oh elu, elukest

Mul on uus lemmikkook, praegugi panin teise ahju. Pildi laenasin ka sealt blogist, sest mul endal polnud eelmine kord meeles pilti teha ja hetkel ma ei malda ju oodata. Ainuke jama selle koogiga seisneb selles, et siidripudelid teatavasti ei ole selles mõõdus, nii et keegi peab ka ülejäägi ära jooma. Aga küll ma selle murega hakkama saan.

Seoses sellega. Tulin mina eile südaöösel sõbrannadega baarist, kui meile astus ligi noor neiu ja pakkus meile kõigile vett. Tegu siis alkoholivastase kampaaniaga, jagatakse pudeleid kirjaga “hea enesetunde vesi” ja “joo parem vett”. Mis on muidugi lausa kiiduväärne, aga ma pole küll sugugi kindel, kas just meile seda hädasti vaja on – üks meist on padukarsklane ja kaks olid joonud täpselt kaks klaasi õlut või siidrit. Võin kihla vedada, et nii mõnelegi mu lugejatest oleks see tunduvalt rohkem ära kulunud. Aga tänuväärne algatus sellest hoolimata.

P.S. Trennisõltuvus on see, kui sa pärast paari siidrit ei mõtle, et läheks viskaks kellegi akna sisse, vaid mõtled, et täna oli viimane lõuatõmmetseeria nii niru, läheks õige ja prooviks, kas tuleb paremini välja.

P.P.S. Mina neist Walking Deadi inimestest aru ei saa – kogu USA ei ole ju ühtviisi tihedalt asustatud, minna kuskile pisikesse külla, kus parimal ajal sada inimest elaski, ja saaks end mõnusalt sisse seada ju. Aga hea on, et ma mootorraturgringosid Charmingust edasi vaatasin, eelmine osa oli vahelduseks põnev. See oli siis seriaali apdeit.

17 kommentaari

  1. No minu oma läkski “tõelisele abivajajale”, kes mind kodutrepikoja ees ootas.
    😀

  2. jah, viimane SOA oli tõesti põnev, aga mind ikka paneb mõtlema, et kuidas sa saad walking deadi kohta öelda emo, samal ajal SOA-d fännates, sest… kui SOA on megaemo … emode emode emo sinna otsa. eriti see väike väeti Abeli emotsemine? Kõikide emode emode emode musutamine ja… OMG. LOL.

    • Sest Walking Deadis on igas osas vähemalt paar kohta, kus inimesed konkreetselt teevad pausi keset zombietappu, et oma tunnetest rääkida. SOA-s käib see kuidagi muude asjadega paralleelselt. St käis, viimane hooaeg on väga kehv olnud.

  3. Mina mõtlesin automaatselt, et 1.5 dl siidrit on 3×0,5 ju 😀 Samas rahaliselt mõttekam küll suur pudel osta.

    • AbFab, kust sa neid 50-milliliitriseid pudeleid leiad? Isegi 150 ml-ga on raskusi. Mu teada algavad siidripudelite mahud alles poolest liitrist.

      • Me juba ühes lõimes jõudsime järeldusele, et AbFab ei ole matemaatik 😛

        • 😀
          Kuradi hea, et mina seda kooki ei ole veel teinud. Mõnusalt siidrine saaks. Ei tea, mida psühholoogid selle mõtteviisi kohta ütleks (kui juttu on alkoholist, näeb AbFab kümme korda suuremaid koguseid.)

        • Siinkohal tuleks kasutada vist Julia Child’ile omistatud tsitaati: – “I love cooking with wine – sometimes I even put it in the food.” 😛

        • Foobia, ilmselgelt.
          http://researchnews.osu.edu/archive/sizebias.htm

  4. “psühhiaatrid”

    • Miks mitte psühholoogid? Ilmselt neil oleks ka paar kommentaari.

    • Arvad, et oleks ilmtingimata juba retsepti vaja, et kohe psühhiaatrid mängu kutsuda?

  5. Kas see veejagamine on mingi heategevuslik üritus hommikuse pohmelli leevendamiseks?

  6. Iial ei või teada, mis selle vee SISSE oli segatud. Kas ema pole teile õpetanud, et tänaval võhivõõrastelt ei või toitu ega jooki vastu võtta, ega oma nime öelda?
    Ja alati peab silmas pidama, et ta su varju peale ei astuks!

    • “Ära mu varju peale astu” tuleb kirjandusest väga tuttav ette. Niimoodi ütles ka Tom Sawyer Huckleberry Finnile vist?

  7. Ma olen kindel, et tuhanded alkoholistid vabanevad selle kampaania tagajärjel oma destruktiivsest sõltuvusest.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid