On ikka häid uudiseid ka ilmas

Näiteks selgus, et aasta paksuvihkaja tiitli saab nüüd kerge südamega teisele staarblogijale* üle anda. Ma nimelt vihkan üsna valimatult kõiki, kes kehval päeval mulle jalgu jäävad, ja parematel päevadel jällegi arrr ei vihka pea midagi. See viimane oli küll häbitu vale, aga see nimekiri on kenadel päevadel ikka üsna palju lühem ja sisaldab asju nagu silmakirjalikkus ja näljahäda, mitte “kellegi laps röökis poes, kõik titemammad on peast soojad kõplad, kes võiksid maamuna pealt kaduda”. See, et silmakirjalikkus mulle ei meeldi, tähendab muuhulgas seda, et natuke ajab närvi, kui keegi, kes alles hiljuti suure vaevaga veidi kaalust alla sai (ja ilmselt aasta pärast selle kõik kenasti tagasi korjanud on ja karjub, kuidas kõik võiks oma arvamuse omale hoida, sest see on ainult tema oma asi, milline ta välja näeb), leiab, et ta peaks nüüd kõigile teistele ütlema, et nad on tahtejõuetud lambad. Samas see paks on äkki mõne teise hirmsat tahtejõudu eeldava asjaga hakkama saanud, mis sul üle jõu käib, näiteks, ma ei teagi nüüd kohe … KESKKOOLI ÄRA LÕPETANUD. Aga ma ei hakka rääkima sellest, kuidas enda tegematajätmised on kõik olude sunnil juhtunud, aga teiste omad on tingitud sellest, et nad on ühed saamatud tropid. Need inimesed, kes loevad natuke laiema ampluaaga kirjandust kui erinevate kristallide maagilised omadused ja kaheksa erinevat auravalmistusviisi, on selle kõigega nagunii kursis. Küll aga meeldis mulle väga, kuidas Marca sel teemal kirjutas, ei tahaks küll kedagi solvata, aga ta on vist täiskasvanud inimene.

See on ka tore, et ma ei pea nädalavahetusel mitte ühtki essuma kätekõverdust tegema. Mul oli neist kopp juba väga väga väga sügavalt ees. Randmed ka naksusid juba ja arvasid, et igapäevaselt neid üle 60 teha on ehk liig. Ja see on hea, et ma olen vist novembri keskel ligi hiilinud motivatsioonilangusest üle saanud, sest pole enam nii rõve väljas. Kohati isegi tundub, et äkki me küll sureme kõik hirmsat surma, aga mitte päris otsekohe, vaid näiteks järgmisel nädalal või näeme isegi veel kevade ära.

* Ma täitsa teadlikult ei lingi, sest me ei peaks tegelikult idioote kuulsaks tegema, ainult selleks, et nad klikkide arvelt rohkem tasuta manti saaksid. Seda enam, et ta on oma blogis öelnud ka, et midagi peab talle ometi kasu olema sellest, et ta rahvast rõõmustab, mis minu meelest on äärmiselt küüniline suhtumine – aga samas, mina rõõmustan siin iseennast, eks igaühel omad väljundid. Ja minagi olin 20aastaselt (tema on küll tiba vanem) sama mustvalge maailmapildiga, äkki ta kasvab ka ühel päeval suureks. Lihtsalt kui rääkida sellest, et tarkus ja mõistmine tulebki väikeste osade kaupa, siis see tema torrent tilgub küll üksikute bittide kaupa.

17 kommentaari

  1. Sa oled lihtsalt kade joodiku eksnaine Reena…

    By: staarblogija nr 3

    • Misse?

      Mu tohletanud aju ragiseb ja kõrvadest pudeneb tolmu – ma ei suuda välja mõelda, mille kohta see kade käib?

      Rents on:
      a) joodikute naiste peale kade, olles ise eks
      b) iga öö tekist vati välja närinud, sest talle ei pakuta klikkide eest tasuta koikostüümi
      c) tähtblogimise osas kade – kui vaid oskaks, vahetakse auditooriumi kvaliteedi kvantiteedi vastu ja lahendaks ka eelnevad kaks – mõlemaid oleks jalaga segada
      d) ?

      • Ah tead, ma lähtusin siin ainult Merje end sõnadest😀

      • Isver, mulle tuli nüüd meelde et köögiblogisse pole ammu kirjutanud… peaks Rentsile blogimaailmas ausat konkurentsi pakkuma ikka, seda enam et toidurüvetamine pole maailmast kuhugi kadunud.

    • “Sa oled lihtsalt kade” on minu meelest ajudeta tibide lemmikargument, sest siis ei pea reaalselt mõtlema selle peale, mida neile öeldi (sest poleks, millega mõelda nagunii, eks ole). No et kui keegi kirjutab oma Guessi teksadest ja keegi teine leiab, et see ehk ei olegi ta elu eesmärk, on ta kindlasti kade. Minu eesmärk ei ole blogis võimalikult palju tasuta manti jagada ja järjest erinevaid vihapostitusi kirjutada (et hiljem öelda “ma ei mõelnud seda tegelikult ikka nii”), et suvakaid ligi meelitada, kes pool ajast arugi ei saa, mida neile kirjutatakse, et oleks võimalik selle arvelt elatist teenida.

      Aga rõõm näha, et ta sealt Tallinnast teab, mis minu elus täpselt toimub. I&I tulevad kohe heldimusega meelde. Eks ta joodiku lapsena empatiseeriks kindlasti, kui ta seda va empaatiavõimet mõnes joogatunnis mati alla poleks unustanud.

      • Kle Rents, kui üritada veits veel sügavuti😛 teemas püsida, siis võiks ju katsetada kakelust ja vaidluskuntsti siiski kõige olulisemal – kumb teist on “pandavam”

        (siinkohal võiks veel lõputult heietada ilu tähendusest meie elus jms.jne.) on? Kas sina vai Merje? Mingi pilt rippus kuskil millalgi ja mumeelest olite mõlemad.
        Kesse ikka lugeda ja süüvida viitsib sõnamulinasse kes mida sööb ja mis lihast treenib. Kui valimisteks läheb, siis on vist pilt, onja, lõpuks oluline ja määrav.
        Ahsoojah uueks võrdlusfotoks olekski ka juba aeg. Pööblile ja mulle meeldiks kindlasti.

  2. Quod licet Iovi, non licet bovi, huh?

    • Ja vastupidi.😉

  3. Rents, kas kibestumine on nii suur, et 6. langesid ja nüüd väikest noort tütarlast mõnitad, kes niigi peab ränkrasket tööd tegema, et uuesti esimeseks tulla? Mida küll AbFab sellest arvaks? :O

  4. Seisan poe järjekorras. Seal on ema oma tütrekesega. Väike tüdruk on üleni roosas riietuses ja hoiab käes nukukest. Nojah, ta sündis siia maailma tüdrukuna ja tema elu tipphetkeks saabki olema see kui ta abiellub ning seejärel sünnitab lapsi(täisväärtuslik elu).
    Tema tulevane mees ei joo ja oskab teha remonti või teenib palju raha ning tööd tegema ei pea vaid palgatud pärismehed teevad remondi ja ehitustööd nende majas.
    Tütartsikid aga peavad blogisid ja kirjutavad kehakaalust, trennist ning vaimsetest asjadest. Toituvad tervislikult ja päästavad armsaid kassikesi neid feisspuukis seerides. Valimispäeval lähevad hääletavad noore, sportliku(keha) ja ilusa(näojoontega) meeskandidaadi poolt.

  5. Aga ega Merje nišš ei olegi ju põhimõtted ja meelekindlus (see rohkem Rentsi vastutusala:)) vaid kätš ja emotsioonid. Ning seda teeb ta suurepäraselt. Kogu muu tuimurite kari käib end tema blogis hommikuti üles äratamas. Pilk Merje blogile ja elu tulvab soontesse, uimasest kodukanast saab vihane metskass kes tormab võitlusse:))

    Elu ei ole mõttetu kui on kellegiga kakelda.

  6. Kas ma pean tõesti ise hakkama seda blogi nüüd otsima?😦 Rents, sa oled nii kaua ja palju õppinud, et tead ju suurepäraselt, et kui inimene ise mingi ülesande lahendab, siis jääb see lahendus talle alatiseks meelde. S.t tee Merje blogisse jääb ilmselt ka. Kui sa lingi oleksid pannud, oleks see vaid olnud üks link kuskile suvalise kohta a la kaassõitjana külasauna sõidutatud saada, millele teist korda ei mõtleks.😀 * Muidu ei viitsikski otsida, aga kui kolm lauset hiljem on juttu tahtejõust ja tegematqjätmistest, siis lihtsalt peab, eks ole…

  7. Nojah. Kes otsib see leiab. Minu arust oli sinu paksupostitus märksa värvikam. Aga tal on neid muidugi mitu. Ja sinu omast hilisemad.

    • Oot, kas Rents kirjutas pakse halvustava postituse ja kustutas hiljem ära, et pakse mitte solvata? (Arhiivis otsides leidsin sellekohase teksti).

      Sellisel juhul mina kui joodikute üks esindajatest nõuan, et Rents kustutaks kõik joodikuid halvustavad postitused. Teiseks nõuan, et meie kui vähemuse kohta ei kasutataks edaspidi enam halvustavat sõna “joodikud” vaid öeldaks korrektselt “alkoholi liigtarvitajad”.

      Inimesed saage ometi aru – alkoholism on haigus nagu rasvuminegi ning võitlus sellega no väga-väga raske. See nõuab terve armee psühholoogide, riigiteenistujate ja nõustajate abi aga mitte hukkamõistu.

      Loodan, et üheskoos Paksude Eesti Kodanlaste vähemusgrupiga suudame ka meie – Alkoholi Liigtarvitajad – endale rohkem demokraatlikke õigusi välja võidelda ning teile hakkab kohale jõudma, et ka meie oleme inimesed suurte tunnete ja sügava-sügava hingeeluga.

      • Näed sa, ma ise ei mäletanudki enam, et kustutanud olin, aga ju siis tõesti. See oli mul selline emotsionaalne hüüatus, sest üritasin mina jalgrattaga sõita ja kahes kohas järjest oli jalgrattatee täis inimest, kellest lihtsalt ei mahu mingit pidi mööda.

      • MM, Trt-s Pargi tn-l on su mõte kokkuvõtlikult grafitina esitatud. Kahju, et siin pildina seda esitada ei saa. Kuid kiri on: “Ära sodi seina! Tal on ka tunded!”

  8. Mul on hea meel, et nii “häid kui halbu uudiseid ka ilmas”, ega muidu keegi teakski? Ja mul on hea meel ka selle üle, et lõp..


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid