Eesmärgid on olulised

Võtame või Honey Boo Boo – ise nii pisike, aga juba teab, mida ta elult tahab. Ma proovin ka targematelt õppida, isegi kui edasirühkimine tibusammudega käib. Või kui korraks kann maha tuleb panna, nagu täna hommikul juhtus, kui avastasin valgusfoori juures, et ketsitald ei pea sugugi nii hästi kui rattarehv. See nädal on ka üldises plaanis olnud umbes selline (ja ei, selle nädala mina pole sugugi belglase moodi olnud, vaid ikka nagu see labrador):

Eile oli tehniliselt vaba päev ja hommikust saadik oli selline tunne, et isegi igapäevased tegemised, nagu ahjukütmine ja kartulitekoorimine, on täielikud kangelasteod. Lõpuks andsin alla ning piirdusin sellega, et vedasin end kuidagi suure vaevaga linna, et sõbrale kõrvaaukude tegemisel vaimseks toeks olla (ta maksis minu protestidest hoolimata kahe needi + kahe augu eest Tartu Tattoos kokku 45 eurot – ma ütlen, välistudengid seda meie majandust püsti hoiavad siin)  ja pärast seda veetsin terve õhtu üksi kodus kakaod juues ja arvutimängu mängides.

Muide, mina ei saa jätkuvalt aru nendest moodsatest mängudest, mis ei olegi nagu mängud, vaid pigem interaktiivsed filmid vms. Lugu muudkui areneb ja areneb, žanri nimi on adventure küll, aga minu vabadus piirdub ainult vilkuvate ringide klikkimisega ja sellega, et ma saan vahel otsustada, kas saadan kellegi pikalt või mitte. Ei meeldinud mulle eriti Walking Dead (kuigi too oli vähemalt üsna originaalne ja ilus ja valiti tollal suisa aasta parimaks mänguks) ja nüüd näppisin mängu The Wolf Among Us, mida ka hirmsal kombel kiidetakse, aga no ei ole minu teema. Rääkimata sellest, et episoodid olid lühikesed ja lõpuks klõpsisingi ainult süžee pärast selle läbi. Jama mis jama, hea, et raha ei maksnud – lõpuks ootasin ainult, et läbi saaks. Mängin parem Syberiat edasi, olgu pealegi, et vana. Gog-is oli nimelt prantsuse asjade soodukas, kaks mängu kokku oli alla viie euro – ja prantsuskeelne seiklusmäng arendab ometi ka keeleoskust, sest juttu on seal megalt. Kusjuures ingliskeelse versiooni puhul kiruti just pealelugemise kõikuvat kvaliteeti, aga prantsuskeelne mulle väga meeldib. Äkki nähti originaaliga tiba rohkem vaeva.

Aga tänaseks on mul suured plaanid, seda enam, et töö juures internet muudkui jamab ja netis passida eriti ei saa. Kes teab, ehk võib labradoristki olude sunnil malinois saada. Või vähemalt labois. Labrois. Kõlab nii fäänssilt ja prantsusepäraselt.

P.S. Täna on Postimehe sõnul rahvusvaheline armukeste päev. Õnne kõigile, kes tunnevad, et see neile ära kulub!

10 kommentaari

  1. Kas sa oleksid need kaks neeti ja kaks auku oma sõbrale ise tasuta teinud? Ausõna, ma olen su sõbrale kade, et tal niisugune sõber on. Needirauaga.

    • Ei, aga kasvõi raekojaplatsis on üks auk (rõngaga koos) viiekas, kokku siis kümme eurot – ei pea Rayd ja Kauri appi kutsuma, et aru saada, et siin oleks 35 eurot kokkuhoidu. Aga noh, mis seal ikka, tätoveerimissalongis tehakse kõik käsitsi, saad ise valida, kuhu täpselt jne – mujal lastaks lihtsalt püstoliga asi kõrva ja valmis.

    • + Needi tegemiseks on tegelikult vaja ainult kanüüli ja neete (mida saab ju eraldi osta ja ei maksa väga palju). Mul on kõik peale esimeste kõrvaaukude kodune käsitöö.

      • Nüüd ma tean kedagi, kes teab kedagi, kes on augustanud kõrvasid kuidagi muidu kui ise ja joobes või sõbra poolt ja joobes.😀

        • Minu needid on küll K tehtud, aga kõik kaine peaga.😀

      • Mul olid kõige esimesed kõrvaaugud kodune käsitöö ja pärast seda võttis nii 19 a aega, kuni ma järgmised kaks paari lasin teha – seekord spetsialistil. Sain vist 2 tk mingi paariteistkümne euro eest ja pisut sain nagu ise ka kohta valida. Et ka sedapidi võib.

  2. Okei. See labrador sai vähemalt kõhu täis.😀

  3. See on Kuldne retriiver tegelt. Just sayin’.😛

  4. ÕU-MAI-GAAD!!
    Rents, aitäh soovitamast! Ma vaatasin nüüd youtubest ka Here Comes Honey Boo Bood.

    Väga värvikas ja õpetlik seriaal sellest miks suur maailmasõda on paratamatu ja vajalik.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid