Mida teha, kui sein on ees?

Nagu mõned teist mäletavad, pingutan ma juba vähemalt kümme kuud, et jõuda oma suure eesmärgini – nullist lõuatõmbest kümneni. Alustasin nii, et ei jaksanud ühtegi korralikult teha, aga umbes poole aastaga jõudsin kaheksani välja. Nüüd aga olen ma juba vähemalt kaks kuud üheksa peal ja ma ei saa siit kuidagi edasi. Olen kasutanud seda süsteemi ja ausalt öeldes mõtlesin juba, et peaks äkki tagasi eelmisesse perioodi minema, sest viies ja kuues päev käivad mul tegelikult üle jõu, s.t. viimased seeriad just. Which is not how I roll.

Arutasime seda trennis ja sain kuulda mitmeid erinevaid arvamusi:

a) Üheksa lõuatõmmet on niigi piisav, ehk peaks vahelduseks, no ma ei tea, näiteks RONIMA õppima. ( sellest nõuandest pole mulle midagi kasu, sest ma TAHAN neid rohkem teha, järelikult ma pingutan, kuni ma TEEN neid rohkem)

b) Sama treeningut pole mõtet liiga kaua kasutada, kui pole tulemusi olnud, on aeg neid lihasgruppe vahelduseks teisiti treenida. Pealegi tuleks teha üldse rohkem jõudu, lisada treeningule rohkem kõhulihaseharjutusi ja kätekõverdusi.

B meeldis mulle loomulikult rohkem, nii et selle põhjal võiks mulle vahelduseks sobida Armstrongi programm, mida tutvustab ülalolev video või see link. Kui see kuue nädalaga tulemusi ei anna, proovin hoopis Reconit (kui te ise seda viimast teha tahate, siis ärge unustage, et igal nädalal ikka vähemalt üks puhkepäev ka).

Nii et esmaspäeval alustan Armstrongiga ja te ei pea kuus nädalat enam midagi mu jõunumbritest kuulma. Kolmekuningapäeva paiku räägin, kuidas läks.

2 kommentaari

  1. Samas hea ikka, et sa seda seina-nalja siin rebida said.

    • See oleks väga kurb olnud, kui see sajandi nali oleks kaduma läinud.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid