Jälle mind diskrimineeritakse

Nagu te ilmselt kõik ammu aru olete saanud, on minust raskem elu ainult mõnel Aafrika näljahädalisel ja sedagi vaid võib-olla. Täna on minu probleemiks see, et tüdrukutele ei tehta normaalseid särke. Kui ma tahan särki, mis oleks äge ja kataks ka püksivärvli ära, pean ma neid ostma meesteosakonnast, sest need naiste särgid, mis muidu on mulle igati parajad, lõppevad ära ca püksivärvli juures, nii et kui ma istun, on kohe selg paljas. Ma ei taha sellise särgiga tööl käia. Number suuremad on juba liiga laiad – ja ma olen täielik jupats, nii et no ei ole asi selles, et ma olen ise liiga pikk ja selle pärast ei kata särk normaalselt selga ära.

Teine häda on selles, et ka naistele mõeldud särgid on kõik nii stereotüüpsed, et see on lausa imelik. Musitavad Minnid ja Mikid ja kiri selle kohta, milline mõrd ma ikka olen jms girl power või romantika, muid variante nagu ei ole. Eelmine kord ostsingi hoopis kõige väiksemas suuruses Croppi meestesärke, sest neid on igasuguste ägedate piltidega. Naistel ju teatavasti mingeid huvisid ei ole, neile ei saa teha mingi sarja- või arvutimängu vms temaatikaga särke, sest naised ju ei vaata iial telekat ega mängi midagi. Ah et statistika väidab, et tegelikult on 50 protsenti mänguritest naised? No särki pole mõtet talle ikka müüa, sest ta ei ostaks seda, sest ta on ju musitava Miki ja Minniga harjunud ja see on ju nii armas. Eks? Ja asi EI ole valikus in general, sest selles samas poes oli MEESTELE mõeldud valik ju täiesti suurepärane.

Selle pärast ma tavaliselt omale üles poole minevad riideid netist tellingi. Sest meil on naistele mõeldud asjad sellised, et tahaks soovitada poe juhatajal need omale sisse istuda, mitte neid kellelegi müüa pakkuda. Kahju kohe, et mõnda asja proovima peab.

Mida iganes, vähemalt sain nunnud sussid omale. Nii nunnud, et ei raatsi hästi jalgagi panna.

19 kommentaari

  1. http://store.explosm.net/products/squeeze-t-shirt-anvil

    • Ma olin nii kindel, et siit tuleb mõni sisseistumisenali nüüd.

  2. see, et sa leiad piisavalt pikki särke, mis pole liiga laiad, pigem meeste- kui naisteosakonnast, on selles mõttes veel eriti imelik, et keskmisel naisel peaks ju torso suhtpikkus kogupikkusega võrreldes suurem olema kui keskmisel mehel.

    • Aa, meeste omad on ka liiga laiad. Ma lõpuks lihtsalt ostsin meeste S-i, mis on NATUKE liiga lai ja mõtlen nüüd, kas näha vaeva ja õmmelda seda ise tiba kitsamaks või mitte. Need lihtsalt näevad vähemalt lahedad välja.

  3. Kusjuures..Mul on sama probleem. Ainult, et minu probleemile lisandub see, et need vähesed normaalsed naistepluusid on ebanormaalselt kallid ja ebanormaalselt kitsad.

  4. Jaaaaaaa, ma olen ise ka räntinud pikalt ja laialt nende lollide välimustega naistesärkide üle.

  5. Särkidega veel see probleem, et kui sa juhtumisi trenni teed ja sinu õlad on laiad, musklis, siis on kõik varrukad kitsad ja kisuvad. Samas keskelt on särk paras. Kui suurema numbri võtad, siis on keskelt liiga lai. Olen seda ka meesteriiete kohta kuulnud. Väikse õllekõhuga on ok, aga kui kõht trimmis ja õlad laiad, sisi jäävad keskelt laiaks.

    Päris keeruline on normaalseid riideid leida ikka, kui sa pole juhtumisi samas proportsioonis poe modelliga. Nt mango riided on lahedad, aga sobivad pikale ja peenikesele. Lühikesel väiksel naisele jääb dekoltee liiga sügav..

  6. Mul on ammu teooria, et särgitootjad lihtsalt hoiavad materjali kokku ja siis üritavad seda moe või millega iganes õigustada.

    • H&M lükkab selle teooria ümber, seal on viimasel ajal väga paljud nahkhiirelõikelised särgi… asjandused. Nende peale kulub täitsa palju kangast.

  7. Siis, kui õlad on kitsad, aga torso pikk, pole samuti sugugi kerge, eriti kui rindkere peal kasvavad juhtumisi rinnad – rinnad mahuvad ära ainult suurustesse, mis algavad L-ist, õlgade jaoks on kõik üle S suuruse liiga lai. Ja varrukad on S suurusel muidugi kitsad. Hea vähemalt, et mõni materjal lihtsalt venib.

  8. Alles ma saatsin Õhtulehe lustiblogi pikalt ja tulin siinsesse filoloogiasse, aga näe: “omale üles minevad riided”. Nagu teada, oma eesti keeles ei käänata (niisamuti kui näiteks enne).

    • Kle, aga äkki saada see blogi ka pikalt?

      *läheb kriipsu seinale tegema uue Lusti blogi mainimise kohta*

      • *imestab, mida AbFabi Lusti mainimine torkis. Sugulane või?*

        • Imesta-imesta. Sa imestadki igasuguste asjade üle, mille üle mõistusega inimesed ei imesta.
          Mind ei torgi, ma lihtsalt huvi pärast loendan, kui palju sa jaksad teatud kommentaare korrata. Lusti blogi oled maininud ehk 5 korda?

      • Teemast. Mehed saavad särke poest, naised neid sealt ei saa, vaid peavad tellima? Absurdihuumor!🙂

  9. Räägid sa t-särkidest või nendest korralikest?
    H&M pakub küll perseni ulatuvaid ilusaid särke, mumeelest igas mõõdus.
    Tervishoiumuuseum müüd ka ägedaid ja ilma nunnude-bitchideta tsärke, mis suurusi meil järgi oli, ma ei tea muidugi.

  10. Pff, milles proble. Lasteosakonnas on ägedaid poiste särke. Pealuudega ja autodega puha. Mu pikkuse (jupp alla 170 cm) kohta sobivad 10-12 aastastele poistele mõeldud särgid. Püsiklient

    • Jälle nädalakese hilinenult ütlen, et mul on ka poiste riideid päris mitmeid. Mäletad seda offwhite´i jalgrattaga? Nagunii ei mäleta, et kiitsid seda.😛 Aga poiste/meeste lõikel see on jama, et kaelaaugud on väikesed ja kui t-särk tagumiku peale ulatub, siis minu kere pole piisavalt torujas, et seda mugavalt taluda ja särk rullub üles, mitte ei veni lotendama.

      Aga mis värvi sa muidu eelistaksid? Sest isegi kui sa seda üldse ei taha, saad sa millalgi aasta vanemaks ja villaseid sokke ja pajakindaid ja kasutatud põrandaharjasid ma võin ju lisaks kinkida lihtsalt.🙂

  11. Üldiselt ma ei mõista kogu seda t-särgiprobleemi… kuna mul on kogu aeg nii külm, et särgi peal on vähemalt 1 pikkade varrukatega pluus ja kampsun. Ja noh siis võib see kõige alumine t-särk kasvõi roosa olla.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid