Eks meil kõigil ole oma pahed

Mina näiteks loen vahel Pehmo-Priidu blogi, kui tööd teha ei viitsi, ja irvitan. Kui tema veel ei bloginud, lugesin I&I-d, kes nüüd räägivad ainult sellest, kui palju suppi nad suudavad oma pägalikule sisse suruda. Kuigi see on vist ainult hea, sest neil läks lõpus asi ikka päris käest ära, jätsin nende lugemise juba enne Perekooli maha, sest Tšehhi sõltumatute uuringute agentuuri teadlaste kinnitusel söövitab selline asi muidu ajju augu.

Igatahes ei vea Pehmokas mind iial alt. Nüüd näiteks oli ta kirjutanud sellest, kuidas kasvatada MEHELIKKU tahtejõudu – ma läksin kohe huviga lugema, et äkki saan väikevennale ka soovitada (tegelikult peaksin hoopis mina temalt õppima vist selles osas), aga tuli välja, et mehelik tahtejõud seisneb selles, kuidas ilmastikuoludest sõltumata trenni teha. Selle loogika järgi peaks mulle varsti peenis külge kasvama, sest alles esmaspäeva õhtul käisin -10ga jooksmas ja mõtlesin, et ei ole ju hullu midagi, võiks suisa öelda, et päris mõnus on. Kui algselt plaanisin külma tõttu ainult 40 minutit joosta, siis üsna pea otsustasin, et võib ikka tavapärase 60 teha. See kurikuulus vest, mida te kõik siin kirute, täidab suurepäraselt oma eesmärki, pidin isegi esimese luku lahti tegema, et liiga palav ei oleks. Ja see on küll minu isiklik hüpotees, aga ma arvan, et NAISELIKKU tahtejõudu oleks kasvatanud see, kui ma oleks kodus järjekindlalt tikkinud.

Üldse ei saa ma sellest loogikast aru. Ma eeldan, et talle meeldib sport, sest muidu ta seda ju nii palju ei teeks. Kuigi ma eeldan seda ainult selle baasil, et ma teen palju sporti, sest mulle meeldib see. Ja kui sulle meeldib trenni teha, siis pole selle jaoks just eriti palju tahtejõudu vaja. On küll külma ilmaga natuke raskem end välja vedada, aga TAHTEJÕUDU nõuavad minult küll hoopis teised asjad – see, et ma suudaks kuus tundi järjest arvuti taga töötada näiteks. Vat see tõmbab mu tahtejõutünni nii tilgatumaks, et mine või poodi uue järele.

Aga no – kes see aru saab, mida mehed mõtlevad. Ma tegelt tahtsin igasugu pikka juttu veel kirjutada, aga hommik jõudis enne kätte. Nagu muinasjutus.

12 kommentaari

  1. Ma jooksmas ei käi, aga mõttega “kui sulle meeldib trenni teha, siis pole selle jaoks just eriti palju tahtejõudu vaja” olen väga nõus. Ma olen korduvalt hurjutanud tuttavaid mõttekäigu “teed trenni => oled tubli” eest. Tubli olen, kui teen mingit (ebameeldivat, aga vajalikku) tööd, mitte, kui lähen kuhugi, kuhu keha kutsub.

  2. Ma joosta enam ei jaksa, kuid käin koeraga pikkadel jalutuskäikudel iga ilmaga. Minus on järelikult palju MEHELIKKU tahtejõudu, pole mingi pehmo. Olen über uhke.

  3. Aga kui mu ema jalutab iga päev läbi korraliku hulga kilomeetreid, ilusama ilmaga (st. kui pole libe) käib rattaga sõitmas? Kas ta siis hakkab ka meheks muutuma? Menopausist ma parem ei räägigi. Tuleb välja, et soovahetuseks pole operatsiooni vajagi.

    Kas see, kui ma pean ennast hommikuti vägisi voodist välja vedama, läheb meheliku või naiseliku tahtejõu alla? Aga pingutused selleks, et nõud oleks pestud?

  4. Sellest on muidugi õudsalt kahju, et Rents enam perekooli ei loe (juba 2 aastat viimasest postitusest).

    Ise olen seal otsinud aga ei leia neid parimaid postitusi kuidagi üles. Õigemini, võibolla leian aga – ei saa aru. Sest just Rentsi kommentaarid olid need, mis sealsed teemad teemanditeks lihvisid:))

    Ega vist lootust pole, et Rents palumise peale ikka natu-natukenegi Perekooli ka kajastaks. Sest see oleks justkui järeleandmine. Ega Rents pole nõrk, et lunimise peale midagi teeb.

    *võtab nuuksudes lahti Rentsi blogi rubriigi perekool ja loeb härdunult vanu postitusi*

    • Ma ei viitsi kaevata seal lihtsalt, sellised asjad võtavad nii palju aega ära, mida võiks päriselt nautida kasvõi pikutades ja kakaod juues.

      • See on juba tõsine pühendumus, kui Perekooli-postitusi ka taga igatsetakse.

        • Perekooli kollektiivaju teadis lahendust kõikidele Rentsi probleemidele:

          “Teine sarnane lahmija on Rents oma Pärdikute päevaraamatuga. Temal paljastuvad ka teatud teemade (nt. lapsed, koerad, Pärnu naisteplaaž) juures sellised pubekalikud mina-tean-kõige-paremini-kuidas-asjad-peavad-käima jooned. Ei aita see pikaaegne ülikooliharidus ka. Ainult laps aitab:D ”

          Ja Rents enam Perekoolis ei käi.

        • Kas kino tagareas seksida on ok?
          KUST SAAB LEGO ADVENDIKALENDREID? (okei see on tänaseks juba vana teema)
          Olen juba kaks nädalat seksita, KAS KELLELGI VEEL NII?
          Kas parem on seksida sõbranna või kolleegiga?

        • Tahtsin osta sõbrale naljapärast LEGO advendikalendrit, sest nägin seda poes ja üks sõber on fänn, aga kurat, see oli NII kallis.

        • Aitäh Kaur:))
          Aga ilma Rentsi kommentaarideta pole see ikka õige disko.

          Nagu vestern ilma Tarantinota.

          :))

  5. Mina ei kiru su vesti. Mitte sinutruudusest, vaid vestitruudusest ja soojatruudusest. Ent ettevaatust! See, et eelistad mõelda oma mugavale enesetundele, mitte sellele, mida teised sinust arvata võiksid, viitab KÕRGELE EALE ehk lihtsalt oma välimusest hoolimatusele ja kõrgematele selle abil saavutatavatele eesmärkidele (mehed-mehed-mehed-lapsed-mehed-RAHA) käegalöömisele.

    • Nojah, nende kõrgemate eesmärkideni rühkimiseks tuleks ikka ennastületavalt miinuskahekümnega persekrae alt sinist kanni demoda, Rents on pehmo mis pehmo. Allaandmine, käegalöömine… kuhu me niimoodi jõuame?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid