Midagi ekstra Madile

Ehk siis “Mitmendast sentimeetrist algab petmine?

10 kommentaari

  1. Kas mulle ainult tundub, või mingit selget vastust seal lõpuks ei saadagi ?

    • Tahaksid, et see asi üheselt paigas oleks, soovitatavalt tabeli või diagrammiga?

      • Hea veel, et ei joonista…

        • Ray, sa viitad anekdoodile või niisama?

        • Ray on intertekstuaalne.

        • Ah ja no mis ma pipardan, anekdoot ise kah:

          Ajakiri “Nõukogude Naine” kuulutas välja konkursi teemaga “Kas me tunneme naisi?”
          Võitis noor poiss nimega Petja Ivanov, 10-aastane.
          Ärritunud lugeja kirjutab kirja toimetusse:
          “Mis korralagedus teil seal toimub? Ma olen 65-aastane ning tunnen naisi juba alates 12 eluaastast alates aga teie andsite auhinna mingisugusele poisikesele!”
          Toimetusest vastatakse talle:
          “Meie konkursi esimesele küsimusele “Millises paigas on naistel kõige kräsusemad juuksed?” vastas Petja õigesti – Kesk-Aafrikas. Aga mis vastasite teie? Ja veel joonistasite ka pildi juurde!
          Meie konkursi teisele küsimusele “Kuidas nimetatakse naiste tähtsaimat organit?” vastas Petja õigesti – Ülemaailmne Naiste Föderatsioon. Aga mis vastasite teie? Ja veel joonistasite ka pildi juurde!
          Ning lõpuks, meie konkursi kolmandale küsimusele “Mida naised ootavad kannatamatusega iga kuu?” vastas Petja õigesti – “Nõukogude Naise” uut numbrit. Aga mis vastasite teie? Täname, et ei lisanud joonistust!”

        • “Intertekstuaalne…” Ma ei kasutaks nii peeni sõnu nagu kõrgelt haritud neiud siin, aga jah, seesama vana nali oli mõttes küll😛

  2. Aitäh Reena, sa oled tõeline sõber:))
    Kuigi kõrvalisel inimesel võib nüüd tekkida küsimus, et miks seda teemat minuga seostatakse.

    :))

  3. Armas taevas! Ma pean vist hakkama Perekooli uuesti lugema… :O

  4. See teema-arendus meenutab mulle ühte mu esimestest välisüliõpilastest ajast, kui ma veel tuutor olin. Noor daam läks üliväga elevile, kui sai teada, et meil ei lõigatagi mehi vaikimisi ümber, nagu see USAs kombeks on, ning suutis seejärel endale intensiivse laiendatud sisemonoloogi käigus (kõik lauasistujad said sellest osa) ära tõestada, et kuniks ta kondoomi kasutab, on kõik koššer (ta oli juut) ja ta on de facto oma kodumaal elavale kutile truu. Sest kumm on ju vahel.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid