Rents avastab maailma

87cb4d144e613da60efe673202b6401d

Tegin eile jooksmas käies oma põlvele liiga. Ei tea, kas põrutasin ära või midagi, sest asfaldil ma eriti ei jookse, suurema osa ajast jooksen Jänese matkarajal, igatahes alguses andis nii natuke tunda, et mõtlesin, et mis see siis ära ei ole – ja siis, kui ühel hetkel korralikult valutama hakkas, valutas nii, et joostes (eeldusel, et kanna enne maha panin) valutas vähem kui kõndides, nii et eks ma siis jooksin ikka koju ära. Täna hommikul avastasin üles ärgates, et kõndidagi on ebameeldiv. Rattaga sõita saab ja trepist käia ka, aga kõndida on ikka maru rõve.

Kurtsin oma häda siin ühele välismaalasele. Mingit asjalikku nõu ei saanud, nii et eks ma siis lihtsalt elan edasi ja loodan, et paraneb ise ära. Seda enam, et see, et trepist käies valus pole, tähendab, et ilmselt pole ronides ka valus. Küll aga sain Rolandolt teada, et “harakale haigus, varesele valu” on hispaania keeles “Sana, sana, culito de rana. Si no sana hoy, sanará mañana.” Ehk siis:”Saa terveks, saa terveks, konna pepu. Kui täna ei saa, siis saa homme.” “Konna pepu” on väga armas viis kellegi nimetamiseks.😀

Hoopis teisel tervisega seonduval teemal. Sirgi juba ammu-ammu linkis mulle artiklit sellest, kuidas tennisepalliga lihaseid lõdvestada. Ma unustasin selle ära, sest kodus ei ole nagu juhust proovida, sest seal kisub kohe konkurentsiks, kui palli lähedale minna, aga nüüd juhtusin proovima. Paned palli lihtsalt jalatalla alla ja hõõrud seda mööda põrandat ringi. Ja see tunne on TAEVALIK. Ma ei tea, kas see tõesti singinööri lõdvestab, mina tunnen seda pigem säärelihases, aga no kui nii lubatakse, küllap siis tõesti ongi üleüldises plaanis kasulik. Pean kuskilt tennisepalli hankima (mu koeral ainult üks mänguasi ongi, ma ei võta seda ära ometi), et töö juures laua all seda silitada saaks.

8 kommentaari

  1. Kästi kommenteerida, nii et ehkki ma meditsiinist mitte halligi ei tea:
    – helista tuttavale füsioterapeudile
    – kui seda pole, perearstile või -õele
    – kui seda ka pole, käi apteegis

    Saad ühelt, teiselt v kolmandalt soovituse mingit sorti kreemi kasutamiseks (lioton traumel voltaren fastum … neid on miljon), seda siis kasutagi.

  2. Jamavärk. Ma jätsin oma pallid vist hollandisse, ei saa sulle anda ka. Aga jaa, konna pepu😀

    • Tennispalle võid saada ka Bibikolli pallikastist, sest ega tal neid kolmekümmet tglt vaja ei olegi. Tavalised kollased viets karvase pinnaga või kummist või veidi väiksemad või veidi suuremad. Ma kogu aeg arvasin, et mu koer on lelupuuduses orvuke, aga kui asjad kasti kokku korjasin, sai kast (peamiselt palle) täis. Konna pepu on jah (Y)

      • Yay, tahaaan!

      • Tahan kaa! Võtaks kohe kolm, paneks soki sisse ja rulliks selga.

        • Kuule, ma võin sulle mõnikord massaaži teha, ma peangi kellegi peal harjutama. Neljapäeva õhtul näiteks?

  3. Tennisepalle saab ju poest.
    Ja on ka spets masopallid:
    http://www.invaru.ee/massaazipall-msd
    Hind (€) värvist või suurusest sõltuvalt 1.68 – 3.01.

    • Mhmh, mäletan, et Sportlandist saab, pean lihtsalt aega leidma, et minna sinna.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid