Intertekstuaalne postitus

the-oldest-dj-in-the-world-02

Tahtsin teile kõigile öelda, et ma olen jõudnud vaimsuse kõrgeimale astmele, minu aura särab nagu päike ja ma ise olen juba igati valmis kõiksusega üheks saama, järgmiseks sammuks on ilmselgelt nirvaana. Tahket toitu ma enam ei tarbi, sest seda pole minu vaimsusastmel lihtsalt vaja ja see raiskaks ka kallist aega, mida on niigi liiga vähe. Aega investeerin ma tunduvalt targemalt, nagu minusugusele vaimsele inimesele kombeks. Seda enam, et ega mul nirvaanasse jõudmiseks palju aega ei ole, praegu olen ma juba 28 ja kõik teavad, et 30aastaselt on naised juba mõttetud kaltsud, kes ei tohiks Facebooki seinal mõtteidki avaldada, sest olgem ausad – keda need vanainimeste mõtted ikka huvitavad? Ma saan aru küll, et ega seal vanadekodus suurt midagi muud peale netis passimise teha ei ole, aga nad võiksid omale mingi oma saidi teha, yhejalagahauas.com näiteks.

Nii et mina kulutan meile antud minuteid ja tunde tunduvalt mõistlikumalt ja muidugi vaimsemalt. Ärkan üles, mediteerin, teen natuke joogat, mediteerin veel, kirjutan vähemalt ühe, aga ehk ka kaks postitust sellest, keda ma parajasti vihkan ja mis mind närvi ajab*, mediteerin – ja ongi aeg väikseks une-eelseks joogaks ja saab magama ära minna. Kui aega üle jääb, ostan internetist olulisi asju, mis mind arenguteel edasi aitavad, näiteks eriti nummisid kõrgeid kingi (proovige ise lühikeste jalgadega igavikutrepil ronida!), kaitsvaid kristalle, aurapuhastuskomplekte jms. Korra nädalas leian aega ka tantraseksiks, aga sellest ma muidugi ei kirjuta, sest see oleks labane. Vaimsust on juba nii palju, et varsti pressib kõrvadest välja, aastavahetuseks peaksin kenasti nirvaanas kohal olema, nii et ärge siis imestage, kui enam ühtki postitust ei tule.

* Õnneks ei ole teemasid raske leida, sest kuna MINA olen nii kõrgesti arenenud ja kõigist teistest parem, aga mõistvuse loengutel polnud mul aega kohal käia, sest mul oli samal ajal kogu aeg maniküür, siis tunduvad absoluutselt KÕIK inimesed mulle vähemalt poolenisti debiilikutena. Peale minu musi muidugi, tema on täiuslik, sest ega ma ometi sitta valikut ei teeks. Ütleme nii, et meievaheline ühendus toimib suurepäraselt ka astraalkehade tasandil. Ja no ega ma sellist olulist infot ometi maailmaga jagamata ei jäta. Kommenteerige innukalt ja võtke minuga ka isiklikult ühendust, ehk järgmine kord kirjutan just teist!

P.S. Ühtegi linki ma ei pane, sest tõesti, ei ole mul tahtmist sellesse armsasse koerapulma osaliseks astuda. Nii et ütleme, et see postitus oli lihtsalt väike käeharjutus ilukirjanduslikus vallas. Millisena mina näen oma tulevikku, kui elu annab.

7 kommentaari

  1. Pagan, Juantxo on sulle ajupesu teinud! MIllal ta juba jõudis???

    • Jah, Juan see oligi, kes sundis mind oma elu muutma. Vaatasin, kuidas ta passib oma oksal täiesti mõõtmatus rahus – ja siis järsku ründab oma saaki täiesti ootamatult ja surmava täpsusega. Sellest tahan ka mina edaspidi oma eluteel lähtuda.

      • Kui sa kolme päeva pärast nirvaanas oled, ei taha ega lähtu sa enam midagi. “In the Buddhist context nirvana refers to the imperturbable stillness of mind after the fires of desire, aversion, and delusion have been finally extinguished.”

        * Googeldades tuleb Nirvana eespool nirvanat. 😛

        • Mundane tasks pidi teatavasti seda protsessi kiirendama, nii et kuni sinnajõudmiseni peaksin eriti innukalt harjaga vehkima.

  2. Aeg, aeg, aeg… Nooruses ei mõtle keegi aja peale. Et noh jah on ja missiis? Vanaduse lähenedes on vastupidi. Nohhjahhi enam pole.

  3. Stargate’is olid kunagi asgardide nimelised elukad, ilgelt vaimsed, kõrgemale tasemele tõusnud. Siin on kindlasti mingi diip seos kuskil, aga mina pole veel sellisel tasemel, et seda ära tabada.

  4. Lõpuks ometi! Hakkame nüüd inglitega tervendama!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Kategooriad