Väga tähtis küsimus

A keegi mäletab, kuhu ma selle Väga Olulise Paberi panin, mida igatahes ei tohi ära kaotada?

12 kommentaari

  1. Loomulikult mäletab. Väga Loogilisse ja Kindlasse Kohta, et Sa alati teaksid, kus ta on.

  2. ei mäleta

  3. Järgmine kord, kui midagi sama debiilset kirjutad, Rents, hakkan ma su kirjanduslikes võimetes kahtlema, ausõna. Edu!

    • Kuule, kui ei meeldi, tõmba uks väljastpoolt kinni.

    • Sa ei kannata kriitikat. Nagu Lust, hihhii 🙂

      • Ma kannatan kriitikat vägagi hästi, lihtsalt ma ei kirjuta tegelikult sulle. Ma kirjutan seda, mis mulle sülg parajasti suhu toob.

        Lisaks. Miks peakski mind huvitama kommenteerijad, kes vist kord kuus või paari kuu jooksul jooma kukuvad ja siis mingi tuju ajel jätavad nädal aega järjest iga päev neid samu kommentaare, mida nad korduvalt juba paarikuuste vahedega jätnud on (“leidsin Rentsi lusti blogist, blablabla”). Nagunii mingit uut infot siit iial ei tule, teemasse olevaid kommentaare ka ei tule, ainult lõputu möla.

  4. See on seal, kuhu sa juba 4 korda vaatasid.

  5. armas Rents! Tegelikult on su blogi Katrin Lusti omast parem. Sina oled temani jõudnud, tema sinuni mitte.Mis puutub ukse sulgemisse, siis selleks on settinguvõimalus: full.

    • Armas Dish, minu jaoks ei ole tegelikult oluline, millisel kohal ma sinu blogikvaliteedi skaalal asun. Lihtsalt olen abivalmis ja soovitan sul lugeda tekste, mille lugemist sa naudid.

    • armas Rents! Tegelikult on su blogi Katrin Lusti omast parem. Sina oled temani jõudnud, tema sinuni mitte.Mis puutub ukse sulgemisse, siis selleks on settinguvõimalus: full.

      • armas (teemaväline)! Tegelikult on su kommentaarid meie omadest paremad. Sina oled meieni jõudnud, meie sinuni mitte. Mis puutub ukse sulgemisse, siis selleks on sul settinguvõimalus: block.

    • Issand, kui armas see kõik on! Ühü-ühü!
      /pühib silmanurgast liigutatusepisara/


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid