki otsi teinud või piisavalt higiseid..

        • kkps, meeste teema, aga pigem reied. Tekib, kui pead läbima märja aluspesuga palju kilomeetreid pika aja jooksul. Maratonijooksu ajal nt ei jõua tekkida (liiga lühike ots). Tavalised pikad matkad ei ole ka probleem (sest oled pealt veekindel ja seestpoolt kuiv). Seiklussport, rogainid, ultrajooksud, sõjardite scoutsrännakud-ernad-põrgupõhjad. Seal sunnitakse sind vaheldumisi vette ja liikuma, või siis läbi higiseks ja liikuma.

        • A ja pigem keskeas-vanemate-täidlasemate meeste teema. Kui on “thigh gap”, siis on hõõrdumine väiksem.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid