Rents on segaduses

Kallid šovinistlikud sead, mul on teile küsimus.

Lugesin Postimehest artikleid Bill Cosby väidetavate vägistamiste teemal. Ja seejärel kommentaare. Neid jubedaid kommentaare. Suur hulk mehi leidis, et mingist vägistamisest ei saa ju juttugi olla, sest naisterahvad läksid ju vabatahtlikult mehe hotellituppa või bungalosse või riietusruumi “oma karjääri teemadel vestlema” ja olid seega seksiga nõus. Vähemalt üks neist, kes teda vägistamises süüdistab, oli temaga suhtes, seega seksisid nad tõenäoliselt nagunii – kus siin siis see vägistamine?

Okei, see kõik võiski nii olla. Naised tahtsid seksi ja seksi nad said. Vabalt võis. Aga las ma küsin nüüd vastu. Ütleme, et me saame õhtul baaris kokku, jutt edeneb, mõlemad oleme juba parajalt purjus. Ma küsin sinu käest silma pilgutades, kas sa ei tahaks mulle külla tulla, õpiks teineteist ehk paremini tundma ja … Sina nõustud, kuigi pea käib kuidagi imelikult ringi.

Nii. Järgmine stseen, mida sa mäletad, on see, et on varahommik, sa oled üksi voodis, tagumik on megavalus ja sinu kõrval on hiiglaslik must dildo. Kas me oleme nüüd siis kõik üksmeelel, et sul ei ole midagi kurta, sest sa OLID JU SEKSIGA NÕUS? Tahtsid seksi ja said, kõik peaks ju korras olema. Nii või? Või ongi nii, et MEESTEL on õigus tingimusi seada, milline seks olla võiks, aga kui NAINE juba seksiga nõus on, siis võib ainult käed kokku panna ja palvetada, et mehel ei oleks näiteks kommet seksi ajal kallimal nuga kõril hoida või paar korda vastu vahtimist anda? Või kust kaudu see loogika siin siis nüüd käib?

63 kommentaari

  1. Loogika piirdub sellega, et mehed vägivalda ei kasuta. Enamasti.

  2. Huvitav lõks. Vastamine tähendab, et ma identifitseerin end šovinistlikuks seaks?

    • Või et oled empaatiavõimeline ja saad lihtsalt aru, mida need taunid mõtlevad.

      • Kes on “need taunid”?

        • Inimesed, kes siiralt usuvad, et ühel inimgrupil on soost tulenevalt õigus teisele inimgrupile haiget teha.

        • Hmm?

  3. Kõik naiste-meeste vahelised probleemid on nagu Ukraina-Vene sõda. Kummalgi on omad eesmärgid ja oma propaganda. Objektiivset tõde (kui seda üldse ongi) on pahatihti võimatu kindlaks teha.

    Kommentaatorid aga hoiavad “omade” poole.

    Mehi ärritab, et naised ei ole sellised nagu nemad tahaksid ning sama kehtib ka naiste kohta – jõuga üritavad nad mehi muuta või lõksu ajada.

    Universum aga vaatab pealt ja naerab:))

    • Kusjuures mina ei ole oma päris elus kohanud selliseid mehi, nagu seal kommentaarides (või ei julge nad seda kõva häälega välja öelda?) – minu tutvusringkonnas ei leia keegi, et abielus võib ju vahel ka vägisi võtta, kui naine vastu põtkib, sest mees pole kolm päeva pesemas käinud, või et vahel tulebki kolakat anda vms. St kolakaandjaid tean ühte, aga seegi on selline tuttava tuttava tuttav ja jäeti muidugi maha. Ja ma olen väga tänulik selle eest, et minu tutvusringkonna mehed nii normaalsed on.

      • Vaatasin ka nüüd teemat. Tundub tõesti, et polegi välja mõeldud sest juba 20 naist on tunnistanud Gosby vastu. Võibolla mingi täieliku kontrolli fetiš mida uinutite kasutamise abil kaifida sai?

        Või on see paratamatult inimloomuses ja sinu tuttavad ei ole lihtsalt kunagi sellises situatsioonis olnud, et see neist välja tuleks.

        Või on nende fetiš natuke teistsugune nagu näiteks praegu üleval oleval postitusel:
        http://fotohetked.blogspot.com/2014/11/toeline-loodusesober-raisk.html

        Orwell väitis, et võimu eesmärk on võim. Et inimloomus tunneb mõnu teiste jalge alla tallamisest. Vaadates lapsi koolis on vägivalla-mõnu näha. Ja mitte vähe.

        • See on minu meelest väga konkreetselt inimeses kinni. Võimujanu pole sugugi kõigile omane.

        • to Rents
          Ehk teisiti öeldes – sa usud, et meie isikutunnused on ülemad meie liigitunnustest.

        • Või et teatud tunnused on kasvatusega muudetavad.

        • see, et meil kasvatusega käitumist nii palju muuta saab või et terve posu käitumismalle tulevad meil õppimisega, mitte ei sünni kaasa, on kusjuures liigitunnus. mida me jagame küll mõne sugulasliigiga (meenub see kuskiltloetud faktike, et isolatsioonis kasvanud gorilla ei oska ise seksida, kui täiskasvanult partnerigi leiab – see on oskus, mida tuleb teiste käest õppida. a inimesel on neid õppimisest sõltuvaid malle veel palju rohkem.)

        • Et siis lääne heasüdamlike inimeste (demokraatia) olemasolu põhjuseks on meie sisemine areng, kasvatus? Ja mitte maavarade ekspluateerimisest tekkinud täiskõhutunne, tõelisuse eest kaitsev polster, mille tõttu praegu lihtsalt ei ole mõtet rahvastel üldiselt vägivaldne olla nagu nad näiteks keskajal ja varemalt olid.

        • vt (vähemalt mõningate) küttide-korilaste ühiskonnakorraldust, kus kogu kasvatus on suunatud sellele, et keegi ei hakkaks võimutsema ja nina püsti ajama. nt siit artiklist.

          ja impulsiivne vägivaldsus ja võimuküsimused on üldse kaks ise asja. kui võim on ühiskonnas koondunud (riikide tugevnedes), on sellega tglt käinud kaasas argivägivalla vähenemine. võimu koondamiseks on ressursid kasulikud, aga kui mõnes kohas on ressursse hunnikus, aga riik ise on kuidagi suvaline, siis on seal ka vägivaldsem elu. vägivaldseid naftariike leiab küll ja veel.

        • no ja kui need Bill Cosby kohta käivad süüdistused on tõsi, on see pigem näide sellest, et ressursiküllus ja sellega kaasnev võim rikub. tema staatusega ei ole ju vaja võimuvõitluse korras vägivaldne olla, ta on juba hierarhia tipuotsas.
          eks kasvatus-iseloom löövadki siis välja, kui võimalused on vähem piiratud. vaesel jobul ei ole võimalik sellises mastaabis jobu olla nagu rikkal jobul. sama käib vaese vs rikka heategija kohta.

  4. Ega midagi, igat vahekorda tuleb filmima hakata – nagunii kõigil nutikad taskus. Siis vähemalt jääb pärast partneri “ümbermõtlemise” kartus ära.

    Aga muidu kõige sellega(teemast küll tsipa mööda) tuli nt see teema meelde http://countrymusicnation.com/carrie-underwood-gives-12-year-old-boy-first-kiss-53750
    31-aastane naine(jätame vahele, et kuulsus) annab laval 12-aastasele poisile tema esimese “suudluse/musi”. Oleks isegi asi täpselt vastupidi – mees kuulus ja tüdruk annaks laval nõusoleku: 31-aastane mees annaks 12-aastasele tüdrukule tema “esimese musi”. Ühel juhul on enam-vähem lucy boy ja asi uudistes, teistpidisel juhul võitleks mees juba pedoofilasüüdistustega.

    • Kusjuures see asi on minu arust mõlemat pidi – väikesed tüdrukud ihalevad näiteks Justin Timberlake’i ja pisikesed poisid Rihannat. Ja igati normaalseks peetakse seda, et Emma Watsonit on keskealised mehed seksualiseerinud sellest ajast saadik, kui ta Potteris lokid hülgas, aga nemad ei saa sel teemal lõuata ja siltidega vehkida, lihtsalt panevad kuvarit vahtides pihku – aga keskealised naised pärast Twilighti linastumist Jacobit või Edwardit lausa vägisi krabamas ja ennastunustavalt röökimas oli tavaline nähtus. Loomad oleme me kõik. 😀

      • Seda muidugi – aga vastandiks tuli meelde, et mis meeletu skandaal nt tekkiski kui james franco 17-aastast neidu siis nö voodisse kutsus. Siis pasundasid sellest kõik ja lõpuks tüüp lausa vabandas.

        Aga muidu vägistamise kohta on mõlemal partneril ka keset akti ükskõik, mis nõusolekutel võimalus järgnevast vahekorrast loobuda. Olgu selleks isegi oma mees, kellega iga päev ollakse, kui keset seksi üks ütleb ei, aga teine ei lõpeta siis juba see on vägistamine. Muidugi sellised juhud vist väga kuskile ei jõuagi, sest ühiskonna poolt on justkui surve naistel mehele iga kell olemas olla ja kui kätte ei anna on sitt naine. Mingites maades vist isegi oli “abielukohustuse” täitmine sees ja mehel seda õigus nõuda, kui naine keeldub siis võimalik lahutada.

      • “Väikesed poisid ihalevad Rihannat” – ei usu eriti. Päriselt ka ei usu. Minu arust on see “noored mehed laigivad endast vanemaid poppstaare või filmitähti” lihtsalt meediamasina loodud müüt. Kui sul on mingeid antropo…eee…loogilisi allikaid, mis seda ümber lükkaks, siis ma täiesti siira huviga loeks.

        • Kauril on siin point. Rihanna on teismelise poisi jaoks täielik penskar:)

          Püütakse luua müüti, et väikesed poisid ja tüdrukud – rikkumata hinged – on tegelikult nii sarnased-sarnased kuid tegelikult torkab juba siis silma, et tüdrukud kalduvad pesapunumise poole, vaadates vanemaid-turvalisemaid-hakkamasaajamaid mehi.

          Poisid aga püüavad domineerida ning otsivad selleks enamasti endast nõrgemaid kaaslasi.

        • Et jah, igal pool kohtab väiteid “Jane Russell, kõikide ameerika teismeliste kuttide märg unenägu”, aga tegelikult pole ma iial kuulnud, et teismelised kutid oleks huvitatud 20+ tädidest.

        • ma võin siia vastukaaluks tuua oma isikliku kogemuse. nimelt üle-kolmekümneselt ma lõpetsasin söömas käimise pitsabaaris, kus kohalikud koolipoisid armastasid hängida, sest lakkamatu külgelöömine muutus väljakannatamatuks. ja see polnud mingi kambas nilbete märkuste hõikamine, vaid pidevalt jala alla jäävad, häbelikult naeratatades maha vaatavad ja mõnikord kogeledes juttu teha püüdvad lapsukesed. ma ei näinud välja nagu teismeline, alla 25 mulle tol ajal üldiselt ei pakutud.

        • Ma olen ka märganud, et 20aastased ajavad pidevalt ligi, ilmselgelt stereotüüp “vanem kogemustega naisterahvas” töötab ja kuidas veel.

        • Defineeri “ajavad ligi”. Mul oli ka kunagi kolleeg, umbes 23, kes reaalselt keppis korraga ema ja tütart. Tema teatas lihtsalt, et noorematega on keeruline, aja mingit iba ja murra nende häbelikkust ja silita kätt ja vii kinno ja mida veel. Et muidu ju võib, aga kui lihtsalt keppi vaja, siis võtab mõne vanema, kel auk noort meest nähes automaatselt märg ja mingit pikka jauramist pole vaja.

          Sul VÕIB muidugi olla õigus; aga võib ka olla, et sa ajad segi “kogemustega” ja “kerge”.

        • Üks ajas mulle ligi terve eelmise semestri. Viis kallisse restorani ja tõi roose, kuigi ma algusest peale ütlesin, et restorani lähen ma alati, kui kutsutakse, aga midagi toimuma meie vahel küll ei hakka. Ma arvan, et viie kuuga oleks mõne noorema ehk siiski kätte saanud (ja saigi ühel hetkel), pole ilmtingimata vaja minusugust pensionäri tüüdata.

          Teine nägi kolm kuud vaeva, enne kui ma nõustusin temaga üldse välja minema. Minu teada (ja mul on kirjasaatjaid ja spioone teatavasti üle kogu maa) ei olnud mingeid kõrvalliine samal ajal üldse.

          Pealegi on minu elukogemuse üks osa see, et ma olen iseenda jaoks teinud reegli, et kui ma midagi pikemat plaanin, ei seksi ma kellegagi, keda ma vähemalt kolm nädalat ei tunne, sest muidu on liiga tihti tulemuseks see, et hoiad kahe käega peast kinni ja mõtled, et oli nüüd vaja. Nii et ma ei tea, keda sa siin kerglaseks nimetad, aga haugud vale puu all.

        • (anon=mina; wordpress huiab mind täna täiega, ilmselt saab aru, et ma ei räägi teemast, vaid august.)

        • Ma tegelt ei tahtnud selle “väikesed poisid ei ihale Rihannat” jutuga üldse sinuni välja jõuda, see oli sihuke üldine märkus. Palun vabandust!

        • a ma mõtlesin, et järsku see “kerge” teises tähenduses kehtibki. Selles tähenduses, et lihtne, et ei tule mingit jama, uncomplicated. Sest isegi kui 30 ringis naisterahvas kergemini kätte ei anna kui omavanused, on ehk põhjust loota, et vähemalt igasugust draamat on vähem, olgu keppides või keppimata. No võiks ju loota, et elu jooksul kulub inimesel draamat pealt vähemaks kui teismelise-varakahekümnesena.

        • Seda küll, mina ei viitsi üldse enam draamat teha. Miinuspool on muidugi see, et kui keegi närvi ajab, siis saadan otse pikalt.

        • Okei, see MILF-trend on tõenäoliselt muidugi kasvanud aga 50-50 see siiski kaugeltki pole. Statistikat ei leia. Ainult ajakirjanike “viimased uuringud tõestavad” mis reaalsuses tähendab klaviatuurist välja imetud naiste emotsioonidel trollivat artiklit:)

          Ma ei saa küll aru miks Rents omale mõnda nooremat-nunnumat kaisukaru ei taha:) Täitsa loogiline valik oleks ju. Sest alfadele Rentsi “ideoloogia” vaevalt vastuvõetav on:))

          Või on sel alal ka juba kõik teisiti kui minu nooruses?
          :))

        • Nooremat ja nunnumat olen proovinud. Ajas mind kohutavalt närvi, sest ma ise pole nunnu. Aga noorem ja mittenunnu, vabalt – aga minuvanustel üldiselt ei ole mu ideoloogiaga enam mingeid probleeme, kui nad just mingid rullnokad pole, saavad ise söögi tehtud küll vajadusel.

  5. Kui naine on purjus, mees on purjus, hommikul naine arvab, et mees vägistas teda (lihtsalt ei mäleta, mis juhtus). Siis naine võib öelda, et teda vägistati, aga mees ei või? Või siis mõlemad süüdistavad üksteist vägistamises?
    Kust see piir siis läheb?

    • Kas me räägime praegu sellest? Et 20 naist juhuslikult jõid ennast Cosbyga koos täis? Ma ei räägi ju sellest, ma räägin olukorrast, kus üks inimene konkreetselt paneb teisele midagi joogi sisse (üks naistest ütles näiteks, et jõi temaga ainult kohvi, ei mingit alkoholi) ja inimesed leiavad hiljem, et ju siis ohver oli ise süüdi.

      Ja vähemalt Eestis toimib üldiselt nii, et naine hommikul TUNNEB seda, kas vägistati, ja arst kinnitab seda, sest on näha, kas on ikka see ära retsitud või mitte. Lihtsalt jutu peale ei lähe keegi kinni, s.t. see, et prostituut, kes raha kätte ei saa, läheb kaebama, et vägistati, Eestis ei toimi.

      • Statistiliselt(jah, statistika on suurim vale, kuid ikkagi) on kahtlane, et kui naisi on juba 20 siis miks keegi neist kohe võimalusel suud lahti ei teinud – mida neil tegelikult karta oli? Või aja jooksul oleks kellelegi ikka räägitud ja mingit jutud liikvele läinud.

        Aga muidu, meestel ON raskem, sest kui palju on naisi, kelle ei on tihti peale jah. Tüüpiline tsikk ala klubis – ma EI ole sedasorti tüdruk, kes meestega kohe esimesel võimalusel voodisse roniks. Ma EI tee seda esimesel öö. Ütleme, et tsikk juba ronib tüübiga koju kaasa, ütleme, et on juba diivanil amelemas, ajab jalad laiali ja räägib juurde, et ma EI ole seda kunagi varem esimesel kohtimusel teinud, et see esimene kord jne. Väga palju võib käia sõna ei ümber, samal ajal teod näitavad muud – õnneks on jah arstlik komisjon, kuid noh, tsikile jääb see õigus, et ala ma ütlesin, et ei, aga tema käis peale vms. Mida keskmine mees sellises olukorras teeks, kui suust tuleb pm ei ja ei, aga teod näitavad muud? Päris palju kõrvalt taolisi juhtumeid näinud, õnneks tõesti mitte seda, et järgmisel hommikul kaineks saades mõeldakse ümber, et ei, see oli ikkagi vägistamine. Aga välismaa näidete puhul juhtub seda ümbermõtlemist vist rohkem.

        • Hee:)) Ma käisin kord ühe naisega kohtamas-kohvi joomas, pärast minu poole juttu edasi ajama. Siis aga läksime mingi mõttetu poliitilise-ideoloogilise asja pärast vaidlema. Naine vihastas ja teatas, et kõik, tema läheb koju. Laiutasin käsi, tellisin takso.

          Mõni aeg hiljem sain talt sõimata, et miks ma lubasin tal tookord ära minna!

          :))

        • Mismõttes jutud varem ei liikunud ? 2005. aastast saati on teema õhus olnud, Cracked on kena kokkuvõtte teinud:
          http://www.cracked.com/blog/why-we-all-ignored-bill-cosby-rape-charges-10-years/

        • (Oi, kuidas mulle käib närvidele suhtumine “mina pole midagi kuulnud, järelikult pole olnud”… sest, noh, alternatiivne tõlgendus “mina pole midagi kuulnud, äkki ma lihtsalt olen ignorantne” ei tule vist pähegi…)

  6. That is it. Blogija on meil rahvusvahelise mastaabiga 🙂

  7. Väga tõsine uudis. Vana perv: ligi 80. aastane mees. Olin täisti narkouimas 80ndatel täiskasvanud naine, olin äärmselt lahe neiu, mind vägistati. Naer missugune. Rents, miks selliselt nii tobedad postitused???

    • Aa, narkouimas neiusid tohib vägistada. Ka juhul, kui ise oled neile selle narkootikumi salaja kohvi sisse pannud. Aitäh, Roland, sinu panuse eest, nüüd tean, kuidas tropid mõtlevad.

      • Ütle, kes on su sõbrad…

        • Jah, igaüks, kes mu blogis kommenteerib, on automaatselt mu suurim sõber.

        • Alatu laim, mina kommenteerin siin ka !

      • No näed kallike, ma olin purjus, kui kommentaari kirjutasin, aga olin kindel, et kirjutasin, aga ainult ei teadnud, mida kirjutasin. Vaevalt, et narkouimas tibi mäletab paremini/sai olukorrast aru, mis tegelikult juhtus. Mitu kümmend aastat hiljem on lihtne öelda, oli Bill, aga tegelikult võis olla ka Will (nt. Smith), kes rautas antud naisterahvast ja keegi kunagi ei saagi teada tõde.

        • Jah, 20 naist, kes kõik ajavad ta lihtsalt kellegi teisega segamini ja keda tegelikult vägistas hoopis Billi kuri kaksikvend. Samuti on ebaoluline see, et üks neist jõi kohvi, enne kui “täis” jäi.

        • Kill Bill!
          :))

        • No ma ei tea, kas see Bill on nii osav, aga 40 aasta peale 20 naist reipida oma jutu ja muu osavusega, et nagu palju on neid, kes siis ei julge tunnistada? Kui vaatad, kasvõi üht kuulsamat juhtumit, siis noh tütarlapse isa oli pedofiil, aga tahtis väga Billist raamatu kirjutada, aga ilmselt oleks palju maksma läinud.
          40 aastat on umbes 14600 päeva, kakskümmend naist on kaksümmend naist. Eriliselt põnevat seksi soovis Bill iga kahe aasta tagant. Ma mõtlengi, et kui see on tõene, siis Bill oli nii osav jutumees, et ütles kõigile: “Ma olen Bill Cosby, keegi ei usu sind niikuinii.” Mina ei kiirustaks 20. pärast teda üles pooma, kui miljonid teda tunnustavad või enam mitte?

        • Ma leian, et normaalsed mehed ei seksi naistega, kes on sellise seisus, et ei saa aru, mis nendega toimub.

        • Siin on ka kindlasti tüdruk ise süüdi: https://www.youtube.com/watch?v=RoEzAHKOL3I

        • Aa, ei noh, kui palju aega möödas ja keegi varem ei rääkinud ja muidu tore mees, siis tõesti miks leili minna.

          Uskumatu loogikavõime.

          Teisisõnu, I fckin knew there was something wrong with you.

        • Pmlt kui eesmärk on karistus, siis on see karglemine tglt ka mõttetu, sest 80-aastane ilmselt neid tegusid enam ei korda. S.t karistus kui kasvatusvahend ei tööta, on karistus kui kättemaks või karistus kui hoiatus teistele. Viimane väidetavalt väga ei töötavat. Aga see keskmine paraku on tavaks jah meie maailmas.

          * Ma tglt ka ei leia, et keegi kedagi põrutada tohiks, kui üks osapooltest seda ei soovi, aga ma leian, et siin on peamine jauramine asja ümber, mitte asi ise. Müüb, noh.

  8. Siiani avalikustatud tunduvad valget nahavärvi naised olema:
    http://www.buzzfeed.com/tasneemnashrulla/here-are-all-the-women-who-have-accused-bill-cosby-of-sexual

    Bill Cosby enda abikaasa on must ja nad on pikalt abielus olnud. Neil on viis last ja Billi teine nimi on American Dad.

  9. Dengi-dengi, drebedengi. Sealt tagant võib paista Suur Papp. Üks lilleke võttis teema üles. Ülejäänud, kunagi BG-ga suhelnud tibinatel hakkas kelluke helisema: “sealt on ju PAPPI saada. Võib-olla? Kaotada pole ju midagi.” Tõestada takkajärgi selliseid asju on võimatu. Aga äkki näkkab. Äkki saame rikkurilt mõned millid valurahaks. Ja nii need süüdistused järsku kerkivadki.

    • Lihtsalt need kahtlused käivad juba 20 aastat iga paari aasta tagant. Nii et kahtlane.

      • Rumal oled. Sorry. AbFab on ka rumal. Sorry. Aga te mõlemad meeldite mulle. Abfabi pean ju nüüd uimastama, kuigi tal on parem uinuti.

        • Su viimaste kommentaaride põhjal jääb mulje, et sa oled täiesti empaatiavõimetu ja leiad, et “mis see väike reip siis ikka, kui suurt nagunii ei mäleta, poleks pidanud siis kaasa minemagi”. Vägistamine ei ole naiste jaoks “mis seal ikka”, see on üks kõige rõvedamaid asju, mis nendega juhtuda saab, paljud tapavad end pärast seda. See pole asi, millega naljatataks. Ja meie ühiskonnas, mis on täis Rolandeid, kes leiavad, et “ilmselt valetavad ja ise nad läksid kaasa”, ei riskiks naised “kuulsusejanus” sellist asja valetada, sest see on nõiajaht, mis sellele järgneb.

        • Kusjuures, Roland, mulje on vastastikune, ma just mõtlesin eile, et sellise mõttemaailmaga inimesega ma ei oska ega taha kuskilt otsast vaidlema ka hakata. Eksisteerime siis ilusti paralleelselt edasi, okei?

          Sellest teatud kontingendist meestest (sest need on fkin alati mehed), kes leiavad iga vägistamissüüdistuse peale, et “raudselt valetab” ja “raudselt tahab ainult raha” võiks raamatuid kirjutada; ilmselt on juba kirjutatud ka, võite raamatupoe eneseabi osakonda sobrama minna.

        • Oeh teid küll. Mäletan, üht juhtumit väga vanast ajast. Teatud internaatkooli õpilane, keda noorena ostmisel aitasin, kuna ta tõesti vajas abi…Üks hetk ja järsku jutt: ta väitis korduvalt, et mina olen tema isa. Meil oli 9 aastat vanuse vahe ehk mina olen tema isa? Mina sel kellajal sinna järgmistel päevadel ei läinud. Pool aastat.

          Nüüd mõelge Abby ja Rents: Inimene on maailma kuulsus. Kõik on teinud vigu, aga kui nii kuulus olla, siis seda me ei jaga ju või jagame?40 aastat ja muud narkouimas tibid, kes ei saanud aru, et narkootikum on neile kahjulik. Siis mingi põhi juhtum, kus naine lasi Crosbyl vägistada 3 korda enne kui selle lõpuks avaldas. Kronoloogiast selle juures Rents oskab kirjutada paremini.

          Siit minu ettepanek:
          Kui inimesed armunud, siis võiks enne voodisse minnes panna kirja, mis on lubatud ja mis mitte. Mõtle, kui oled kehv seksija ja pärast mingi mimm kaebab su kohtusse, kuna sa oled nüüd rikas ja ta sai halba keppi. WTF?

          Ühiskond ongi selline või pole?

          Ma räägin miljonitest, mitte 20 ehk mitte 0,00000222 või misiganes asjadest ja Rents ma olen solvunud, et Sa nii rumal oled.

        • Sinu tutvusringkond ehk on, minu ümber tõesti ei ole selliseid inimesi, kes läheks näiteks magava inimesega seksima, sest “ma mõtlesin, et talle äkki meeldib”. No EI OLE. Ma olen oma elu jooksul ka paar korda maani täis olnud, mulle on kenasti tekike peale pandud või suisa koju ära viidud. Ja rõve on mõelda, et kui keegi oleks selles olukorras mind ära kasutanud, leiaksid kõik, et mina olen süüdi, sest poleks pidanud peole minema ja poleks pidanud jooma jne jne. Me kõik teeme vigu, nagu sa ütlesid, aga mitte sugugi kõik ei ole värdjad, kes teiste vigu ära kasutavad. Ja mitte sugugi kõik ei ole värdjad, kes ise esmalt midagi joogi sisse panevad ja siis inimest ära kasutavad.

          Mõtle selle peale, kui palju on rikkaid kuulsusi. Miskipärast enamikku neist ei süüdistata kogu aeg. Aga ikka leiavad mõned, et kui ühte inimest 20 erinevat naist süüdistab, ju nad kõik siis kiusavad teda.

          Ma ausalt öeldes ei jaksa enam. Vaidle nagu seinaga, see oli minu poolt viimane kommentaar sulle sel teemal.

        • Kui inimene oimetu, siis ta ei tea, kas temaga on magatud. 95% Sinu juhtudest on selge, et Bill keppis neid. Mis võis olla täielik vale ainult tulenevalt ÜHEST inimest, mitte 20-st. MILJONID inimesed, mitte 20, 40 aasta peale, mis on avaldatud samas perioodis.

          Rents, ole sallivam ka nende suhtes, kes sinu arusaamade kohaset on sitapead. Saa aru 20 naist on siinkohal 0,00000002 naist. Kujutelm, millest varem kirjutasin, see on igas sõnastikus välja toodud, kus inimesed mõtlevad välja kuulsustega seoses.

  10. Ahjaa, Rolandisugustele “pigistame-silmad-kinni-mitukümmend-naist-tahavad-lihtsalt-raha-välja-pressida” panen väikese timeline’i ka:
    http://www.tvguide.com/news/bill-cosby-rape-allegations-timeline-1089629.aspx?rss=breakingnews&partnerid=gatehouse&profileid=breaking


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Kategooriad