No tere taas, seltsimees Lagunov*

Reet ütleb küll alati, et TEMA on seltsimees Lagunov, aga tegelikult on ilmselge, et see tiitel peaks ikka mulle kuuluma. Eile üritasin üle kahe-kolme nädala taas jooksma minna. Mitte et ma suur tormifänn oleksin, aga mõõdukas tuisk on Atu lemmikilm ja ta polnud mitu päeva mõnusalt pikka jalutuskäiku saanud, nii et mõtlesin, et pean ta ju välja viima. Juba kümme minutit pärast jooksma hakkamist tundsin seda eelebamugavust, mida ma juba peatse valuna defineerida oskan – kuna ma selle nüüd ära tunnen, olin mõistlik ja läksin kohe hoopis kiirkõnni peale üle, nii et selle tulemusena valutas hommikul põlv hästi-hästi tsipa ja nüüd on veel ainult natuke tundlik.

Plaanisin järgmise nädala alguses nagunii arsti juurde minna vereproovi andma, eks ma nüüd küsin talt siis saatekirja, et saaks kellegi juurde, kes sensuaalselt mu põlve silitab ja ehk sellest ka mõne paljastava pildi teeb. Selge on igatahes see, et mõnda aega piirdub mu kardio kiirkõnni ja ujumisega.

P.S. Mõõtsin oma ahviindeksit täna – see on siruulatuse pikkus miinus inimese pikkus. Mida suurem see on, seda kaugemale üks inimene loomulikult ulatab, s.t. seda vähem piire ta pikkus talle seab. Minul oli see -11. Treeneril näiteks on +8 või +9. :S Selline väike erinevus siis. Mõõtke end minu rõõmuks ja öelge, kuidas teil on.

* Kes ei tea, kes on seltsimees Lagunov, siis:

32 kommentaari

  1. + 4 Olen Sinust ahvim🙂

  2. Ma loen sinu blogi silmaringi laiendamise eesmärgil. Täna sain teada, kes on Logunov ja et minu ahviindeks on +2. Viimases olen veidi pettunud, sest olen kogu aeg teadnud, et mul on pikad, s.t ahvikäed.
    Aga sinu treenerile jään kõvasti alla.
    Loodetavasti sul siiski on treenimisel veidi vähem järjekindlust kui Logunovil
    Tahaks ju edaspidigi su postitusi lugeda.

  3. AI=-4, aga s.o mõõdetud nii et ajasin käed seina peal laiali ja et sõrmed ulatusid veits ukseaugu peale, siis arvestasin selle mõtteliselt juurde ja mõõtsin ukseni oleva maa ca 90 cm-se lauaga ära ja siis selle laua ca 30-cm-se joonlauaga + selle osa lauast, mis ühele lauapikkusele lisandus. Nii et täpsus on perfektne ja mõõtmisviga nagu ei olekski!😀 Ma arvan tglt, et lisasin tiibade siruulatuse pikkust, mitte ei vähendanud.

    *Kes on mu mõõdulinti pannud ja kuhu?

    ** Ma kahtlustan, et äkki on ahviindeksil mingi soolisus ka. Et mehed on ahvimad äkki. Mulle puhtvisuaalselt tundub, et mehed on vähem kompaktsed, aga see võib mingi optiline efekt ka olla. Sinust on küll pealt näha, et sul on lühijäsemed. Minul ka. Ja tulemus tõestab seda ka. Mõlemad olema masajalad ka ju.😀

    • a ja e vahetamise puue, sry.😦

      • Sulle peaks liköörikommid ja “rummikoogid” keelatud olema.

        • Heida õige pikali ja söö end rummikommidest ka liköörikookidest surnuks, kui võiks paluda. Võid vabalt seistes või istudes seda ka teha.

        • ok.

  4. Rents, kas esimese sõnaga ei pannud puusse?

    • No püha jumal, kas nüüd on tõesti juba kommenteerijate asi see ka, millistest sõbrannadest ma rääkida tohin ja kuidas ma neid nimetama pean? Tahan, kutsun teda üldse tupsununnukeseks.

      • Ära kutsu, ma ütlesin oma lapsele “numminups” üleeile (teatud inimeste halb mõju) ja ta hakkas nutma selle peale, ja ta on ometi sihuke rõõmsameelne sangviinik mul. Ütled sõbrannale “tupsununnu” ja rikud suhte igaveseks.

      • indeks on +2. See on sõrmeotsast sõrmeotsani.

        Masajalgsus peaks a-indeksit ainult tõstma ju?

        • MASAJALGSUS? :O

        • Kaur, ma olen hästi masajalgne ja ahviindeks on -10 või -11 (mõõtmine ei olnud väga täpne). Pikk kere ja lühikesed jäsemed, selline masajalgsus ainult vähendab ahviindeksit.

          Ja seletab, miks mul see koomiksite trikk, kus kangelane üle selja taha raudu pandud käte hüppab, järeleproovimisel ei õnnestunud. Kõik tuttavad veel imestasid, et mis mõttes ei õnnestu, nii iisi ju.

        • k.k.p.s. alustas (“Mõlemad olema masajalad ka ju. :D”). Ma lihtsalt mõtlesin, et lühikesed jalad peaks keha pikkust vähendama ja AI-d suurendama🙂

          Kas lühikesed jalad on anatoomiliselt korrelatsioonis lühikeste kätega? Miks peaks?

        • Lühikesed jalad teevad indeksi muidugi paremaks, aga kahjuks käed sellest reaalselt pikemaks ei muutu😀
          AbFab, -2

        • Minu pakkumine on, et inimesel on teatud tüüpi kehaehitus. S.t kui tal on pikad jäsemed, siis on tal kõik jäsemed pikad võrreldes kehaga. Mitte et inimene oleks maru pikk oma pikkade jalgade arvelt, vaid et tema üldpikkusest on jalgade arvel suurem protsent. Ja jalgade ja käte pikkus on omavahel korrelatsioonis. Mitte kausaalses sõltuvuses, vaid lihtsalt üldiselt pikemad toruluud või midagi.

        • Tegelikult ei ole nii. Meil on trennis näiteks tüdruk, kes on minust lühem, aga siruulatus on mitu cm pikem, nii et ulatub minust mitu cm kaugemale.

        • a lühike saab olla ka lühikese kere tõttu. Mul on trennis üks tüdruk, kes on minust 10 cm lühem, aga pikemate jalgadega kui ma.

  5. A mis see tähendab, kui ahviindeks 0 on? Pole üldse ahv?😛

  6. – 6. Pole sellele kunagi varem mõelnud, et käed võiksid lühikesed olla, aga pükse ostes peab küll enamasti neid nii 10 cm võrra lühemaks tegema alati.

  7. Tead, ma sain täpselt sama murega saatekirja, ootasin poolteist kuud (Vaksali tn arstide juurde saab lausa nii kiirelt) ja siis sain lõpuks soovituse, et kui söön praegu palju tailiha, pangu juurde kana või kala; kui söön praegu palju kana või kala, siis rohkem tailiha; kui söön praegu palju muna, söögu vähem, a kui söön vähe, siis on õige aeg vitsutama hakata. Käi ikka röntgenis ära ja tee see trall ära, aga pane vaim valmis, et on suure tõenäosusega sarnane soovitus tulemas. Pärast pikka ootamast ja jooksmata jätmist oli kuidagi nagu..noh. Tead ise ka.

    • Ja mis lõpuks sai? Läks ise üle? Ja pikalt seda ootama pidi?

      • Läks ise üle. Jätsin kõik põlve koormavad treeningud ära ja enam ei valutanud. Väga igav on nüüd trenni teha. Ca 3 nädalat läks mööda ja enam ei olnud trepist üles kõndides igal sammul valus, siis nagu hajus tähelepanu ära ja ei pannudki tähele kuna, aga läks täitsa üle.

        Muidugi, ma suutsin arsti aega oodates välja guugeldada, et miskil toredal USA naisel oli selline valu põlves mitu aastat ja oli luuvähk. Nii et kokkuvõttes õnnelik lõpp😀

        • Muidugi on igav trenni teha, kui kuskilt ei valuta.:/ Vahepeal hakkad kahtlema, oled sa ikka nüüd elus ja ega sa seda kõike unes ei näe.

  8. “kardio piirdub kiirkõnni ja ujumisega.”

    Ma ei tea, kuidas teil, aga meil siin Nõmmel on lumi maas. Suusatamine on raudselt lahedam kui kiirkõnd või ujumine. Kõtt metsa alla!!!

    • Ma ei ole suusatamise fänn, selle rõõmu jätan Pehmole. Lumelauatamine on teine asi, aga selle jaoks elan ma vales kohas. Tundub, et ühel hetkel tuleb ikka kolimine ette võtta, sest kõik, mida ma armastan, eeldab natuke kõrgemaid pinnavorme.😀

      • Miks sa ei ole suusatamise fänn? Kas sulle rulluisutada meeldib?

        • Jah, aga rulluisutada saab lühkarites, on mõnusalt soe, tuul puhub kenasti. Kätega teen, mida tahan, ei pea mingite keppidega lolli mängima. Suusad on ebamugavalt pikad ka. Not my thing.

      • Kas seal jõe ääres tänavu neid ägedaid kahurilumemägesid ei ole? Võta pisikesed plastsuusad ja tee aktsiooni. See on ülilahe ehkki nõuab kiiret regeerimist ja natuke harjutamist. Tarvikud on libedad (kuid odavad võrreldes pärissuusavarustusega) ja sõidumaa lühike. Laululava nõlvast võid ka lasta. Seal on see pluss, et saad suusad jalast võtta ja üles liduda. Jõllitajad surgu maha või häbenegu, et ise ei viitsi. Mis see nende asi on.😀 No ses mõttes, et perseli oled kogu aeg nagunii, aga mis see teiste asi on.

        • Isegi sellise asja puhul meeldivad mulle need pisikesed “mängulumelauad” rohkem.

  9. Muidugi tean, keda sümboliseerib Lagunov. Bruce Willist. Mina nii visa hing ei ole. Samas ei nõustu, et meestel on ahvi aju.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid