mmm, minu mõnusad musklid

Kuna isegi mu trennikaaslased ignovad juttu sellest, KUI suurepärane ma ikka eile olin, räägin teile. Aga peate vanduma, et ei ütle (nagu lambist Facebookis kuulda sain), et jääb mulje, nagu mul viisaastakuplaani üldse ei oleks, sest muidu ei jääks ometi aega trennis käia. Ma paneks küll oma maailmavallutusplaanid ka Instagrammi üles, aga esiteks kardan ära sõnuda, teiseks ei meeldi mulle asjadest liiga vara rääkida ja kolmandaks ei ole vaja, et KAPO mulle ukse taha tuleks, sest kogu Baltikumi diktaatoriks saamine (okei, see kass on nüüd kotist väljas) koos selle realiseerimiseks vajalike ettevõtmistega võib neile vastukarva olla.

Aga 12. jaanuar kuulutatakse ilmselt Eesti Vabariigi presidendi poolt uueks riigipühaks, sest just see on päev, mil ma lõpuks oma kauaoodatud eesmärgi saavutasin ja kümme lõuatõmmet ära tegin. Üldse oli see suurepärane trennipäev, sest tegime crossfiti asemel kalisteenikat, nii et kõik harjutused olid oma keharaskusega ja kokkuvõttes tavalisest tiba raskemad, aga mõnusamad ja jäi rohkem puhkeaega, mille ma venitamisega täitsin – selle tulemusena sain ma trenni lõpuks spagaadi maha. Mitte küll niimoodi vabalt spagaati libisedes, nagu ma minevikust mäletan, vaid pidin ikka tiba survestama, aga maamärgiks sobib küll.

Nii on, kui oled kaua millegi nimel vaeva näinud, on ikka megamõnus see lõpuks kätte saada. Nii mõnus, et kuigi ma esimese asjana erutatult lõugasin, et I just earned a cookie!*, ei tahtnud hiljem enam nii tublisse kehasse mingit jura panna, vaid tegin hoopis toorsalatit suitsukanaga. Sest kui teine on nii tubli olnud ja teinud kõik, mis ma tahan, mis ma ikka talle rasva sisse topin.

Homme teen põlvest röntgeni, aga mul on kuri kahtlus, et see ei näita midagi huvitavat ja krõbistan lihtsalt glükosamiini, kuni füsioterapeudi juurde aja saan – perearst ütles, et sinna saab saatekirja anda ainult traumatoloog, mis on naljakas, sest mingit traumat mul ju olnud ei ole.

P.S. Mõtlesin täna, et peaks tegema ühe postituse kõigist asjadest, mida ma koduse trenni jaoks kasutan, sest äkki mõnda imelikku huvitab. Aga hetkel veel ei viitsi.

* mu jõutreener pole eestlane ja minul on vajadus kohese positiivse tagasiside järele, isegi kui ma endale seda ise pean andma

15 kommentaari

  1. mind huvitab!!

    • => Mallukas on imelik!

    • Mallukas, juhtusin lugema su seisukohta pisi-Emily suhtes. Sellest piisas, et olla sinuga samalpool barrikaadi.

  2. Perearst saab anda saatekirja ka taastusraviarstile. See on natuke kiirem viis füsioterapeudini jõudmiseks.

  3. Mind ka huvitab. Äkki sul on midagi jube tõhusat abiks trenni tegemisel, mida mul pole ja seepärast mina ei jõuagi lõuatõmbeid teha ja sina jõuad. Seega ma saaksin endale ka kohe sama imevidina hankida ja ka lõuatõmmetega hakkama saada… Küll oleks lihtne ja mugav.

    Ja põlvedraama huvitab mind ka, sest minu omad ei taha ka enam joosta ja arst tegi pilti, andis ortopeedile saatekirja ja ma ei saanud ikka aega enne, kui reisile pidin tulema ja seega ma ei saa ikka veel joosta. Jube lohutav oleks lugeda, kuidas keegi saab oma põlved korda niisama füsioterapeudi juures nii, et ongi korras ja ei olegi oppi vaja.

    • Kang on sul? See, millel tõmmata? Negatiivseid teed? Tõmbeid siis. (Ma teen; ühtegi lõuga ei suuda tõmmata, aga eesmärgile lähemale olen küll saanud.)

    • Hah, lõuatõmmete osas kahjuks mitte. Ostsin endale küll alles lõuatõmbekangi, et saaks kodus harjutada, aga pole selle ülespanekuni veel jõudnud, nii et lõuatõmbed on tulnud ilma igasuguste koduste vahenditeta, tyski kange ja rannas olevaid kange kasutades. Ainsateks kodusteks abivahenditeks on selles osas sussid – ma teen nukkidel kätekõverdusi (sest tavalised hakkavad liialt randmetele) nii, et panen rusikad pehmete susside peale, et nukkidel valus poleks. Sest lõuatõmmeteks tuleb ka toetavaid lihaseid treenida, st kätekõverdusi teha ja neid keretõsteid, kus käed selja taha mingi asja peale paned ja siis end üles surud.

      Aga mina ei suutnud alguses isegi ühte lõuatõmmet teha, alustasin toetatud lõuatõmmetega, st jalad olid nurga alt maas (mida suuremaks nurga ajad, st mida vähem nad sind toetavad, seda parem muidugi). Kui suutsin kaks tavalist ära teha, siis alles hakkasin nendega seeriaid tegema ja tegin ikka toetatud lõuatõmbeid vahele veel mõnda aega.

      • Lõuatõmbekangi mul pole, olen ainult kätekõverdusi teinud ja hantleid tõstnud kodustes tingimustes. Võtan need keretõsted ka uuesti kavva sisse (ma kunagi tegin neid aga vähemalt aasta tagasi, ei teagi, miks ära põlgasin), siis ehk edeneb ja mingi aja pärast jaksan rohkem kui ühe väga hädise lõuatõmbe teha, kui kangile ligi pääsen.

        Igatahes aitäh nõu eest 🙂

  4. Ma siiski arvan et sa teenisid ära nüüd selle koogi mille me laupäeval nahka panime enne peapeal seismise harjutamist 😛

    • Sirks, tean sind kui mööblidisainerit (Rentsi lõhkirebitud särk), aga… kas Sul on tõesti kuskil muskleid?

      • Rents on mööbel? Muide ma tegin sellele särgile ettepoole ka augud ja punutised, nüüd on see veel rebestatum. Mina peidan oma muskleid hästi saja kampsuniga sest külm on, aga suudan ka need 10 lõuatõmmet vajadusel ära teha küll jah, vb biitseps ei näe ainult nii lahe välja kui Rentsil (tätokaid pole höhöhöhö).


  5. Pane endast kah mõni sarnane video üles, küll su fännid seda hinnata oskavad.

    • Väga korralikult teeb tüdruk.

  6. Ütle mulle sõnad “saatekiri” või ” taastusraviarst” ja mu muidu liiga madal vererõhk kütab sellistesse kõrgustesse, et oi-oi-oi! Titt oli septembris nelja kuune, kui saatekirja laste taastusraviarsti juurde saime… aja selle tola juurde sain 29.dets ehk et titt oli selleks ajaks 6,5 kuud vana. Taastusravitola kirjutas 5 füsioaega ja 10 ujumist. Füsio juurde sain aja 20.jaanuar ja see pole veel kõik. Ma sain ÜHE aja mingi “peafüsio” juurde, kes siis vaatab 7 kuuseks saanud lapse üle, et MILLISESSE ujumisse ja MILLISE füsioterapeudi juurde minema peab. Ma ei taha teada, millal nende juurde veel aja saab ja äkki peab veel kuhugi ikka enne minema, kui laps mingisusesse ujumisse lastakse.

    • Ja siis saadetakse sind keskhaigla titeujulasse, kus saad sõimata, et miks nuustikut pole. Kui oled naine, tuleb kuri tädi ja konkreetselt kontrollib, kas sa ikka nühid oma tutti nuustikuga või ei.

      See laste taastusravi ongi sihuke maailm, harju.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Kategooriad