NÜÜD ma tean, mida ma elult tahan

Lähen kooli, õpin veel kolm kuni viis aastat, selle kõrvalt töötan edasi, rabelen, näen vaeva ja lõpuks, ühel ilusal päeval, saan omale visiitkaarti, millele on ilusate kuldsete tähtedega kirjutatud “PENETRATSIOONITESTIJA”. Ma ei ole küll päris kindel, mida selles ametis tegema peab või mida selleks õppida tuleks, aga küll ma selle välja uurin. Vähemalt on jälle, mille poole püüelda.

2 kommentaari

  1. “PENETRATSIOONITESTIJA” on see, kes proovib kõigepealt, kas saab (penetreerida, siis) ja siis annab ka sõpradele teada. 🙂

    Nii, et leidsid omale IT vallast elukutse

    • Ma olen viimasel ajal oma lõbuks matemaatikat õppinud nagunii, saangi selle töösse rakendada.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Kategooriad